Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3387014
Lizzy schreef: za 05 okt 2019, 08:53 Jammer zeg, dat de meeste schoenen niet in mijn maat te koop zijn :-\ . Eigenlijk in vrijwel geen enkele maat!
Toen ik de mijne bestelde hadden ze zo ongeveer alle maten ( alle schoenen) , en nu zie ik ook dat ze heel veel maten niet hebben.
Alles is handgemaakt en op de website bij faq staat dat het dan ongeveer 14 dagen duurt voor ze weer voorraad hebben.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3387015
pearlsofpassion schreef: za 05 okt 2019, 09:18 Oh, daar had ik niet naar gekeken...
Zie bovenstaand antwoord ;)

Deze flyer zat in mijn doos erbij: dacht misschien wel leuk of interessant voor jou? Geen idee of dat brede zijn hoor, vind ze wel mooi
20191005_092140.jpg
20191005_092140.jpg (2.08 MiB) 1854 keer bekeken
20191005_092155.jpg
20191005_092155.jpg (2.56 MiB) 1854 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3387031
Voelt net zo een beetje als dat eerste krasje op je nieuwe auto ;D
20191005_101757.jpg
20191005_101757.jpg (2.89 MiB) 1850 keer bekeken


In vergelijking met de trackers:
( geen idee waarom ik die vivo altijd vivaro noem, brainfarth of zo denk ik ::) )
20191005_101926.jpg
20191005_101926.jpg (3.55 MiB) 1850 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door pike
#3387038
pearlsofpassion schreef: za 05 okt 2019, 09:18 Oh, daar had ik niet naar gekeken...
Nee ik ook niet (omdat ik niet van plan was te kopen). Maar doorgaans is dat wel een probleem, de meest courante maten zijn altijd zo weg en alleen de grote schuiten en de kleintjes en de rare kleurtjes blijven over (en gaan dan vaak in de afprijzing). Als je een "normale" voetmaat heb mag je altijd de hoofdprijs betalen.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3387039
De kinderschoenen zien er aan de tenen wel wat breder uit.
Maar ze beginnen pas van maat 28. Zou het moeten nameten, zou kunnen dat Laurens daar al net in kan, maar voor de rest is dat dus te groot.
En voor kinderschoenen vind ik ze wel duur... :-\ of ik zou enkel bij de modelletjes in afslag moeten kijken.

Bedankt voor de tip, tis zeker wel eentje om te onthouden.

Momenteel wonen ze nog steeds in hun Vivo winterbotjes van vorig jaar. Die dus wel krap beginnen worden. Ze zijn compleet stuk gedragen, maar ze vinden ze nog steeds het leukst. En ik ben dus in blijde verwachting van de nieuwe kindercollectie bij Vivo. Volgens de nieuwsbrief komt die er in oktober aan... Hopen dat daar wat leuks bij zit.
Voor de baby die net gaat stappen overweeg ik grondig een paartje winterschoenen van Wildling.
Door Anne in Zweden
#3387111
Ik heb juist het probleem dat ik al maanden niet meer in mijn Vivo trackers kan lopen omdat mijn achilleshiel opspeelt. Die is verdikt (en vraag mij niet waarom), en als ik BF loop, wordt hij te veel opgerekt heb ik het idee, helemaal als het bergop of licht bergop gaat. Ik loop daarom nu al een tijdje weer op normale laarzen (Aigles zomer en winter), en inmiddels is de achilles minder gevoelig aan het worden. Heeft iemand anders hier soortgelijke problemen (gehad)?
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3387114
Anne in Zweden schreef: zo 06 okt 2019, 13:08 Ik heb juist het probleem dat ik al maanden niet meer in mijn Vivo trackers kan lopen omdat mijn achilleshiel opspeelt. Die is verdikt (en vraag mij niet waarom), en als ik BF loop, wordt hij te veel opgerekt heb ik het idee, helemaal als het bergop of licht bergop gaat. Ik loop daarom nu al een tijdje weer op normale laarzen (Aigles zomer en winter), en inmiddels is de achilles minder gevoelig aan het worden. Heeft iemand anders hier soortgelijke problemen (gehad)?
Ja, heb een jaar of tien geleden last gehad van de achilles. Toen liep ik nog niet barefoot. Ik ben een klein hakverhoginkje in de schoenen gaan dragen totdat het over was. Vloeken in de kerk voor barefoot natuurlijk, maar als het helpt dan helpt het. ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3387116
Anne in Zweden schreef: zo 06 okt 2019, 13:08 Ik heb juist het probleem dat ik al maanden niet meer in mijn Vivo trackers kan lopen omdat mijn achilleshiel opspeelt. Die is verdikt (en vraag mij niet waarom), en als ik BF loop, wordt hij te veel opgerekt heb ik het idee, helemaal als het bergop of licht bergop gaat. Ik loop daarom nu al een tijdje weer op normale laarzen (Aigles zomer en winter), en inmiddels is de achilles minder gevoelig aan het worden. Heeft iemand anders hier soortgelijke problemen (gehad)?
Mijn achillespees was al dik voordat ik met bf begon. Het is niet echt veel verbetert, maar zeker ook niet erger geworden. De oefeningen die ik vond bij achillespeesblessures zijn juist het oprekken van de pees, dus dan zou bf juist goed moeten zijn.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3387205
Kan je hem stretchen?
Of lukt dat niet omwille van de pijn?
Indien dat niet lukt, zou ik naar een dokter gaan. Dan is er iets mis, denk ik. Gescheurd of verrokken of zo.
Als dat wel lukt, zou ik hem 2x per dag minstens 30 sec stretchen. Dat helpt mij altijd als hij bij mij weer eens opspeelt.
Door Siberienne
#3387400
Vandaag met meneer naar Barefoot and More in Arnhem geweest en ik had net zo'n ervaring als Dinky. Ik vroeg om hulp bij het uitzoeken van waterdichte BF wandelschoenen, die waren er maar 2, ze bracht 1 schoen. Vervolgens verdween ze naar achteren om niet meer terug te komen, of nu ja, 1x met haar laptop en ging andere dingen staan doen. Helaas paste de Vivo Tracker mij niet goed trouwens.

