Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3385842
:roflmao: :roflmao: :roflmao:
Oh echt heerlijk! :biggrin2: :biggrin2:


Ik geniet er ook altijd van als ze plezier in de modder hebben :)
Thuis zijn ze grotendeels wel weer schoon. Maar de auto ruikt dan idd wel naar sloot :biggrin2:

Ja bah, rollen in kadavers, niks goorders :-X
Gebruikersavatar
Door pike
#3385871
baileys schreef: do 12 sep 2019, 16:29 Bagger genoeg?
Geweldig ;D ;D

Rollen in lijken owww gatsie en dan vooral dooie vis :-X :-X :-X Ooit zag ik een dooie vis liggen op de oever en ik dacht: voor de honden er in gaan rollen geef ik hem wel een zetje met het voetje terug het water in. Mijn hele schoen verdween in dat vissenlijf dat rotter was dan verwacht, en in plaats van in het water te drijven zat hij vast aan mijn schoen :-X :cry2: :yucky:
Door Eef+Stippels
#3386098
pike schreef: do 12 sep 2019, 19:44
Rollen in lijken owww gatsie en dan vooral dooie vis :-X :-X :-X Ooit zag ik een dooie vis liggen op de oever en ik dacht: voor de honden er in gaan rollen geef ik hem wel een zetje met het voetje terug het water in. Mijn hele schoen verdween in dat vissenlijf dat rotter was dan verwacht, en in plaats van in het water te drijven zat hij vast aan mijn schoen :-X :cry2: :yucky:
Ohw lekkur :P ;D
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3386302
Bagger is hier ook altijd feest. Gelukkig zijn mijn honden zelfreinigend ::) En als ze opstaan, zie je meteen waar ze gelegen hebben :-X ;D ;D
pike schreef: do 12 sep 2019, 19:44 Geweldig ;D ;D

Rollen in lijken owww gatsie en dan vooral dooie vis :-X :-X :-X Ooit zag ik een dooie vis liggen op de oever en ik dacht: voor de honden er in gaan rollen geef ik hem wel een zetje met het voetje terug het water in. Mijn hele schoen verdween in dat vissenlijf dat rotter was dan verwacht, en in plaats van in het water te drijven zat hij vast aan mijn schoen :-X :cry2: :yucky:
Pas je wel op? Dode vissen in het water veroorzaakt botulisme, waardoor vissen en watervogels sterven, en honden ziek kunnen worden...
Ik meld dode vissen juist bij de visvereniging, die halen het er dan uit :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door