Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3386146
Ik had vanochtend bijna de verwarming in de auto aan gedaan ;D ... vond het erg koud... nou heb ik nog steeds geen jas aan als ik naar mn werk ga en werk in een polo-shirt....
In huis wordt het niet meer warmer dan 21 graden met de achterdeur op het kleine haakje... ‘s avonds is het wel erg fris :-\ ....
#3386172
Als ik thuis ben savonds heb ik de deur nog steeds wagenwijd open en dan warmt het huis snachts weer op tot nu 21,1 graad. Ik heb nog steeds geen verwarming aan.
Wel handschoenen aan op de fiets ;D Maar dat telt niet.
Gebruikersavatar
Door Ina
#3386176
Hier ook nog steeds de verwarming niet aan gehad.....en de thermostaat staat nog steeds op 21 graden ondanks dat de tuindeur een groot deel van de dag open staat.

Ik begin nu wel te merken dat het afkoelt buiten, want de plavuizen bij de raampartij achter worden nu echt kil als je er met je blote voeten op staat, maar verder nog niet de neiging gehad om aan de knoppen te gaan draaien :)
#3386186
Eef+doggies schreef: do 19 sep 2019, 11:42 Het lijkt wel alsof sommigen in een heel ander klimaat wonen, met nu nog 21C :biggrin2:
Heerlijk lijkt me dat.
Ik snap dat ook niet. Het is buiten hier krap 17 graden, als ik de deur open zet dat wordt het dat binnen ook.

Zolang ik bezig ben vind ik het heel erg lekker vandaag. Maar zitten is al snel wat frisjes.
Door Too
#3386192
Doranto schreef: do 19 sep 2019, 13:34 Hier is het binnen momenteel een graad of 18. Voor ons nog lang geen reden om te gaan verwarmen.
Wel de buitendeur open, dat dan weer wel :biggrin2:
Hier ook 18° met de keuken- en balkondeuren open, die gaan vanavond pas dicht als een vest net niet toereikend meer is... heerlijk vind ik dit
Gebruikersavatar
Door Ina
#3386193
Hier is het buiten ook 18 graden, maar de thermostaat hangt halverwege de woonkamer (dus best een eind weg van de tuindeur) en die geeft nog steeds 21 graden aan :biggrin2:

Moet wel zeggen dat ik de deur net dicht gedaan heb, want ik zit precies in de luchtstroom te werken en dan is het best wel frisjes....maar nog niet koud genoeg om de vloer aan te zetten :)
#3386207
Kaela schreef: do 19 sep 2019, 13:24 Ik snap dat ook niet. Het is buiten hier krap 17 graden, als ik de deur open zet dat wordt het dat binnen ook.

Zolang ik bezig ben vind ik het heel erg lekker vandaag. Maar zitten is al snel wat frisjes.
Het is hier buiten ook gewoon fris hoor, alleen is mijn huis gewoon warm denk ik. En best ook want er zitten hier kieren en als het storm waai ik van de bank. En toch wordt het ook in de winter niet kouder dan een graad of 17.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door