Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lonaa
#3385572
Na het overlijden van Sally en bijkomend verdriet had ik tijd nodig. Maar ik kwam ook al vrij snel tot de conclusie dat ik een beter, leuker, mooier mens wordt van een hond aan mijn zijde.

Nu, na een vakantie zonder 'wat voor de hond te moeten regelen' werd het tijd om eens om me heen te kijken. Er is weer ruimte voor een nieuwe viervoeter. En zo kwam ik, per ongeluk, uit bij een meisje uit Curacao.
Meet Dora:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gevonden langs de kant van de weg, broodmager, nu al flink aangesterkt en zo'n 11 weken oud.
Ze mag met 15 weken vliegen dus als alles goed gaat...zit dit meisje over 4 weken bij me op de bank! :D

Ik vind het best spannend, adopteren via foto en filmpje, zonder in het echt te 'voelen', maar het voelt wel goed.

Ze schatten dat ze een middelmaatje wordt, zoals de meeste 'Westpointers', maar ik vind dat ze wel hele grote tenen heeft en een erg lange staart...aan de andere kant, klein snuitje.
Ze is nu zo'n 30 cm schofthoogte. Wat denken jullie? Wordt het een grote dame? Zien jullie er een 'ras' in?
Door Eef+Stippels
#3385576
Oooohh wat een scheetje! :smitten: :smitten: :smitten:
Leuk hoor!!

Als ik moet gokken, denk ik dat ze middelgroot wordt, 50-55 cm? Ze heeft best grote poten (en oren :D ).
Maar ik ben heel slecht in grootte schatten van een foto. Toen we Bella van het vliegveld gingen halen moest ik wel 3x kijken of het wel klopte, zo veel kleiner dan ik dacht was ze ;D

Sterkte met het wachten! :-*
Door Lonaa
#3385577
Eef+doggies schreef: zo 08 sep 2019, 21:43 Oooohh wat een scheetje! :smitten: :smitten: :smitten:
Leuk hoor!!

Als ik moet gokken, denk ik dat ze middelgroot wordt, 50-55 cm? Ze heeft best grote poten (en oren :D ).
Maar ik ben heel slecht in grootte schatten van een foto. Toen we Bella van het vliegveld gingen halen moest ik wel 3x kijken of het wel klopte, zo veel kleiner dan ik dacht was ze ;D

Sterkte met het wachten! :-*
Waar komt Bella vandaan? :)
Ik vind het ook heel moeilijk schatten. Heb ook wat bewegend beeld, maar zelfs dan vind ik het lastig om te zien hoe groot ze nou eigelijk is. ;D
Door Lizzy
#3385588
OMG, wat is ze leuk :smitten:

Van harte gefeliciteerd!

Ze heeft inderdaad wel grote voeten :biggrin2: . Geen idee hoe groot ze zal worden maar ik denk niet dat het een heel kleintje blijft.
Door Anne in Zweden
#3385594
Als ze t.z.t. niet luistert, ligt dat in ieder geval niet aan d'r oren! ;D

Wat een ontzettende leukerd! Heerlijk meisje om te zien, en ik denk ook dat het nog best een statige tante gaat worden. Prachtig hoor, dat je wederom een hondje met een moeilijke start in het leven een fijn thuis gaat geven! :-*
Door zurca
#3385597
Wat een dotje!
Kan me heel goed voorstellen dat je daar voor "gevallen" bent.
Ben benieuwd naar de foto's als ze straks thuis is :)
Anne in Zweden schreef: ma 09 sep 2019, 11:32 Als ze t.z.t. niet luistert, ligt dat in ieder geval niet aan d'r oren! ;D

Horen en luisteren zijn 2 verschillende dingen he Anne :biggrin2: ;) ;)
Door Robian
#3385602
Heerlijk... die oren :-*

Gezien de voeten zou het me niet verbazen als ze zo rond de 55 cm eindigt.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3385607
Geweldig die oren ;D :D

Ik zou zeggen dat ze labrador formaatje kan worden ( maar dan slanker en minder diep)
Maar wellicht is ze op foto veel grootser dan in het echt. Dus wellicht dat zij met de inschatting middelmaat prima zitten
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door