Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3385650
Nu het weer kouder word buiten ben ik op zoek naar goede pantoffels. Ik heb al verschillende versies geprobeerd maar ben nooit echt tevreden geweest. Heb de afgelopen jaren schapenwol pantoffels gehad. Eerst de dichte die waren op zich oké maar niet zo charmant ::) en vorig jaar heb ik slippers ervan gekocht maar daar ben ik nooit tevreden mee geweest. De zool is hard, zo hard dat ik er last van krijg. Het schapewolletje is ook al op verschillende plekken van de zool af wat het nog minder fijn maakt. Deze pantoffels zijn dacht ik rond de 60,- en dat vind ik te duur voor maar 1 winter, of nog niet eens heb er goedkope bijgekocht omdat ik er niet blij mee was.

Wie heeft er tips voor de lekkerste pantoffels ooit :D
Ik heb altijd koude voeten dus zoek lekkere warme pantoffels met een soepele/goede zool waarmee je ook naar buiten kan (het laatste plasje met de honden doe ik altijd op mijn toffels). Heb geen budget in gedachten maar wil er het liefste wel een paar seizoenen mee doen zeker als ze wat duurder zijn
Door *Marieke*
#3385653
Meest fijne sloffen ooit wat mij betreft de gerlups sloffen met leren zool. Je hebt ze ook met zool waar je wel mee naar buiten kan. Maar de leren zool is zo lekker soepel..Ook niet goedkoop.. maar ik vind ze heerlijk!!
Door frodo quin
#3385662
Ik heb wel pantoffels, maar gebruik die niet vaak. Ik gebruik eigenlijk meestal schoenen. Met pantoffels heb ik eigenlijk altijd het probleem dat ze na enkele weken niet goed om mijn voet blijven zitten.

Als de ratten ooit echt gaan rondlopen over de vloer zullen het toch weer pantoffels of sokken moeten worden, want ik zou niet per ongeluk met schoenen op een voetje of staart willen staan.
Door Eef+Stippels
#3385676
Ik ben ook benieuwd... :)

Ik heb ooit een paar gebreide boots met zool van Vegetarian Shoes gehad en die droeg ik binnen als pantoffels, heeeeerlijk liepen ze :D
Maar ze waren te duur om nog een keer te kopen. Voor de rest liepen alle geprobeerde pantoffels prut..
Nu loop ik alweer een jaar of 3 op scapino slippers. Werkt tot nu toe het best, ziet er alleen niet zo charmant uit ::)
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3385732
Ik volg het topic ook even... heb min of meer dezelfde vereisten en daar waar ik nu op loop kunnen deze winter niet nog eens mee... die sketchers zien er interessant uit in elk geval!
Door Cathelijn
#3385746
Lizzy schreef: di 10 sep 2019, 07:50 Hoe vallen deze voor je gevoel, groot of klein?
Ietsje klein, maar mijn maatje 36 pas ik wel gewoon zelfs met dikkere sokken. Ze sluiten nu helemaal aan, dus als je iets meer wil sloffen met je sloffen moet je denk ik een maatje groter nemen.
Door Eef+Stippels
#3385747
Cathelijn schreef: wo 11 sep 2019, 07:35 Ietsje klein, maar mijn maatje 36 pas ik wel gewoon zelfs met dikkere sokken. Ze sluiten nu helemaal aan, dus als je iets meer wil sloffen met je sloffen moet je denk ik een maatje groter nemen.
En ze zijn er ook in roze zie ik :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door