Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3385751
Cathelijn schreef: wo 11 sep 2019, 07:35 Ietsje klein, maar mijn maatje 36 pas ik wel gewoon zelfs met dikkere sokken. Ze sluiten nu helemaal aan, dus als je iets meer wil sloffen met je sloffen moet je denk ik een maatje groter nemen.
OK super, dank je!
Door Cathelijn
#3385759
Eef+doggies schreef: wo 11 sep 2019, 07:43 En ze zijn er ook in roze zie ik :biggrin2:
Soms moet je ff bij andere winkels zoeken, kwam ik vorig jaar achter, want niet elke winkel heeft dezelfde kleuren of überhaupt voorraad.
Door barf123
#3385863
Ik loop al jarenlang op schapenvachtsloffen van schapenvacht.nl. Lekker warm en ik krijg er geen zweterige voeten in. Loop er ook wel eens buiten mee, maar niet tijdens uitlaten. De kwaliteit is ook goed, doe 2-3 jaar met een paar.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3385874
barf123 schreef: do 12 sep 2019, 18:48 Ik loop al jarenlang op schapenvachtsloffen van schapenvacht.nl. Lekker warm en ik krijg er geen zweterige voeten in. Loop er ook wel eens buiten mee, maar niet tijdens uitlaten. De kwaliteit is ook goed, doe 2-3 jaar met een paar.
Dat klinkt interessant.
Zitten die ruim bij de tenen? En hebben ze een extra zool of gewoon leer? Indien wel,welk materiaal is die dan en hoe dik/flexibel?
Door barf123
#3385877
Citaat van de website:
"Koude voeten zijn echt verleden tijd
Onze pantoffels zijn gemaakt van 100% schapenvacht, met een zool van onderhoudsvrij kunststof (EVA). Dit materiaal is stevig doch soepel.
U kunt er dus gerust even op naar buiten (...dat doen wijzelf ook...!)"
Ik heb heel brede voeten en ze passen er goed in, ruimte genoeg voor je tenen!
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3385878
En hoe dik zijn de zolen dan? Een paar mm of eerder een cm?
Zijn ze volledig plat (zonder hak) of niet?
Ik vraag eigenlijk of ze barefootfriendly zijn, als je weet wat dat wil zeggen? ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3388275
pearlsofpassion schreef:Is dit iets voor je?
https://pothies.co.uk/product/boots/

Tikje alternatiever....
Wel goedkoper dan schapenvacht en door de dunne rubberen coating onderaan naar het schijnt erg duurzaam.
Of je ermee naar buiten kan betwijfel ik wel. Hangt er vanaf wat voor ondergrond je daar hebt.
Hmmm...
Zo wil ik wel een zooltje kopen, dan brei/knoop ik zelf wel Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door