Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
#3386566
Eef+doggies schreef: vr 27 sep 2019, 12:11 :biggrin2: :biggrin2:
Is je boodschappenlijst al klaar?
Ik heb al een vriezer vol KVV want poezen. Er moet nieuwe riem. Nieuwe halsband krijgt ze als ze er is. Er moet nog kussen. En hertengewei. En speelgoed.

Dus...soort van. :D
Door Eef+Stippels
#3386569
Goede voorbereiding is het halve werk :P
Een tuigje misschien, voor het geval ze in NL nogal onder de indruk is en zich uit de voeten wil maken?


Geweldig die oren :)
Door Lonaa
#3386657
src_esther schreef: vr 27 sep 2019, 16:11 Geweldige oren. :)
Doet me plotseling denken aan een Manchester terriër.
Die moest ik even googlen, maar ik snap je. Er zijn veel honden op Curacao die daar wat van weg hebben, zowel qua bouw als qua kleurstelling en klaporen.
Door Lonaa
#3387270
Het wachten is bijna voorbij!! :D :D :D :D :D
Vrijdagochtend komt ze, heeeel vroeg, aan op Schiphol!!! :D :D

De bench is afgestoft (want blijkbaar slaapt ze daar braaf de hele nacht in!), een kussen is onderweg.
Van de week nog even een zakje Orijen kopen, dat krijgt ze nu en mag ze best de eerste dagen nog eten. Daarna gaat ze braaf over op KVV/BARF. Oh, en natuuuurlijk nog koekjes. En speelgoed.

Ze komt met halsband en ik heb nog een looplijn. Mooie eigen dingen krijgt ze binnenkort. :biggrin2:

Ze weegt inmiddels meer dan 6 kg bij nog geen 5 maand. En ik heb echt nog geen idee hoe groot ze wordt. Blijft ook moeilijk inschatten op foto's. Dit is de laatste foto en kijk die achterpoten nou :o Dat kan toch niet klein blijven?!
Afbeelding
Door Bosliefje
#3387276
Is ze nu al 5 maanden? Ze ging toch met 15 weken vliegen?
Mijn pup is nu ruim een jaar, 52 cm schofthoogte, bijna 18 kilo.
Was met 15 weken 9 kilo en 41 cm.
Heb je daar wat aan?
Wat ras betreft niet zo erg vergelijkbaar, helaas.
Door Lonaa
#3387278
Bosliefje schreef: ma 07 okt 2019, 21:31 Is ze nu al 5 maanden? Ze ging toch met 15 weken vliegen?
Mijn pup is nu ruim een jaar, 52 cm schofthoogte, bijna 18 kilo.
Was met 15 weken 9 kilo en 41 cm.
Heb je daar wat aan?
Wat ras betreft niet zo erg vergelijkbaar, helaas.
Ik weet niet of ik het in het topic gezet had of niet, maar ze bleek bij controle 3 weken geleden al tandjes te wisselen, dus ze hebben haar leeftijd wat naar boven bijgesteld en toen gelijk Rabies enting gegeven. En dan mag ze dus met 3 weken vliegen. Haar 'geboortedatum' is 29 mei. :)

En ik denk dat het qua hoogte en gewicht echt afwachten wordt :D
Door Lonaa
#3387279
Ze was natuurlijk ook supermager toen ze gevonden werd, is lastig inschatten hoe oud ze dan zijn.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door