Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3388987
Mijn papa ligt in het zkh, hij heeft een hartaanval gehad zondag. Het gaat nu wel weer redelijk, alleen is het nog erg zoeken naar de oorzaak. Zijn aders zijn prima in orde bleek vandaag, geen blokkades te zien. Morgen een echo van het hart, hopelijk komt daar wel wat uit. Pfff wat een toestand...
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3388989
Dat is schrikken Kim, ik hoop dat ze de oorzaak wel vinden en vooral dat het goed is op te lossen. Sterkte renee.
Door frodo quin
#3389013
Kim_S schreef: ma 04 nov 2019, 19:35 Mijn papa ligt in het zkh, hij heeft een hartaanval gehad zondag. Het gaat nu wel weer redelijk, alleen is het nog erg zoeken naar de oorzaak. Zijn aders zijn prima in orde bleek vandaag, geen blokkades te zien. Morgen een echo van het hart, hopelijk komt daar wel wat uit. Pfff wat een toestand...
Beterschap voor je papa en sterkte voor jou en de andere naasten.
Kaela schreef:Ons Otje heeft weer eens blaasontsteking. Gelukkig konden we snel terecht en heeft de dierenarts haar de juiste injecties gegeven. Ze heeft het al zo vaak gehad, het is inmiddels ook wel duidelijk hoe het zo snel mogelijk weer opgelost is.

Voor Otje een grote klaag natuurlijk. De hele dag buikpijn, mee naar de dokter moeten voor prikken en dan ook nog te horen krijgen dat je een oude taart aan het worden bent. Het leven is hard!
Beterschap voor Otje. Wel grof dat ze haar nodeloos ook nog eens verwijten hoor. Arme meid.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3389014
Kim_S schreef: ma 04 nov 2019, 19:35 Mijn papa ligt in het zkh, hij heeft een hartaanval gehad zondag. Het gaat nu wel weer redelijk, alleen is het nog erg zoeken naar de oorzaak. Zijn aders zijn prima in orde bleek vandaag, geen blokkades te zien. Morgen een echo van het hart, hopelijk komt daar wel wat uit. Pfff wat een toestand...
Dat zijn wel even zorgen ja die je erbij krijgt :( . Heel veel beterschap voor je pa en sterkte voor jullie.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3389015
Pffff... alles komt in 3-voud (toch?).... Eerst Appie aan de pijnstilling en rust vanwege zn rug; is net sinds zaterdag van de pijnstilling af (en het gaat goed).... gisteravond een gerbil uit het hok moeten halen/graven (helaas overleden) door een vechtpartij met dr vriendinnetje (ik had ze net 4 mnd) :-[ .... en vanochtend zat ik om 8.30 uur al in de auto naar de DA met Saar.... die kon/wilde niet meer lopen :'( ..... waarschijnlijk zelfde probleem als bij Appie: de rug, alleen op een andere plek... ook injectie pijnstilling gekregen (en pijnstilling voor 2 wk, verder rust)... maar bij Appie werkte de injectie na een uur... Bij Saar niet echt... heb dr opgetild naar een stukje gras, daar heeft ze 2x plasje gedaan, nog niet gepoept (terwijl zij 3x pd poept).... terug gelopen in een echte slakkengangetje en halverwege ging ze zitten omdat ze niet meer wilde lopen :-\ :???: ...... dus maar weer opgetild (was maar 50 mtr).....
En dat op mn verjaardag :'( .... geloof dat er een vloek hangt op mn verjaardag (is niet de 1ste x dat er van alles op mn verjaardag gebeurt)..... beetje verdrietig nu :'(
Gebruikersavatar
Door koekje
#3389032
3 zieke kindertjes. Een vreselijke prutnacht achter de rug, want 3 zieke kindertjes. Vandaag rennen en vliegen geweest, want de 3 zieke kindertjes bleken vanochtend niet zo heel ziek, dus allemaal naar school, om daarna weer 3 hangerige kindertjes op te halen.
Klaag: meneer is naar Opeth. Ik niet.
Door hannabelgje
#3389062
Vandaag moest de corgi van mijn vriendin geopereerd worden aan een nekhernia. Best wel heel spannend. Heel de dag gewacht op een update. De update kwam. Kathy is na de operatie gestorven. Ze hield op met ademen en ze kregen het niet meer op gang. Lieve, lieve Kathy, ik heb er geen woorden voor. Ze zal zo enorm gemist worden. Ze was zo'n heerlijk hondje. Ik heb nog een cursus hoopers met haar gedaan omdat dat met Zoë niet ging. Ze is maar 7 jaar mogen worden. Ik kan niet geloven dat ze er niet meer is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door Siberienne
#3389063
Ach wat verdrietig Hannah, sterkte voor jou en ook voor je vriendin. 7 is echt veel te jong en dan zo plots aan een complicatie ...


Klaagde; de elektra in ons tijdelijke huurhuis blijkt niet te deugen. We kunnen meteen met de verhuurder gaan praten....
Door frodo quin
#3389073
hannabelgje schreef: wo 06 nov 2019, 20:41 Vandaag moest de corgi van mijn vriendin geopereerd worden aan een nekhernia. Best wel heel spannend. Heel de dag gewacht op een update. De update kwam. Kathy is na de operatie gestorven. Ze hield op met ademen en ze kregen het niet meer op gang. Lieve, lieve Kathy, ik heb er geen woorden voor. Ze zal zo enorm gemist worden. Ze was zo'n heerlijk hondje. Ik heb nog een cursus hoopers met haar gedaan omdat dat met Zoë niet ging. Ze is maar 7 jaar mogen worden. Ik kan niet geloven dat ze er niet meer is. AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Wqt verdrietig :( Veel sterkte voor jou en voor je vriendin!

[quote="Siberienne"
Klaagde; de elektra in ons tijdelijke huurhuis blijkt niet te deugen. We kunnen meteen met de verhuurder gaan praten....[/quote]

Oei, dat is vervelend. Niets gevaarlijk hoop ik?
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3389078
Wat een hoop zorgen en verdriet hier. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door