Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Paulus5
#3385639
Veel geluk met je nieuwe ’adoptiebaby’tje’ :D
Ze is zo schattig
En hopelijk kan je zolang wachten ;D
Door MillyMol
#3385655
Waar is die hond dan???? Ik zie alleen maar oren. Hele grote oren. Mega-oren! ;D

Gefeliciteerd met je adopté.
Door frodo quin
#3385657
Zo'n lief snoetje :smitten: en die oren zijn inderdaad geweldig :biggrin2:

Ik zou gokken op formaatje kleinere mechelaar. In de profielfoto vind ik haar daar trouwens ook wel iets van weg hebben.
Door Eef+Stippels
#3385674
Lonaa schreef: zo 08 sep 2019, 21:46 Waar komt Bella vandaan? :)
Ik vind het ook heel moeilijk schatten. Heb ook wat bewegend beeld, maar zelfs dan vind ik het lastig om te zien hoe groot ze nou eigelijk is. ;D
Bella komt uit Spanje.
Wij hadden ook filmpjes :P
Ik heb ze even terug gekeken en nog steeds vind ik haar eruit zien zoals ze nu is, 2x zo groot als toen :biggrin2:

Spannend hoor! :D
Ik ben heel benieuwd of die prachtige oren ook voor luisteren geschikt zijn :cool:
Door Lonaa
#3385798
Ik ben na mijn Podenco-mix wel gewend dat oren niet per se zijn om me te luisteren. :cool:

Maar god wat ben ik verliefd. En ongeduldig. Ik ga me maar eens verdiepen in puppyvoer. Spannend wel, een eerste pup. :D
Gebruikersavatar
Door doranto
#3385802
Zo zeg :o dat zijn nog eens OREN :D
Wat een scheetje is die Dora :smitten:
Sterkte met het wachten, en alvast heel veel plezier samen!
Door Eef+Stippels
#3385846
Lonaa schreef: wo 11 sep 2019, 22:25 Ik ben na mijn Podenco-mix wel gewend dat oren niet per se zijn om me te luisteren. :cool:

Maar god wat ben ik verliefd. En ongeduldig. Ik ga me maar eens verdiepen in puppyvoer. Spannend wel, een eerste pup. :D
:biggrin2: :biggrin2:

Kan ik me goed voorstellen :)
Ze is ook echt heel schetig :smitten:

Krijg je nog een beetje foto's tussendoor dan, of moet je het hiermee doen tot het zo ver is?

Puppyvoorbereidingen zijn ook leuk! :D
Door Lonaa
#3385859
Eef+doggies schreef: do 12 sep 2019, 17:33 :biggrin2: :biggrin2:

Kan ik me goed voorstellen :)
Ze is ook echt heel schetig :smitten:

Krijg je nog een beetje foto's tussendoor dan, of moet je het hiermee doen tot het zo ver is?

Puppyvoorbereidingen zijn ook leuk! :D
Er komen af en toe foto's en filmpjes. Zo gauw het echt definitief is (na het huisbezoek dus) zal er ook een appgroep komen waar alle mensen die er wat mee te maken hebben inzitten dus dan nog meer foto's! Op dit moment heb ik nog geen 1-op-1 contact met het fostergezin. :)
Door Lonaa
#3386382
Nynke schreef: zo 22 sep 2019, 19:54 Wat een leukerd !!! En een rescue, daar sta ik geheel achter :) :) :)
Ja! Ik heb alleen maar rescues gehad.

Foto-update:
Afbeelding

Meer update: Dora is al ietsje ouder dan gedacht want ze is al begonnen met wisselen! (du een week of 16) Vorige week heeft ze dus haar Rabies enting gehad en dan mogen ze met 3 weken vliegen! Eerder dan verwacht! Heuj!

Het huisbezoek is vanavond. :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door