Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3385993
Van een lieverd hier op bp heb ik lange tijd geleden een hondenkar in bezit gekregen. Een tijd stond deze door omstandigheden werkloos, maar inmiddels is hij in volle gebruik genomen. Charlie rent en vliegt nog genoeg, maar wij vinden het ook lekker om er op de fiets op uit te gaan. Charlie gaat mee in stijl. Natuurlijk bij koel weer neem ik hem stukken naast de fiets, maar zo kunnen we toch verder weg, kan ik mijn spieren blijven trainen, want lopen gaat soms wat moeilijk. Ik geloof dat Charlie het wel ok vind. :biggrin2: :biggrin2: En meneer traint ook ineens goed zijn spieren haha.
Bijlagen
P1000073.JPG
P1000073.JPG (5.11 MiB) 2189 keer bekeken
P1000075.JPG
P1000075.JPG (5.94 MiB) 2189 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3385995
Geweldig!!! Ik heb zulke goede herinneringen aan de fietskar(ren), ze hebben ons altijd heel goed gediend. Fijn dat jullie er ook zoveel plezier van hebben. En wat balen dat het lopen niet altijd lekker gaat. :(
Door Lizzy
#3385996
Hahahahaha, gaaaaaf ;D ! Charlie vindt het met recht wel heerlijk om de baas te laten werken en zelf lekker trots in z'n kar te zitten :biggrin2:
Door Ruisje
#3386003
Prachtig!! Meneer Charlie zit in z’n kar om zich heen te kijken als de Koning in een koets. Je zou hem alleen even moeten leren zwaaien naar het volk... haha.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3386026
Ruisje schreef: zo 15 sep 2019, 18:53 Prachtig!! Meneer Charlie zit in z’n kar om zich heen te kijken als de Koning in een koets. Je zou hem alleen even moeten leren zwaaien naar het volk... haha.
Ik opteer voor een petje met handjes :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3386047
Ja Lizzy, je hoort hem bijna denken; joh baas, ken je niet wat harder?

Lique, je denkt toch niet dat hij voor lul gaat zitten met zo'n petje op hè.

Ja voelt voelt zich inderdaad de koning te rijk. En we trekken zo veel bekijks ja, leuk hoe mensen reageren.

Hij kan het alleen niet hebben als ik voorop rij, hij wil niet de laatste zijn zeker.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3386547
Oh, wat leuk!
Super fijn he, die karren! :)

Heel veel plezier ermee. :)

Ik had ook een wandelset aangeschaft, zodat ik, toen mijn hond ouder was en soms door rugklachten nauwelijks mocht lopen, toch nog met hem weg kon en hij dingen kon zien en ruiken.
Super-uitvinding! :)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3386553
Border Bandit schreef:Oh, wat leuk!
Super fijn he, die karren! :)

Heel veel plezier ermee. :)

Ik had ook een wandelset aangeschaft, zodat ik, toen mijn hond ouder was en soms door rugklachten nauwelijks mocht lopen, toch nog met hem weg kon en hij dingen kon zien en ruiken.
Super-uitvinding! :)
Dat is inderdaad super ja!

Hier is het vooral mijn lichaam die moeilijk doet, bij Charlie werkt alles gelukkig nog super. * klopt af op hout*

Wellicht kan ik hem leren een karretje te duwen. Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door