Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3385427
El_Kato schreef: do 05 sep 2019, 20:05 Dit zijn idd een soort van tennishallen weet eigenlijk niet wat ik in mijn hoofd had toen ik ze bestelde ik wilde idd van die massieve rubberen ballen ::)

Goede service van Zooplus had vanmiddag al een mailtje terug dat ik mijn geld terug krijg :)
Massief zijn de Ultra ballen niet. Meneer Ko staat er vaak even op te kauwen voor hij de bal weer neerlegt. Zie dat andere honden ook doen. Als je massief wilt, moet je de Zogoflex Jive hebben, die is zo massief dat je blij mag zijn als je het een meter of 20 ver kunt werpen. :)
Door eelke
#3385620
Ik kan er maar niet aan wennen dat de handvatten van mijn nieuwe pan ook gewoon warm worden. Dat was bij de vorige niet zo. Al tig keer mijn vingers gebrand, au!
Door rosmin
#3385626
Potverdrie, nu was Koetje redelijk goed ingesteld op de medicatie, zijn na controle haar schildklierwaarden (T4) te laag en de nierwaarden zijn nog steeds te hoog, ondanks ander eten en Benakor, grrrr.
Kleine troost, bloedprikken gaat goed zonder roesje, over maand weer controle
Door hannabelgje
#3385651
Morgen na het werk afscheid nemen van mijn lieve nichtje. Ze gaat vanaf woensdag studeren in Leuven en zal niet veel meer thuis zijn. De laatste paar jaar was zij mijn sidekick dus ik ga haar vreselijk missen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3386011
rosmin schreef: ma 09 sep 2019, 18:00 Potverdrie, nu was Koetje redelijk goed ingesteld op de medicatie, zijn na controle haar schildklierwaarden (T4) te laag en de nierwaarden zijn nog steeds te hoog, ondanks ander eten en Benakor, grrrr.
Kleine troost, bloedprikken gaat goed zonder roesje, over maand weer controle
Grote kans dat wanneer de t4 stijgt de nierwaarden weer minder slecht worden. Sterkte met het vinden van de juiste balans
Gebruikersavatar
Door koekje
#3386015
Vanavond trok Lennard aan de staart van Sien. Dat was natuurlijk niet aardig, maar tot daaraan toe. Sien zei: "mwhèèh" en er floepte een drol uit Sien :o
Klaag: Sien lag op bed :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#3386016
koekje schreef: zo 15 sep 2019, 23:24 Vanavond trok Lennard aan de staart van Sien. Dat was natuurlijk niet aardig, maar tot daaraan toe. Sien zei: "mwhèèh" en er floepte een drol uit Sien :o
Klaag: Sien lag op bed :-X
Ik vind het wel komisch eigenlijk ;D

:sofa:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3386017
koekje schreef: zo 15 sep 2019, 23:24 Vanavond trok Lennard aan de staart van Sien. Dat was natuurlijk niet aardig, maar tot daaraan toe. Sien zei: "mwhèèh" en er floepte een drol uit Sien :o
Klaag: Sien lag op bed :-X
Ik snap de klaag, maar :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3386033
koekje schreef: zo 15 sep 2019, 23:24 Vanavond trok Lennard aan de staart van Sien. Dat was natuurlijk niet aardig, maar tot daaraan toe. Sien zei: "mwhèèh" en er floepte een drol uit Sien :o
Klaag: Sien lag op bed :-X
Dat noemen we toch ook kattenkarma :2funny: :2funny: :2funny:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3386034
eelke schreef: ma 09 sep 2019, 16:06 Ik kan er maar niet aan wennen dat de handvatten van mijn nieuwe pan ook gewoon warm worden. Dat was bij de vorige niet zo. Al tig keer mijn vingers gebrand, au!
Dat kan toch nooit goed zijn. Die gaf ik terug.
Door Eef+Stippels
#3386095
koekje schreef: zo 15 sep 2019, 23:24 Vanavond trok Lennard aan de staart van Sien. Dat was natuurlijk niet aardig, maar tot daaraan toe. Sien zei: "mwhèèh" en er floepte een drol uit Sien :o
Klaag: Sien lag op bed :-X
;D ;D ;D


De handvaten van mijn pannen worden ook heet, dacht dat dat gebruikelijk was :???:
Handig is het iig niet ::)


Na de ochtendronde ging ik douchen (Xindy heeft geen geduld meer om te wachten tot ik gedoucht ben).
Bij het uitkleden zag ik een bosje haar op mijn tepel, ik dacht zo'n drogerpluis van je eigen haar dat wel eens in de was hangt na het drogen. Dus ik pak het bosje eraf en gooi het in het toilet, zie ik dat het geen haarbos is maar een potenbos, van een dooie spin :o :o :-X
Ik krijg er nu nog rillingen van, ben doodsbang voor spinnen :-X
Blijkbaar is hij (geslacht neem ik aan, gezien de plek waar hij zat :P ) tijdens de wandeling in mijn (hooggesloten) trui gekropen, jakkes! :o
Door frodo quin
#3386184
Ik ben boos!

