Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3388727
Siberienne schreef: di 29 okt 2019, 22:58 Ik ben met een App (duolingo) begonnen mijn Noors op te poetsen en kwam vandaag het woord voor spin tegen: edderkopp . Ik weet weer waarom ik het zo’n leuke taal vind! ;D
Dat heb ik dus precies hetzelfde, maar dan met het Zweedse woord voor vleermuis: fladdermus :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3388761
Siberienne schreef: di 29 okt 2019, 22:58 Ik ben met een App (duolingo) begonnen mijn Noors op te poetsen en kwam vandaag het woord voor spin tegen: edderkopp . Ik weet weer waarom ik het zo’n leuke taal vind! ;D
:D

De Denen kunnen daar ook wat van. Voor de vliegen hebben we al jaren een fluesmak in huis :biggrin2: En in caravan zitten altijd stankelbene en stikkedyr ;D ;D
Door Siberienne
#3388863
pike schreef: wo 30 okt 2019, 20:38 :D

De Denen kunnen daar ook wat van. Voor de vliegen hebben we al jaren een fluesmak in huis :biggrin2: En in caravan zitten altijd stankelbene en stikkedyr ;D ;D

Deens is ook leuk!

Ik woon inmiddels tussen de dozen. Morgen de sleutel ophalen van ons tijdelijk huurhuis, dinsdag gaan we over en dan de week erop officiële overdracht van ons huis. Ik vind het pittig en ook leuk
#3388888
Siberienne schreef:
Deens is ook leuk!

Ik woon inmiddels tussen de dozen. Morgen de sleutel ophalen van ons tijdelijk huurhuis, dinsdag gaan we over en dan de week erop officiële overdracht van ons huis. Ik vind het pittig en ook leuk
Spannend hoor, veel succes met alles! Afbeelding
Door Siberienne
#3388889
Charlie Angel schreef: za 02 nov 2019, 12:35 Spannend hoor, veel succes met alles! Afbeelding
Dank je! Vandaag al wat spulletjes vervoerd en even rondgekeken nu het huis(je) leeg is, wordt nog beetje puzzelen wat waar komt te staan. Wel heel veel kasten en bergruimte dus dat is fijn.

De heren zijn ook nogal onrustig, die gaan paar daagjes naar pension vanaf morgen of maandag.
Door - pien -
#3389048
Siberienne schreef: za 02 nov 2019, 12:41 Dank je! Vandaag al wat spulletjes vervoerd en even rondgekeken nu het huis(je) leeg is, wordt nog beetje puzzelen wat waar komt te staan. Wel heel veel kasten en bergruimte dus dat is fijn.

De heren zijn ook nogal onrustig, die gaan paar daagjes naar pension vanaf morgen of maandag.
Hoe staat het inmiddels met je huis en spullen?

Afbeelding
Best spannend, voor het eerst met vier van die apen op pad :whistle:
Kleinhond Yuna is weer een dagje bij mij want dochter moest extra lang werken ivm de staking vandaag. Geen probleem hoor :biggrin2:
Door Siberienne
#3389055
- pien - schreef: wo 06 nov 2019, 12:22 Hoe staat het inmiddels met je huis en spullen?

Afbeelding
Best spannend, voor het eerst met vier van die apen op pad :whistle:
Kleinhond Yuna is weer een dagje bij mij want dochter moest extra lang werken ivm de staking vandaag. Geen probleem hoor :biggrin2:
Da’s lijnpuzzelen voor gevorderden...

Bij ons; alle spullen zijn over en we wonen nu tussen de dozen. Gisteren begonnen met bed zodat we konden slapen, internet doet het, en de keuken is grotendeels ingeruimd.

Ondertussen spelen we het spelletje en welke doos zit ook alweer wat... en hebben we vanochtend s2 opgehaald die een verkenning deden door huis en tuin en vervolgens in hun mand ploften midden tussen de zooi. Neem een voorbeeld aan je hond, zei ik tegen mezelf :biggrin2:

Deze tuin heeft een grasveldje (nog wel) en dat is ook heeeel leuk. Nu nog iets bedenken dat we ze veilig achter kunnen laten en ook nog tuin overhouden. En heel goed oppassen met de deur naar buiten want aan de overkant staan schaapjes ....
#3389067
Wat een gezelligheid, Pien :D
Ik kwam van de week een vrouw tegen met haar vijf honden en een plastic tas vol riemen :biggrin2:

Fijn dat jullie over zijn Siberienne :)
En dat S2 weer lekker thuis zijn en tussen de rommel relaxen :biggrin2:
Altijd een goed advies om een voorbeeld aan je hond(en) te nemen :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door