Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3385649
Ik heb de trackers aanvankelijk ook gesprayed maar vond dat niet afdoende omdat ik zag dat een druppel water evengoed gewoon in het leer trok. Toen heb ik ze flink in het vet gezet. En dat heb ik dit jaar herhaald (dunnetjes) voordat ik op vakantie ging. Ik hoop dat de mijne volgend jaar ook aan een derde jaar kunnen beginnen maar dat kan ik me slecht voorstellen. Aan het leer zal het niet liggen; De zolen zijn waarschijnlijk de beperkende factor.
Gebruikersavatar
Door pike
#3385792
pearlsofpassion schreef: wo 11 sep 2019, 21:02 Ben ik de enige of zijn er nog vrouwen die deze wel erg leuk vinden voor netjes?

https://www.mukishoes.com/shop/cloud

Zo voor onder een jurkje als op de foto? Ik voel me al huppelen zo licht en vrij (OK, eerst 15 KG verliezen, maar goed. ;D)...

Ik vind ze best leuk voor netjes, alleen niet voor mij. Ik ben van het type dat zulke schoenen niet langer dan 10 minuten netjes kan houden ::)
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3385793
pike schreef: wo 11 sep 2019, 21:07 Ik vind ze best leuk voor netjes, alleen niet voor mij. Ik ben van het type dat zulke schoenen niet langer dan 10 minuten netjes kan houden ::)
Ze hebben ze ook in donkergrijs, maar dat vind ik meteen een stuk minder leuk. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3385976
Vandaag voor het eerst naar barefoot&more in Arnhem geweest om ook eens wat andere schoenen te kunnen passen. Samen met mijn moeder die er eerder een keer was geweest.
Prachtige nieuwe winkel. Maar daar is het dan wel mee gezegd :-\
Had het geluk dat een aantal schoenen in de juiste maat in het rek stonden want de service was echt :-X Is het echt vreemd om te verwachten dat als je om een maat vraagt om te passen dat er daarna even wordt gevraagd of ze goed zitten? Blijkbaar moet je op blote voeten binnen komen lopen willengte medewerkers je zien. Dat was voor mij en mijn moeder wel een enorme tegenvaller. Het was de ruim 1,5 uur enkele reis niet waard.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3385979
dinky89 schreef: zo 15 sep 2019, 00:05 Vandaag voor het eerst naar barefoot&more in Arnhem geweest om ook eens wat andere schoenen te kunnen passen. Samen met mijn moeder die er eerder een keer was geweest.
Prachtige nieuwe winkel. Maar daar is het dan wel mee gezegd :-\
Had het geluk dat een aantal schoenen in de juiste maat in het rek stonden want de service was echt :-X Is het echt vreemd om te verwachten dat als je om een maat vraagt om te passen dat er daarna even wordt gevraagd of ze goed zitten? Blijkbaar moet je op blote voeten binnen komen lopen willengte medewerkers je zien. Dat was voor mij en mijn moeder wel een enorme tegenvaller. Het was de ruim 1,5 uur enkele reis niet waard.
Anderhalf uur rijden is best wel een eind. Kun je binnen die tijd niet naar Tilburg rijden (Anyones)? Ik vind de service daar altijd prima.
Gebruikersavatar
Door doranto
#3385980
The flextoes van Joe Nimble vind ik tot nu toe de allerfijnste schoenen. Omdat het paar dat ik inmiddels al bijna 2,5 jaar heb nu dus behoorlijk versleten is, wilde ik een nieuw paar bestellen. De enige plek waar ik ze nog kon vinden was een winkel in Zweden: www.freefoot.se. Dat is wel een uitdaging zeg, dat zweeds :D . Ik heb ze zojuist een mailtje (in het engels ::) ) gestuurd, omdat ik behalve een bevestiging van mijn bestelling op 7 sept., nog niets heb gehoord. Hoop dat het goed gaat!