Enfin, uiteindelijk kwam de andere mevrouw die aan het helpen bij ons toen ze klaar was met de andere klanten maar we stonden echt wel lang te wachten. Zij heeft wel echt haar best gedaan - hoewel zij dus tussendoor ook steeds andere klanten moest helpen. Meneer en ik hebben nu allebei wandelschoenen van Joe Nimble. De mijn zijn weliswaar niet waterdicht maar waterafstotend, maar deze passen goed en hebben een goede profiel zool.

Ondertussen had ik ook nog een paar nette BF schoenen gezien dat ik graag wilde passen maar voor ik daar om kon vragen was ze weer naar de volgende klanten verdwenen. Mevrouw 1 liet zich niet zien om klanten te helpen, er was blijkbaar ook nog een meneer die even een klant kwam helpen met een klacht (die heeft ook minstens een kwartier staan wachten). Ik vond het al met al maar een rare zaak, niet echt vriendelijke uitstraling. Ik ga volgende keer maar weer naar Tilburg, die zijn tenminste enthousiast. En dat is voor ons ongeveer even ver.
Door Too
#3387430
Dan zijn ze echt niks behulpzamer geworden van die verhuizing, ik heb alleen die man meegemaakt... je voelt je niet echt welkom :-X
Door Siberienne
#3387443
Ik heb deze gekocht;
https://www.joe-nimble.com/int/women/ca ... 4-100-03.0


En ik vond deze gaaf... maar niet meer kunnen passen en ze waren ook wel wat prijzig voor ‘erbij’ :biggrin2:

https://www.joe-nimble.com/int/women/ca ... 0-500-03.0

Maar deze vond ik wel leuk en praktisch voor zowel onder een broek als bij een jurkje/ rok maar dus ook niet meer aan gehad.
https://www.vivobarefoot.de/ladies/
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3387445
Klinkt als een aanrader, Arnhem ::)
En dan klagen dat niemand meer naar winkels komt.....tja zo jaag je me ook weg hoor.
Siberienne schreef:Ik heb deze gekocht;
https://www.joe-nimble.com/int/women/ca ... 4-100-03.0


En ik vond deze gaaf... maar niet meer kunnen passen en ze waren ook wel wat prijzig voor ‘erbij’ :biggrin2:

https://www.joe-nimble.com/int/women/ca ... 0-500-03.0

Maar deze vond ik wel leuk en praktisch voor zowel onder een broek als bij een jurkje/ rok maar dus ook niet meer aan gehad.
https://www.vivobarefoot.de/ladies/
Die eerste die je gekocht hebt lijkt me ook een heel fijne schoen, vind hem ook echt mooi, sportief.
Die 2e is inderdaad best prijzig voor 'erbij'.


Overigens lopen mijn nieuwe schoenen echt lekker kan ik na een week vertellen :D , tot nu toe ook droog :D
Door Lizzy
#3387481
Ja, krijg ook echt zin om even naar Arnhem te gaan ::) . Jammer want ik vind ze via mail altijd heel aardig.
Door Anne in Zweden
#3387483
pearlsofpassion schreef: ma 07 okt 2019, 12:41 Kan je hem stretchen?
Of lukt dat niet omwille van de pijn?
Indien dat niet lukt, zou ik naar een dokter gaan. Dan is er iets mis, denk ik. Gescheurd of verrokken of zo.
Als dat wel lukt, zou ik hem 2x per dag minstens 30 sec stretchen. Dat helpt mij altijd als hij bij mij weer eens opspeelt.
Ik kan hem stretchen, en echt super pijnlijk is het ook niet, maar het is gewoon een naar gevoel bij iedere stap die ik zet. Als een verstuikte enkel, maar dan op de plek van je achillespees.
Het enige wat helpt is iets met een hakje dragen, om te ver strekken te voorkomen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door