Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaela
#3387305
Weten jullie nog die leuke loge's van ons? Charlie zijn grote vrienden?

Die komen volgend jaar eindelijk weer eens logeren! En dan niet 1 keer, maar zelfs twee keer! Eerst een keer een dikke week en dan na de zomer weer een week of 5.

Dat wordt weer feest!!!!
Door MillyMol
#3387495
Ik heb de mannen vanmiddag laten titeren door Tannetje Koning.
Tobias, 6 jaar en voor het laatst geënt in 2016 hoeft met een uitslag van H3 - P6 - D2 pas over twee jaar weer getiterd te worden.

Tygo, 3 jaar en voor het laatst geënt in januari 2017 toen hij 3 maanden oud was, hoeft met een uitslag van H6 - P6 - D3 over 3 jaar pas weer getiterd te worden.

Me happy! :D
Door Siberienne
#3387738
Vandaag bracht ik een paar dozen met spullen naar de kringloop, hele aardige dame nam ze aan en toen bleek ik ook oud papier & oude ijzer daar kwijt te kunnen. Dus nog een keer met een volle auto daarheen! :D :D

Nog een doos met boeken naar de bieb voor hun boekenmarkt.
4 grote pakketten op de post gedaan van spullen die meneer heeft verkocht
en een doos met spellen naar de kerk via een vriendin
en morgen worden nog wat spullen opgehaald die ik op MP had gezet zonder veel hoop op snelle verkoop maar waar toch belangstelling voor was.
Maandag kan ik nog een vriendin & haar nichtje blij maken
Mijn huis raakt leeg !! :biggrin2: :biggrin2: en het is een heerlijk gevoel

Nog een geluksmoment: Shadow heeft gebarfd vandaag met kippenpoot, vis, ei, groentemix en hij genoot er zo van. We zijn een poosje bezige met barf af en toe hij knaagt keurig :) :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3387812
Net de beste zangers gekeken en wat een meesterlijk duet van Floor met Henk. Prachtige versie van the phantom of the opera, zit helemaal na te genieten :cool:
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3387832
dinky89 schreef: za 12 okt 2019, 21:23 Net de beste zangers gekeken en wat een meesterlijk duet van Floor met Henk. Prachtige versie van the phantom of the opera, zit helemaal na te genieten :cool:
Wat een stem heeft die meid, zeg! Wow! Henk trouwens ook hoor, maar ik vond bij dit nummer haar optreden kippenvel!
Door smulpaap
#3387847
dinky89 schreef: za 12 okt 2019, 21:23 Net de beste zangers gekeken en wat een meesterlijk duet van Floor met Henk. Prachtige versie van the phantom of the opera, zit helemaal na te genieten :cool:
Nou ! waanzinnig mooi duet . Vandaag al een paar keer geluisterd .kippenvel
Door Lizzy
#3387862
Wat een luxe :smitten:

Het was heeeeeerlijk!!!!! De badkamer is nog niet klaar hoor. De douche-deur moet er nog in, de wasbak moet nog opgehangen worden maar vandaag gewoon een douche-stang + gordijn gekocht en heeeeeeeeeerlijk gedoucht. Zo heerlijk, zonder regen en wind!

En het wordt moooooooooooooi, m'n nieuwe badkamer :smitten:
Door Siberienne
#3387865
Genieten Lizzy! heerlijk weer lekker warm binnen douchen.

Ik heb ooit een poosje klassieke gitaar gespeeld. Maar te weinig tijd, andere hobbies, gitaar lag op zolder te verstoffen. De muizen knaagden een gat in de hoes en er kwam een barst in de klankkast, maar weggooien, dat was ook zonde, maar wat moet je met zo’n ding...

Vanmorgen op marktplaats gezet, zojuist is hij opgehaald door iemand die delen van gaat gebruiken en er heel blij mee is. Dit had ik echt niet verwacht! Zo leuk dat er dit toch weer hergebruikt gaan worden. :) :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door