Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3388114
:???: ... Appie zn nagel is een week of 2 geleden eraf gegaan... AB kuur, pijnstillers en sodabadjes... na zn kuur, ging het beter; sprong weer op de bank, was weer vrolijk.... vanochtend merkte ik dat het niet helemaal goed zat... moest werken (dr was overigens niemand thuis, 6 uur lang :'( ).... ging ze (Appie en saar) uitlaten om 14.45 uur... Appie wilde wel uit, maar was echt niet voor uit te branden, drama, moest em echt overtuigen om verder te lopen :-[ ... en thuis gekomen, wilde meneer niet een een snackje... heb er 3 verschillende aangeboden en nee.... :'( .... wel stukje kipfilet naar binnen... moest em zelfs op zn bankje tiklen :-\ :-\ ..... als ie niet eens wil lopen en zn snackje wil, dan weten wij genoeg...
Als ML op tijd thuis is, meteen door naar de DA... heb DA al gebeld; waarschijnlijk toch iets met zn teentje :( ... pfffff...
wist niet dat het qua gevoel zo diep zat :( :-\
Door smulpaap
#3388144
Ach wat een gedoe met Appie
Ik heb het eens met Tessa gehad
Nagel afgescheurd .er lag veel sneeuw dus ik zag gelijk veel bloed .naar de d.a en de nagel direct verwijderd .

Hoe was het bij de da .
Dikke knuf voor de pechvogel
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3388161
Waarschijnlijk is het een virusje... dr is wel voor de zekerheid bloed afgenomen voor onderzoek (lever, nieren etc)... verder kon ze niets vinden; ze heeft em ook nagekeken op een hernia.... verder was alles oké... Hij is vandaag nog steeds erg tammetjes, ligt veel te slapen, loopt erg rustig met uitlaten, heeft nu wel klein stukje snack gegeten... overigens gaat zn normale eten er wel in, al eet ie wel langzamer....
Uitslag is nog niet binnen, waarschijnlijk maandag pas.... pfff... zo zielig :-\ ....

Vervolg:
Gister eind vd middag kwam uitslag bloed binnen: alles is goed... heb nogmaals uitgelegd dat Appie echt pijn heeft, onderrug en rechterachterpoot....
Vanmiddag weer afspraak bij DA, ze wil em toch nog eens nakijken voordat ze pijnstilling geeft... en anders moeten we volgende week kijken voor een foto?!
Door frodo quin
#3388217
Hopelijk valt het allemaal mee met Appie.

Ik ben het kotsbeu. Net een nieuwe job en kan eindelijk weer uit de voeten na een hele zomer met mijn been omhoog gelegen te hebben en dan verdraai ik gisteren mijn knie en kan ik met moeite staan. Gaan werken, voor de dieren zorgen, boodschappen doen, huishouden... geen idee hoe ik dat moet klaarspelen.
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3388278
Gatverdegatver :-[ Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw :o :o
Ze zijn echt megagroot, meer dan een halve centimeter, ongeveer zo groot als mijn pinknagel. Enige voordeel: je wordt er wakker van als ze over je heen lopen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3388285
Spikkelneus schreef:Gatverdegatver :-[ Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw :o :o
Ze zijn echt megagroot, meer dan een halve centimeter, ongeveer zo groot als mijn pinknagel. Enige voordeel: je wordt er wakker van als ze over je heen lopen.
Ieuw :-\ :-[ ....
Door src_esther
#3388288
Spikkelneus schreef: ma 21 okt 2019, 07:16 Gatverdegatver :-[ Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw :o :o
Ze zijn echt megagroot, meer dan een halve centimeter, ongeveer zo groot als mijn pinknagel. Enige voordeel: je wordt er wakker van als ze over je heen lopen.
Ieks! Oh, ik krijg er meteen de kriebels van.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3388299
Spikkelneus schreef:Gatverdegatver :-[ Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw :o :o
Ze zijn echt megagroot, meer dan een halve centimeter, ongeveer zo groot als mijn pinknagel. Enige voordeel: je wordt er wakker van als ze over je heen lopen.
Ieuwwwwww, de horror! Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3388300
Spikkelneus schreef: ma 21 okt 2019, 07:16 Gatverdegatver :-[ Wij zijn in Frankrijk op vakantie en daar zitten van die reuzenteken. Ik heb er vannacht drie (!!!!!) uit ons bed geplukt, die rennen blijkbaar 's nachts los rond. Ieuw :o :o
Ze zijn echt megagroot, meer dan een halve centimeter, ongeveer zo groot als mijn pinknagel. Enige voordeel: je wordt er wakker van als ze over je heen lopen.
Nou, da's wel een groot voordeel, inderdaad. :cry2: :puke:

Help me herinneren dat ik nooit meer ten zuiden van Kopenhagen op vakantie ga. :-X
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3388307
Bah! Frankrijk trekt ineens veel minder als vakantieland... :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Door Anne in Zweden
#3388365
Sonja schreef: di 22 okt 2019, 11:11 Stomme menopauze :-X
Vertel! Of nog beter, misschien moeten we daar een apart topic over openen. Volgens mijn berekeningen lopen er hier nog tientallen andere vrouwen rond die de gezegende leeftijd hebben. :biggrin2: *fluit onschuldig*
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3388368
[quote
Vertel! Of nog beter, misschien moeten we daar een apart topic over openen. Volgens mijn berekeningen lopen er hier nog tientallen andere vrouwen rond die de gezegende leeftijd hebben. :biggrin2: *fluit onschuldig*[/quote]

Denk alleen niet dat het mannelijke gezelschap op dit forum hier blij mee is ;D .... maarre, geen slecht idee ;) ....
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3388375
CindyMayella schreef:[quote
Vertel! Of nog beter, misschien moeten we daar een apart topic over openen. Volgens mijn berekeningen lopen er hier nog tientallen andere vrouwen rond die de gezegende leeftijd hebben. :biggrin2: *fluit onschuldig*
Denk alleen niet dat het mannelijke gezelschap op dit forum hier blij mee is ;D .... maarre, geen slecht idee ;) ....[/quote]Die kunnen dat topic mooi mijden.
Hier middenin een ander topic rennen ze gillend weg.Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door