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3385982
Doranto schreef: zo 15 sep 2019, 08:46 Anderhalf uur rijden is best wel een eind. Kun je binnen die tijd niet naar Tilburg rijden (Anyones)? Ik vind de service daar altijd prima.
Nee, dat gaat binnen die tijd niet lukken. Tilburg is 2,5 uur enkele reis ;)
Door Siberienne
#3385988
dinky89 schreef: zo 15 sep 2019, 10:26 Nee, dat gaat binnen die tijd niet lukken. Tilburg is 2,5 uur enkele reis ;)
Is er niks dichterbij in Duitsland? Heb het idee dat BF daar best ‘hot’ is, zo zitten in Düsseldorf 3 barefoot winkels. Vivo barefoot heeft er een concept store, helaas zie ik noordelijker in DE alleen Osnabrück staan. Da’s vast ook niet dichterbij voor jou? In Münster zit wel een leguano winkel zag ik. Maar balen dat de service zo tegen viel, ik wilde er binnenkort ook nog een keer Hern eigenlijk ::) maar twijfel nu..
Gebruikersavatar
Door pike
#3385999
Mijn ervaring met de winkel is niet zo negatief. Ik ben er indertijd toch wel aardig geholpen. Ik denk dat het aan de hoeveelheid klanten ligt, want ze runnen de winkel met zijn twee. En toen ik er was was hij maar alleen in de winkel. En aanvankelijk was ik enige klant. Later kwamen er meer klanten en dan moet de aandacht toch verdeeld worden. Ik denk dat het niet gemakkelijk is als je in je eentje in de winkel staat. Wat geen excuus is natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3386000
Tja, ik weet niet wat het was maar ook toen we nog met zijn twee in de winkel waren was het zo. Wellicht niet het juiste uiterlijk? Ze stonden ook met 3 in de winkel (2 mannen op blote voeten en een vrouw).
Klinkt inderdaad alsof jij een stuk beter bent geholpen pike :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3386001
Ja dat is dan wel raar. Je schrijft dat je moeder er al eens was geweest. Wat was haar eerdere ervaring dan?
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3386005
Haar eerdere ervaring was vergelijkbaar met deze keer. Toen was ze met mijn vader en zij zien er over het algemeen vrij netjes uit. Ze vertelde dat ze toen ook een compleet verbaasde blik kreeg toen ze daar schoenen bleek te kopen. Dat was voor haar ook de reden om haar barefootschoenen die ze daar vorige keer had gekocht aan te trekken zodat vooraf zichtbaar is dat het potentiële schoenenkoper is maar dat maakte dus geen enkel verschil. Maar mensen die op volledig blote voeten binnen kwamen lopen kregen wel gelijk volle aandacht.
Overigens hebben we verder wel een heerlijke dag gehad in Arnhem ;) en zoals eerder gezegd is het ook een mooie winkel ;) Laat je wat dat betreft dus vooral niet tegenhouden Siberienne
Gebruikersavatar
Door pike
#3386006
Nou dat is geen beste reclame dus. Ik zou zeggen: wie op blote voeten binnenkomt hoeft geen schoenen :biggrin2:
Ik had toen mijn “gewone” schoenen aan want ik had nog geen barefoot schoenen. Het enige echte nadeel vond ik dat ook in de winkel weinig op voorraad was. En aangezien het voor ons ook een aardige reis was zou ik om die reden niet gauw nog eens gaan.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3386009
pike schreef: zo 15 sep 2019, 19:24 Nou dat is geen beste reclame dus. Ik zou zeggen: wie op blote voeten binnenkomt hoeft geen schoenen :biggrin2:
Dat was ook mijn gedachte :biggrin2:
Maar ze zijn 1,5 week geleden verhuisd naar een groter pand dus wie weet kunnen ze daar richting toekomst ook meer voorraad kwijt en waren wij qua voorraad nog te vroeg ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door