Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anne in Zweden
#3388378
CindyMayella schreef: di 22 okt 2019, 14:17 Denk alleen niet dat het mannelijke gezelschap op dit forum hier blij mee is ;D .... maarre, geen slecht idee ;) ....
A: dikke vette pech voor de mannen dan. :P
B: misschien is het juist goed als ze meelezen, kunnen ze nog wat leren! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3388379
Anne in Zweden schreef: di 22 okt 2019, 16:38 A: dikke vette pech voor de mannen dan. :P
B: misschien is het juist goed als ze meelezen, kunnen ze nog wat leren! :biggrin2:
Dat geldt ook voor jonge vrouwen, die nog niet weten wat er hun te wachten staat. ::)
En misschien is dat maar goed zo? :-[
Door Siberienne
#3388384
CindyMayella schreef: di 22 okt 2019, 14:17 [quote
Vertel! Of nog beter, misschien moeten we daar een apart topic over openen. Volgens mijn berekeningen lopen er hier nog tientallen andere vrouwen rond die de gezegende leeftijd hebben. :biggrin2: *fluit onschuldig*
Denk alleen niet dat het mannelijke gezelschap op dit forum hier blij mee is ;D .... maarre, geen slecht idee ;) ....
[/quote]

Penopauze bestaat ook. Daarom kopen veel mannen rond die leeftijd een stalen dinges

En ja ook de leeftijd en ik vind het ook stom
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3388387
Anne in Zweden schreef: di 22 okt 2019, 13:50 Vertel! Of nog beter, misschien moeten we daar een apart topic over openen. Volgens mijn berekeningen lopen er hier nog tientallen andere vrouwen rond die de gezegende leeftijd hebben. :biggrin2: *fluit onschuldig*
Het zweet breekt me uit. Desondanks gedraag ik me als een kouwe heks. En zonder verder in details te treden: het was maar goed dat ik vanochtend toch al rode sokken had aangetrokken. 🤐
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3388391
Charlie Angel schreef: di 22 okt 2019, 15:31 Denk alleen niet dat het mannelijke gezelschap op dit forum hier blij mee is ;D .... maarre, geen slecht idee ;) ....
Die kunnen dat topic mooi mijden.
Hier middenin een ander topic rennen ze gillend weg.Afbeelding
[/quote]

Ik heb inmiddels al zoveel aparte topics hier meegemaakt, mij krijg je niet gek meer! :cool:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3388392
Ronald schreef:Die kunnen dat topic mooi mijden.
Hier middenin een ander topic rennen ze gillend weg.Afbeelding
Ik heb inmiddels al zoveel aparte topics hier meegemaakt, mij krijg je niet gek meer! :cool:[/quote]Maar jij bent ook een uitzondering. Afbeelding
Een hele lieve uitzondering hoor. Afbeelding
Door Siberienne
#3388437
Spot heeft een hotspot. Of van een teek of toch van zijn tuigje. En ik mag er niet aankomen.. dat wordt nog humor, vooral de vacht wegkrijgen. Zit op borst richting oksel. In zo’n hoek waar je moeilijk bij komt...
Door - pien -
#3388440
Anne in Zweden schreef: di 22 okt 2019, 13:50 Vertel! Of nog beter, misschien moeten we daar een apart topic over openen. Volgens mijn berekeningen lopen er hier nog tientallen andere vrouwen rond die de gezegende leeftijd hebben. :biggrin2: *fluit onschuldig*
Eens! Doen!
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3388537
Was al paar dagen niet lekker, dacht verkouden te zijn (hier in huis al 2 zieken gehad), maarre, vanochtend toch maar huisartsenpost gebeld... had erge moeite om adem te halen (was een beetje bang daarvan geworden)... Heb al eens longontsteking gehad zonder dat ik het wist...
En ja hoor, longonsteking :-[ .... gelukkig bet op tijd erbij, anders was het een ziekenhuisopname geweest.... ab kuur gekregen, rust en na de kuur via de huisarts een longfoto laten maken....
Nu ff kijken of ik maandag wel weer ga werken, arts raadde het eigenlijk af :-\ ....
Door Mandarijn
#3388541
CindyMayella schreef:Was al paar dagen niet lekker, dacht verkouden te zijn (hier in huis al 2 zieken gehad), maarre, vanochtend toch maar huisartsenpost gebeld... had erge moeite om adem te halen (was een beetje bang daarvan geworden)... Heb al eens longontsteking gehad zonder dat ik het wist...
En ja hoor, longonsteking :-[ .... gelukkig bet op tijd erbij, anders was het een ziekenhuisopname geweest.... ab kuur gekregen, rust en na de kuur via de huisarts een longfoto laten maken....
Nu ff kijken of ik maandag wel weer ga werken, arts raadde het eigenlijk af :-\ ....
Heel veel beterschap!!

