Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3387265
Oh chips die oesterzwammen burger heb ik net vandaag ook gekocht .... dat wordt met ketchup ?!? :-X

Stamppot gewone en zoete aardappel, gebakken champignons paprika en vega-spekjes van garden gourmet en palmkool. Za’atar erdoor en knoflook, was best lekker.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3387280
Lizzy schreef: ma 07 okt 2019, 19:02 Gebakken aardappeltjes, met tuinboontjes, salade (veldsla) en een veganistische burger van AH van oesterzwammen. Niet-te-vreten :-X
dat kan ik me best voorstellen. Ik vind tuinbonen ook niet lekker.


Hier pot met rijst.
Door Lizzy
#3387299
Siberienne schreef: ma 07 okt 2019, 20:00 Oh chips die oesterzwammen burger heb ik net vandaag ook gekocht .... dat wordt met ketchup ?!? :-X

Stamppot gewone en zoete aardappel, gebakken champignons paprika en vega-spekjes van garden gourmet en palmkool. Za’atar erdoor en knoflook, was best lekker.
Ook al gooi je er een eetlepel mayo en ketchup overheen: het blijft een ongelofelijk smerig ding! Ieuw! Het mondgevoel is ook echt te goor :-X . Een soort vieze harde gummi :-X
Door Lizzy
#3387340
-Annemarie- schreef: zo 06 okt 2019, 13:59 Eerste baksel uit het bakken met bonen kookboek van Lina Wallentinson.
Kokosmuffins met limoen. En met kikkererwten. :)


PA062719.JPG



En ik ben met kombucha begonnen.


PA042714.JPG

PA042707.JPG
Wow, wat een mooie baksels! Waren ze ook lekker?

Kombucha... Interessant. Ga je ons op de hoogte houden?
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#3387681
Vandaag maar eens. zelfgemaakte pastinaakburgers met een sausje van gepureerde gegrilde paprika, walnoten en bieslook en een stamppotje sperciebonen. lekker snel. ;)
Door Lizzy
#3387715
Siberienne schreef: ma 07 okt 2019, 20:00 Oh chips die oesterzwammen burger heb ik net vandaag ook gekocht .... dat wordt met ketchup ?!? :-X

Stamppot gewone en zoete aardappel, gebakken champignons paprika en vega-spekjes van garden gourmet en palmkool. Za’atar erdoor en knoflook, was best lekker.
Wat vonden jullie van de oesterzwamburger?
Door Siberienne
#3387725
Lizzy schreef: vr 11 okt 2019, 17:38 Wat vonden jullie van de oesterzwamburger?
Ligt nog te wachten in de koelkast ::)

Wij eten vanavond (vrije uitloop bio)kippenpoten uit de braadzak (met paprika, citroen, rozemarijn en knoflook) met salade van veldsla, rode spitskool, appel, rauwe biet en walnoten, maiskolf en Turks brood. Ook nog wat hummus en olijven. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door