Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door romila
#338323
ik heb vandaag kippevleugels, kuikenmaagjes en kuikenhart gekocht en kippenekken besteld.
Kippevleugels/kuikenhart/kuikenmaagjes € 2,98 per kilo
Kippenekken € 1,25 per kilo
Is dit een goede prijs of ben ik erg duur uit?
Door romila
#338348
Dat dacht ik wel...heb ut bij de slager in de winkel gekocht. Maarja...heb nu ff wat om ze mee te verwennen. Ik heb nie zoveel gekocht hoor! Dus nu opzoek naar goedkoper adresje...
Door debby
#338478
ik betaal voor nekken 0,45 cent de kilo.

maar het is ook erg afhankelijk of er een slachterij oid in de buurt zit.
Door romila
#338534
Rovanna schreef: In Zoetermeer en jij in Drente, dus dat schiet niet op :(
nee zit niet meer in Drenthe maar in Gelderland...Schiet nog steeds nie eg op geloof ik... ???
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#338536
romila schreef: nee zit niet meer in Drenthe maar in Gelderland...Schiet nog steeds nie eg op geloof ik... ???
Neu. Je moet zelf een goeie slachterij in de buurt zoeken.
Door Bianca83
#338586
Ik verkoop nekken voor 0,85 per kilo en karkassen voor 0,75 per kilo. Hart, lever en maagjes kosten bij mij 2,25 per kilo dus ik vind het ook best wel duur eigelijk.
Door nikèdog2000
#339185
hallo ik krijg de kippen karkassen voor niets.
ik wil ook wel nekken maar om voor afval 1 euro te betelen dat doe ik niet.
gr. nikèdog2000
Gebruikersavatar
Door MoniqueAppels
#339240
nikèdog2000 schreef: hallo ik krijg de kippen karkassen voor niets.
ik wil ook wel nekken maar om voor afval 1 euro te betelen dat doe ik niet.
gr. nikèdog2000
Nou ik zal je iets vertellen over het 'afval' zoals jij dat noemt: ik heb onlangs mijn kippenslachter gevraagd wat er gebeurt met die nekken en karkassen die ik niet afneem (en dat zijn er een hoop ;D). Die gaan gewoon in de frikadel en andere bagger die wij eten ....
Door romila
#339286
Rovanna schreef: Nou ik zal je iets vertellen over het 'afval' zoals jij dat noemt: ik heb onlangs mijn kippenslachter gevraagd wat er gebeurt met die nekken en karkassen die ik niet afneem (en dat zijn er een hoop ;D). Die gaan gewoon in de frikadel en andere bagger die wij eten ....
Gadverdamme...daar moet je gewoon nie te lang over nadenken.... ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door