Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3388459
Lizzy schreef: wo 23 okt 2019, 17:25 Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik heb het gedaan, ik heb ze gekocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://cooleastmarket.com/products/min ... from-japan

En nou maar hopen dat ze ooit arriveren :biggrin2: . En als ze arriveren, dat ze dan passen. En als ze dan passen, dat ik er ook nog een beetje op kan lopen :biggrin2: !!!!!!!!!!!
Ik ben echt heel benieuwd of deze inderdaad helemaal waterdicht zijn! Lijken me heerlijk lopen in ieder geval, dus hou ons op de hoogte!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388468
Yes! :D

Ik zag per toeval dat de babyschoentjes van Maxime toch terug in een maatje kleiner beschikbaar waren.
Dus snel besteld en dan gaan de grote in retour.
Dus heeft onze jongste vanaf volgende week ook warme coole schoenen.

Gisteren deed ik die te grote hem nog eens aan om te checken dat ze toch wel echt te groot waren met de aanwijzingen van Wildling, en meneertje wou ze niet meer uit doen. Hij werd behoorlijk kwaad. :biggrin2: Schattig!
Maar die wordt volgende week dus erg blij met z'n schoentjes.

Hij lijkt vandaag ook echt de klik te hebben gemaakt om te gaan stappen. Hij ging vandaag bewust van hier naar daar stappen. :)
Dus dan gaan die schoentjes echt van pas komen.
Door Basilicum
#3388503
Ik heb net deze Joe Nimbles besteld, blijft mijn favoriete merk.
joe-nimble-rebeltoes-dames-black.jpg
joe-nimble-rebeltoes-dames-black.jpg (195.88 KiB) 1807 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3388504
Lizzy schreef: wo 23 okt 2019, 17:48 Ja, dat is ook het enige wat ze hoeven te zijn. Waterdicht! OK, ik moet er ook op kunnen lopen. Maar joh, ik heb echt waterdichte laarzen nodig met hoe ik met de honden wandel. Ik sta echt tot aan de knieën in het water iedere dag. Kom iedere dag thuis met blauwe tenen :-X (zo nat en zo koud).
Misschien moet je weer gaan verhuizen. Ik ben blij als ik voor Duc een plasje water tegenkom ::)
Gisteren kon hij even lekker peddelen in een plas op de Gorsselse hei, maar het ven daar staat nog steeds nagenoeg helemaal droog. En ze hebben er nog wel een brug overheen gelegd ::)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3388508
pike schreef: vr 25 okt 2019, 18:06 Misschien moet je weer gaan verhuizen. Ik ben blij als ik voor Duc een plasje water tegenkom ::)
Gisteren kon hij even lekker peddelen in een plas op de Gorsselse hei, maar het ven daar staat nog steeds nagenoeg helemaal droog. En ze hebben er nog wel een brug overheen gelegd ::)
Echt waar? Hier is echt super veel regen gevallen de laatste tijd. De honden schrokken er zelfs van hoe diep de plassen waren ;D niet dat ze het erg vonden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pike
#3388513
Kaio schreef: vr 25 okt 2019, 18:43 Echt waar? Hier is echt super veel regen gevallen de laatste tijd. De honden schrokken er zelfs van hoe diep de plassen waren ;D niet dat ze het erg vonden :biggrin2:
Er is nog steeds sproeiverbod voor de boeren. Niet dat er nog wat te sproeien valt nu :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388909
Nou, ik heb m'n Wildlings ingewijd vanavond. Mee naar de familie geweest.
En ik vind ze in 1 woord heer-lijk. In het begin wennen want ze zijn echt heel flexibel, daartegen is Vivo (en vb ook Merrell of Zeazoo) heel stroef.
Dit is voor mij toch een heel andere klasse. Dit is beyond barefoot.
Ook de bovenzijde heerlijk omsluitend, warm en zacht (Cosy :cool: ) zonder strak te zitten, echt zoals het in theorie zou moeten, maar dan in het echt.
Het voelt meer als sloffen dan schoenen maar toch ook weer niet, want wel heel degelijk. En qua uiterlijk zijn het echt schoenen, heel mooi vind ik ze.
Als ze een beetje de kou buiten houden (dat weet ik natuurlijk nog niet) en een behoorlijk tijdje meegaan zijn het voor mij de ideale schoenen. Niet voor in plassen, modder of hevig regenweer, dat is duidelijk, maar voor gewoon stadsgebruik, ja super.
Ben er super blij mee.

