Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3386400
Oh mijn hemel, wat een geweldige foto :smitten:. Wat een bekkie zeg :smitten:

En dan komt ze ook nog eens eerder, wat een cadeautje!!
Door Lonaa
#3386442
Eef+doggies schreef: ma 23 sep 2019, 23:10 Gefeliciteerd!!! :D :D :D

Nu nog 2 weekjes wachten?

Wat een heerlijk koppie :smitten:
Ja! Of nou ja, dan mag ze vliegen. Er moet nog wel iemand van Curacao naar NL vliegen en haar meenemen.
Door Lonaa
#3386455
Ik ga eens een boodschappenlijstje maken. En me inlezen over KVV aan pups. Ik vind het allemaal wel spannend, dat voeren.
Door frodo quin
#3386476
Lonaa schreef: di 24 sep 2019, 08:16 Ja! Of nou ja, dan mag ze vliegen. Er moet nog wel iemand van Curacao naar NL vliegen en haar meenemen.
Op vakantie naar Curacao? ;)
Door Eef+Stippels
#3386515
Lonaa schreef: di 24 sep 2019, 08:16 Ja! Of nou ja, dan mag ze vliegen. Er moet nog wel iemand van Curacao naar NL vliegen en haar meenemen.
Oh ja.
Nou, hopelijk ligt ze zsm lekker tegen je aan te maffen :D
Door Lonaa
#3386546
De bloedtest is goedgekeurd! Geen Ehrlichia of hartworm of andere nare dingen. Kerngezond! Inmiddel 6 kg. :D

Tevens nieuwe foto's en ik denk hier een hele echte teckelneus in te zien. Jullie ook?
Afbeelding
Afbeelding
Door Eef+Stippels
#3386562
Fijn dat ze gezond is!! :)

Als ze nu 6 kg weegt met ca 16 weken oud, blijft ze misschien toch iets kleiner dan ik dacht.
Bella was 9 kg toen we haar kregen, ze was toen (geschat) 5-6 maanden oud. Ze is uitgegroeid tot 18 kg.

Ik denk ook aan windhond/podenco als ik dat snoetje zie :)

Ze ligt er content bij :biggrin2:
Een fijne wetenschap dat ze het nu goed heeft terwijl je op haar wacht.
Door Lonaa
#3386563
Ik viel natuurlijk wel voor d'r omdat er podenco-achtig in zit, maar op Curacao?

Aargh, ik ben ZO ongeduldig :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door