Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3388319
Voor de 2de keer bruinebonensoep. Ik had 'm in de hooimadam gezet gisteren en was naar mijn moeder gegaan. Bij terugkomst: echt perfect! Hij heeft er gewoon de hele middag in gestaan. Tuurlijk moest ik 'm even opwarmen maar alles was heerlijk gaar en niet te gaar.
Door Lizzy
#3388363
Siberienne schreef: ma 21 okt 2019, 21:22 Naan broodjes met falafel, salade, tomatensalsa gekruid met de buenos Aries kruiden van Pit en pit (aanrader, lekker mix!) en yoghurt met knoflook en munt. En beetje rijst.
Ziet er goed uit, die kruidenmix.

Vandaag maak ik aardappelgoulash, als ze bio buitenbeentjes hebben.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3388377
CindyMayella schreef: di 22 okt 2019, 14:20 Tagliatelle met roomsaus gevuld met broccoli en ham.... verder staat er nog pastei op het menu, bami en chili con carne met rijst....
Bakjesuitdevriezer-maaltijd? Of teveel vrije tijd en een huis met grote eters?

Hier gele curry.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3388386
koekje schreef:[quote=CindyMayella post_id=3388370 time=<a href="tel:1571746821" data-original-title="" title="">1571746821</a> user_id=14918]
Tagliatelle met roomsaus gevuld met broccoli en ham.... verder staat er nog pastei op het menu, bami en chili con carne met rijst....
Bakjesuitdevriezer-maaltijd? Of teveel vrije tijd en een huis met grote eters?

Hier gele curry.[/quote]

;D ... niet allemaal vandaag :P .... da’s het menu van de rest van de week... morgen pastei, donderdag bami en vrijdag chili ;)
Gebruikersavatar
Door pike
#3388389
Lekkerbekje van heekfilet van de marktkraam. In geen tijden gehad en dat is het extra :dribble:
met gebakken krieltjes en veldsla met komkommer.
En de vissen waren veel groter dan verwacht dus voor morgen bij de lunch is er ook nog een vis over voor op brood :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door