Mijn klaag: hond met tuig die rolt in de koeienstront........
Door - pien -
#3388622
CindyMayella schreef: za 26 okt 2019, 12:21 Was al paar dagen niet lekker, dacht verkouden te zijn (hier in huis al 2 zieken gehad), maarre, vanochtend toch maar huisartsenpost gebeld... had erge moeite om adem te halen (was een beetje bang daarvan geworden)... Heb al eens longontsteking gehad zonder dat ik het wist...
En ja hoor, longonsteking :-[ .... gelukkig bet op tijd erbij, anders was het een ziekenhuisopname geweest.... ab kuur gekregen, rust en na de kuur via de huisarts een longfoto laten maken....
Nu ff kijken of ik maandag wel weer ga werken, arts raadde het eigenlijk af :-\ ....
Ik zou zeker niet gaan werken tot het mag van de dokter, en dan nog moet je naar je eigen gevoel luisteren, ziek is ziek! Longontsteking is niet iets om licht op te vatten...

Klaag: meneer pien is al de hele week ziek in zijn vakantie dus in plaats van samen klusjes aan te pakken heb ik thee naar boven gebracht en crackertjes en anta flu gekocht en moest ik ook nog de hele week zelf koken :( (dat doet hij altijd in vakanties en weekenden)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3388650
Mijn favoriete collega waar ik ook veel mee sport heeft vandaag gezegd dat ze weggaat
Per 1 december al, voor haar echt super leuk want ze mag voor het bedrijf anderhalf jaar naar Zwitserland maar ik vind het alleen maar stom.
Door El_Kato
#3388875
We wonen aan een smal straatje bijna op de hoek met aan de overkant de zijkant van het huis wat in de dwarsstraat op de hoek staat zeg maar. Dat is een heel groot huis met een boven en benedenwoning. De buurman van het bovenhuis was gisteren ergens mee bezig zag overdag een groot oranje plastic zeil van zijn dakterras over de achtergevel hangen. Wij slapen aan de voorkant van het huis en Vannacht hing het er schijnbaar nog… Heb zo slecht geslapen ben tig keer wakker geworden van het geklapper en gesuis van dat ¥£^*€@ zeil. Vanmorgen werd ik wakker omdat ik hem met een andere buurman hoorde praten die was bang dat het zeil zou wegwaaien en toen is het gelijk weggehaald…

Heb net nog even uit het raam gekeken maar geen idee waarom dat zeil nou de hele nacht moest blijven hangen >:( Straks maar ergens een dutje doen en hopen dat ik vannacht wel goed slaap!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388983
Ons Otje heeft weer eens blaasontsteking. Gelukkig konden we snel terecht en heeft de dierenarts haar de juiste injecties gegeven. Ze heeft het al zo vaak gehad, het is inmiddels ook wel duidelijk hoe het zo snel mogelijk weer opgelost is.

Voor Otje een grote klaag natuurlijk. De hele dag buikpijn, mee naar de dokter moeten voor prikken en dan ook nog te horen krijgen dat je een oude taart aan het worden bent. Het leven is hard!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door