Maxime is ook blij met de zijne. Ze zijn nog wat groot maar ja, zo gaat dat met babyschoenen hé. Maar hij stapt er mee. Ben benieuwd hoe lang ze goed mooi gaan blijven.
Door zurca
#3388910
Ja fijne schoenen zijn het...
Ik vind mijn vivo's het minst barefoot, in de zin van het op blote voeten lopen gevoel, van de 3 paar barefoot schoenen die ik nu heb.

Fijn dat je Wildlings zo goed bevallen!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388912
Ja Vivo's beginnen mij ook steeds meer tegen te staan. Zeker de HI tops met thermal insole. Die voelen bijna niet barefoot.
Alhoewel de Merrells vapor glove 4 die meneer nieuw heeft ook niet helemaal meevallen. Ook echt niet geheel barefoot. Te veel demping, meer onder de hak waardoor niet geheel zero drop, en te smal.
En de Zeazoo's voor de kinderen zijn wel flexibel maar ik vind de zolen vrij dik, ze zijn te smal voor mijn jongens, blijven slecht aan (Laurens loopt dan heel gek om ze aan te houden) en hebben zo goed als allemaal een serieuze toe-lift. Voor sandalen vind ik ze wel leuk, en passen ze ook beter al valt Laurens er merkbaar meer mee (struikelen) . Maar zelfs voor sloffen twijfel ik want ze passen gewoon niet echt goed en ook daar gaan de tenen omhoog.

De kinderen hebben ook Vivo's want het zijn degelijke schoenen die bestand zijn tegen al het gekruip, geloopfiets, plassen springen en ander geravot van 2 kleuters. Ze zijn ook betaalbaar (vergelijkbare schoen bij Wildling kost de helft meer). Maar de zolen zijn toch merkbaar vrij stroef, zeer weinig flexibel voor barefoot. De rest van de schoen trouwens ook, maar daardoor zijn ze wel duurzaam. Je kan ze oprollen maar echt eenvoudig is dat niet, en in de lengterichting plooien lukt niet. Ze zijn ook eigenlijk net te smal voor Laurens (hij heeft echt heel brede voeten). Maar ik heb nog geen enkele schoen gevonden die dat niet is en ze doen het niet zo vlot en met plezier als vb een Wildling zou doen, maar ze zetten zich wel na een tijdje.
Vergeleken met een conventionele kinderschoen (die je met moeite aan de tenen kan buigen) is het natuurlijk nog een hele vooruitgang, maar ik kijk wel uit of ik niets beters tegenkom.

M'n sandalen van Luk's shoes zijn trouwens net zo flexibel als de Wildlings.
Door zurca
#3388944
Ik heb de "flora", ook besteld via de site van Wildlings. Mijn vriend heeft de "wiesel".
De schoenen waren binnen 5 werkdagen bij ons thuis. Om je maat te bepalen kan je de maat die je denkt nodig te hebben uitprinten en op dat papier ga je dan staan om te zien of de maat juist is. Was bij mij een goede manier en het klopte ;)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388946
zurca schreef: zo 03 nov 2019, 16:40 Ik heb de "flora", ook besteld via de site van Wildlings. Mijn vriend heeft de "wiesel".
De schoenen waren binnen 5 werkdagen bij ons thuis. Om je maat te bepalen kan je de maat die je denkt nodig te hebben uitprinten en op dat papier ga je dan staan om te zien of de maat juist is. Was bij mij een goede manier en het klopte ;)
He grappig, mijn meneer zou ook de wiesel willen. Maar ze zijn er niet in zijn maat (43).. :-\

Bij mij klopte het ook meteen. Bij Maxime niet maar dat was omdat ze aanraden om de grotere maat te nemen omdat de voering dik uitviel, maar wij hadden al vrij ruim gekozen. En dat was dus te veel van het goede.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door