Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3385552
Chili sin carne was lekker! Volgende keer wel wat ijsbergsla/komkommer-achtigs erbij. Jackfruit: ik begrijp nu wel waar ze daar "pulled xxxxx" van nabootsen. Het heeft een draadjesachtige structuur. Wel lekker hoor!
Door Siberienne
#3385574
pearlsofpassion schreef: zo 08 sep 2019, 08:28 OH dit klinkt goed!
Paste het qua smaak allemaal goed bij elkaar?

Anneloog, je soep ziet er ook erg lekker uit!
Ja, ik vond van wel. Alleen mocht bij de paddestoelen nog wel wa5 knoflook (die was op :-X , overkomt me echt bijna nooit....)
Boontjes kunnen ook prima zonder de feta maarik had ‘zouthonger’..


Vanavond uit eten geweest in Belgie, zomaar een bistro binnen gegaan, was best chique en erg lekker. Wilde eend, perfect klaar gemaakt en huisgemaakte tiramisu als toetje. Bij de koffie een huisgemaakte Madeleine die zelfs nog warm was, mmmmmmm...
Door Lizzy
#3386905
De Vegetarische Slager was met 20% korting dus gerookte speckies gekocht. We eten Captain's dinner (gekookte aardappelen, kapucijners, gebakken uien, vega speckies, gebakken plakken appel met honing, veldsla met bietjes, piccalilly en augurkjes.
Door - pien -
#3386936
Ik ben ganzenpoten aan het konfijten, er ligt puntpaprika die op moet, er komt een nieuwe groentetas vanmiddag en ik heb nog geen idee wat we gaan eten vanavond. Het moet ook nog iets makkelijks of van te voren in-de-oven-te-schuiven zijn want ik moet om laat bij de trimster zijn voor een gebitsbehandeling voor Joep (ja, dat doen ze tegenwoordig ook) en Gabi's nagels...
Nou ja, ik heb nog even tijd om iets te bedenken...
Door - pien -
#3386939
- pien - schreef: vr 04 okt 2019, 12:39 Ik ben ganzenpoten aan het konfijten, er ligt puntpaprika die op moet, er komt een nieuwe groentetas vanmiddag en ik heb nog geen idee wat we gaan eten vanavond. Het moet ook nog iets makkelijks of van te voren in-de-oven-te-schuiven zijn want ik moet om laat bij de trimster zijn voor een gebitsbehandeling voor Joep (ja, dat doen ze tegenwoordig ook) en Gabi's nagels...
Nou ja, ik heb nog even tijd om iets te bedenken...
Ik heb een offday dus heb shoarma uit de vriezer gehaald. Broodjes hebben we nog, ik kijk wel of ik er iets groens bij kan flansen. Volgende keer beter...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door