Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Robian
#3388042
Mijn geluksmomentje.. beide heren slapen op de bank.
Levi wordt steeds toleranter richting Teaghan. De haat / liefde relatie begint steeds meer de liefde kant op te gaan
Bijlagen
1689979E-BCDC-4786-8549-E385C3B2716A.jpeg
1689979E-BCDC-4786-8549-E385C3B2716A.jpeg (90.73 KiB) 2535 keer bekeken
Door Too
#3388069
Kim_S schreef: wo 16 okt 2019, 18:44 Marian. Volgens mij heeft ze steeds iets met oranje aan :biggrin2:
De mevrouw met de bril op in de 'doe-het-huishouden'-groep toch? Tenminste die had ik voor je uitgezocht :biggrin2:
Wat een leuk onderzoek!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3388070
Too schreef: wo 16 okt 2019, 19:29 De mevrouw met de bril op in de 'doe-het-huishouden'-groep toch? Tenminste die had ik voor je uitgezocht :biggrin2:
Wat een leuk onderzoek!
Klopt! Die zou ik zelf ook uitgezocht hebben :biggrin2:

Ze was de oudste deelnemer, dat zou ik zo niet gedacht hebben. En ik vond het zo'n groot verschil na 3 maanden, wat ziet ze er zoveel beter uit! Ze is ook echt een stuk fitter.

Erg leuk onderzoek, en ik denk toch dat (hoewel de resultaten iets beter waren in de andere groep) het makkelijker vol te houden is om het huishouden wat intensiever te doen, dan om elke dag 7 minuten keihard te trainen.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3388073
Kim_S schreef: wo 16 okt 2019, 19:48 Klopt! Die zou ik zelf ook uitgezocht hebben :biggrin2:

Ze was de oudste deelnemer, dat zou ik zo niet gedacht hebben. En ik vond het zo'n groot verschil na 3 maanden, wat ziet ze er zoveel beter uit! Ze is ook echt een stuk fitter.

Erg leuk onderzoek, en ik denk toch dat (hoewel de resultaten iets beter waren in de andere groep) het makkelijker vol te houden is om het huishouden wat intensiever te doen, dan om elke dag 7 minuten keihard te trainen.
Ik vond het ook erg interessant om te zien :)
Denk dat het er ook van af hangt in hoeverre je het in je hebt om die 7 minuten in je dagelijkse ritme te krijgen. Vond trouwens dat fitness voetbal ook erg grappig :cool:
Door hannabelgje
#3388179
Kaartjes gekocht voor concert van The Script op 21 maart. Eindelijk weer een concert in het vooruitzicht. Lekker hoor.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3388223
Ik ben dit weekend op paardrij cursus. Ontzettend leuk om de vooruitgang ten opzichte van het voorjaar te merken. Ik ben er nog niet aan gewend dat ik niet bang meer ben. Maar de juf had dat goed door en ik heb echt leuke stappen kunnen maken.
Door - pien -
#3388239
Gister naar Escher in het Paleis geweest, in 's Gravenhage. Mooi paleis hoor! Allemaal krullen en goud en spiegels :biggrin2:
En Escher natuurlijk! Ik vond het mooi maar wel kleine tekeningen...had m'n bril mee moeten nemen :???:
In het winkeltje heb ik een poster uitgezocht (Three Worlds) en meneer een koelkastmagneet. Toen gingen we weer naar huis, wat waren de hondjes blij! Ook al hadden ze een lieve oppas :)
Door src_esther
#3388276
Ga ik net even de laatste korte ronde maken en tref ik een Bokje in de tuin. Meneer Ko zag het natuurlijk als eerste en wilde er meteen bovenop springen. :( Na terugkomst was het diertje er nog. Scharrelt lekker in ons zompige grasveldje waar het vast heel veel lekkers kan vinden.
Gebruikersavatar
Door pluk
#3388383
src_esther schreef: zo 20 okt 2019, 23:14 Ga ik net even de laatste korte ronde maken en tref ik een Bokje in de tuin. Meneer Ko zag het natuurlijk als eerste en wilde er meteen bovenop springen. :( Na terugkomst was het diertje er nog. Scharrelt lekker in ons zompige grasveldje waar het vast heel veel lekkers kan vinden.
Goed dat er een linkje bij zat, bij eerste lezing vroeg ik me direct af hoe er nu toch een klein geitje in je tuin verzeild was geraakt ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door