Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3387663
Omdat ik het leven zonder stippel geen zak aan vond, is hier onze nieuwste aanwinst. Jessie!!!!
Acht jaar oud, volledig doof, veel te dik, overal akelige wonden.
Ik heb wat te doen de komende tijd :D
IMG_4542.JPG
IMG_4542.JPG (2.27 MiB) 2800 keer bekeken
IMG_4545 (2).JPG
IMG_4545 (2).JPG (2.22 MiB) 2800 keer bekeken
IMG_4541 (2).JPG
IMG_4541 (2).JPG (1.96 MiB) 2800 keer bekeken
Door Lizzy
#3387672
Wat een poepie :smitten:

Gefeliciteerd met de komst van Jessie. Weer een hele uitdaging voor je. Is dit je eerste dove hond?
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3387676
Lizzy schreef: vr 11 okt 2019, 13:20 Wat een poepie :smitten:

Gefeliciteerd met de komst van Jessie. Weer een hele uitdaging voor je. Is dit je eerste dove hond?
Ja, onze eerste dove hond. Ik heb al een heleboel gebaren geleerd. Nou moet zij nog gaan begrijpen wat ik daarmee bedoel, maar dat geldt net zo goed voor gesproken communicatie. Behalve pups fokken, is er niks met deze hond gedaan. Ze heeft het grootste deel van haar leven in een buitenkennel doorgebracht. Maar het is een slimme meid, dus ze zal het wel snel oppikken.
Door Lizzy
#3387697
Spikkelneus schreef: vr 11 okt 2019, 13:27 Ja, onze eerste dove hond. Ik heb al een heleboel gebaren geleerd. Nou moet zij nog gaan begrijpen wat ik daarmee bedoel, maar dat geldt net zo goed voor gesproken communicatie. Behalve pups fokken, is er niks met deze hond gedaan. Ze heeft het grootste deel van haar leven in een buitenkennel doorgebracht. Maar het is een slimme meid, dus ze zal het wel snel oppikken.
:-X :-X :-X

Vreselijk.......

Ik ben blij dat ze bij jou terecht is gekomen! Komt goed!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3387706
Het doof zijn is toch erfelijk? Of niet volledig dan?
Of trokken ze zich dat niet aan? :-\

Alleszinds, ze heeft het maar getroffen.
Veel plezier met haar. Wat een uitdaging. Maar ik begrijp waarom je die uitdaging wil aangaan. Wat een schatje! :D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3387717
Och wat een droppie. En wat een leventje heeft ze achter de rug. Gelukkig mag ze nu bij jullie wonen, ik hoop dat ze snel opknapt en gaat genieten van haar fijne nieuwe leventje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door