Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door zurca
#3385599
Ik zou het niet gaan gebruiken....geen idee waarom niet puur mijn gevoel ;)
Pippa plast een enkele keer nog weleens op het gras, wat dan inderdaad een plek wordt. Wij doen er weinig aan. Het is maar af en toe... Ik ben van plan om straks als het weer gaat veranderen die plekken even kaal te schrappen en er wat nieuw graszaad in te zaaien. Kan ze volgend seizoen weer nieuwe plekken maken :biggrin2: ;)
Door Robian
#3385601
Hier met grote puppert ook grote gele plekken.
De hoeveelheid plekken valt me eigenlijk nog enorm mee, komt waarschijnlijk omdat we een giga lading water over het plasje kiepen.

Net zoals Zurca zou ik het ook niet gebruiken en ook ik kan niet onderbouwen waarom niet.
Door Paulus5
#3385606
Dacht al zoiets. We zullen maar plekjes laten dan. Kwam dit tegen en vroeg me af of nog mensen dit hadden maar uiteindelijk zal het wel niet gezond zijn denk ik.
Dankjullie
Door zurca
#3385612
Je kan inderdaad wat Robian al schrijft, een gieter/emmer water over de plas heen gooien als je ziet dat je hond heeft geplast. Niet dat dat 100% helpt maar het schijnt dat het dan wat minder geel/dood gras kan opleveren ;)
Door Paulus5
#3385638
Wij hebben enkel plekken waar ze plast. Zelf met de zomer is het laatste afgebakende deel nog frisgroen na die laatste zomers ;)
Maar het hoort erbij zeker bij een hond. Dus wil niet zagen ofzo hoor. Het was een simpel vraagje
#3385643
Ik erger me niet zo aan bruine plekken, als in: ik zie ze niet eens...
Waar ik wel een hekel aan heb, zijn die wijkende plekken die ontstaan als er 2 dagen een bal op dezelfde plek ligt.... Denk dat deze stenen dus niet voor mij bedoeld zijn :D

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

#3385646
Ik stoor me niet zozeer aan de kale plekken maar wel aan de vieze weeïge geur die af en toe uit het gras opstijgt. Ik kan daar geen andere reden voor bedenken dan dat ze af en toe een plas op dat gedeelte van het grasveld doen…
Door Lizzy
#3385672
Ik wilde hetzelfde gaan schrijven. Als er via de inname van water bij de hond iets van binnen veranderd zodat het eindproduct anders is: dan gebruikte ik het niet. Ik vind dit soort dingen eng.
Door Paulus5
#3385686
Ja klinkt inderdaad als kwakzalverij. Maar blij dat even bevestigd te krijgen ;)
Die geur is wel hinderlijk, klopt. En vooral als ze ook eens gaan beginnen plassen op het terras. Gelukkig hebben we een tuinslang in de aanslag :surfing:
Door Lizzy
#3385699
Paulus5 schreef: di 10 sep 2019, 09:34 Ja klinkt inderdaad als kwakzalverij. Maar blij dat even bevestigd te krijgen ;)
Die geur is wel hinderlijk, klopt. En vooral als ze ook eens gaan beginnen plassen op het terras. Gelukkig hebben we een tuinslang in de aanslag :surfing:
Nou, dat hoeft niet. Het werkt misschien wel. Maar dat maakt het juist NOG enger! Het veranderd toch iets aan het pies van je hond!
#3385712
Lizzy schreef: di 10 sep 2019, 11:21 Nou, dat hoeft niet. Het werkt misschien wel. Maar dat maakt het juist NOG enger! Het veranderd toch iets aan het pies van je hond!
Eens. Als het niet werkt is het weggegooid geld en als het wel werkt zou ik het voor geen haar vertrouwen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door