Ik ga vraag een vriend om gisterenavond en deze ochtend op mijn dieren te passen, want ik was niet thuis.

Had alles duidelijk op mail gezet. Kom ik daarnet thuis en met de ratten schijnbaar alles oké, met de kat niet zo. Zie wat rare dingen en kijk in de koelkast. Zijn eten is weg. Vind de pot leeg op het aanrecht waar het eten voor gisterenavond, deze ochtend en vanavond in zat. Stuur om te vragen wat er gebeurd was. Katlief intussen al een gedroogd stuk vlees gegeven (snoepje, want tegen dat zijn eten ontdooit is...), want hij leek misselijk, dus had het idee dat hij geen eten had gekregen (bloedsuikerspiegel die te laag zakt).

Bleek dat hij gisteren alles had gegeven, per ongeluk, maar besloot om het te verzwijgen.Deze ochtend had hij dan maar ook verzwegen dat hij Wolf geen eten had gegeven. Toen ik vroeg waarom hij dan gisteren niet gewoon eerlijk was geweest, zag hij het probleem niet en begon hij dat hij er helemaal niets aan kan doen. :roller:

Hem te veel eten geven, ja oké, lomp, maar soit. Ik had hem kunnen uitleggen waar in de vriezer hij eten kon vinden, zodat wolf wel gewoon eten had voor vandaag. Was geen ramp. Wolf krijgt zijn lichaamsgewicht wel weggewerkt in voer, dus die is gewoon blij en voor een keer is dat geen probleem.

Liegen/verzwijgen, hem dan niet voeren (met een misselijke kat tot gevolg) en dan op de koop toe nog afkomen met "ik kan er niets aan doen" Ja wie dan wel de kerstman? Gelukkig, kwam ik nog eerst langs huis, controleer ik dingen en was Wolf duidelijk niet lekker, anders was ik er maar deze avond achter gekomen.

Iemand die voor je dieren zorgt moet je toch echt wel kunnen vertrouwen dat hij doet wat beloofd en als er iets mis gaat hij daar gewoon eerlijk over is ipv zaken te verzwijgen.
Door Siberienne
#3386191
@Frodo quin ik snap je helemaal. Ik moet wel zeggen, ik ben ook ooit wat vergeten te doen voor de dieren van een vriendin en toen voelde ik me heeeel schuldig, maar heb het wel eerlijk opgebiecht. Ik denk dat mensen juist uit schaamte/schuldgevoel averechts reageren.

Eigen klaag; verzekeraars.... aanvraag indienen, mail krijgen dat de ellenlange vragenlijst opnieuw ingevuld moet worden, telefonisch totaal niet bereikbaar en op een mail met de opmerking dat ze mijn vragenlijst al hebben, onderstaand antwoord krijgen;

U heeft zojuist een email gestuurd naar maildres1

Op dit mailadres ontvangen wij zeer veel berichten. De meeste betreffen vragen over de werkwijze van de Ons. Om u snel van dienst te kunnen zijn, treft u hierbij een lijstje van de meest voorkomende vragen. Door op de link te klikken vindt u online hulp:
Xxxxx

Het kan natuurlijk zijn dat uw vraag hier niet bijstaat.
Is dat het geval? Stuur dan een email naar mailadres2
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3386198
frodo quin schreef: do 19 sep 2019, 15:20 Ik denk niet dat er bij hem sprake was van enig schuldgevoel of schaamte.
Dan beseft hij niet wat het effect er van is. Jammer, gelukkig dat je kwam checken inderdaad!

Wij hadden eens iets soortgelijks met mijn moeder. Toen had Pluk haar kittens die we met de fles groot hadden gebracht omdat Pluk ziek was. Dus A4 tje met instructies opgehangen, want Pluk was nog herstellende en de kittens net volledig over op vast voer. Komen we thuis zegt ze doodleuk “ik heb maar wat gedaan, want jullie hebben niets uitgelegd”. WTF! Ik heb drie keer gezegd dat de instructies op de kastdeur waar nota bene het kattenvoer in stond hing. Woest was ik. Pluk weer afgevallen, de kittens niet aangekomen. Echt he...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door