Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3384879
Doranto schreef:De golden gark!
En ja hoor, weer een beetje armer door BP. Afbeelding
Ik dacht "golden gark"? Die heb ik gemist, was dah?
Tja en dan ga je googlen en toen moest ik hem hebben met alle noten, fruit en loofbomen hier. En niet te vergeten de stal.
Ben benieuwd!!!

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk


#3384883
BlissSpirit schreef: di 27 aug 2019, 15:31 En ja hoor, weer een beetje armer door BP. Afbeelding
Ik dacht "golden gark"? Die heb ik gemist, was dah?
Tja en dan ga je googlen en toen moest ik hem hebben met alle noten, fruit en loofbomen hier. En niet te vergeten de stal.
Ben benieuwd!!!

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk
Daar ga je geen spijt van krijgen. Ideaal!
#3385175
Ha! Ik weet er 1! Afbeelding
Wij hebben deze voor op vakantie
https://www.obelink.nl/icecool-45c.html ... gI2N_D_BwE

Maar als je iets teveel besteld is hij fijn als back-up. Hij heeft ook een turbo-stand waarbij hij continue aanslaat, dan vriest hij ook (niet hard, -3/-5 zoiets). En anders isoleert hij prima, ook fijn voor feesten en partijen ;)


Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

#3385186
Fenixjuh schreef: zo 01 sep 2019, 22:39 Ha! Ik weet er 1! Afbeelding
Wij hebben deze voor op vakantie
https://www.obelink.nl/icecool-45c.html ... gI2N_D_BwE

Maar als je iets teveel besteld is hij fijn als back-up. Hij heeft ook een turbo-stand waarbij hij continue aanslaat, dan vriest hij ook (niet hard, -3/-5 zoiets). En anders isoleert hij prima, ook fijn voor feesten en partijen ;)


Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Oooh wauw, ik moet er nog eentje en deze ziet er goed uit!! Daar ga ik voor sparen de komende maanden!
#3385189
Fenixjuh schreef:Ha! Ik weet er 1! Afbeelding
Wij hebben deze voor op vakantie
https://www.obelink.nl/icecool-45c.html ... gI2N_D_BwE

Maar als je iets teveel besteld is hij fijn als back-up. Hij heeft ook een turbo-stand waarbij hij continue aanslaat, dan vriest hij ook (niet hard, -3/-5 zoiets). En anders isoleert hij prima, ook fijn voor feesten en partijen ;)


Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk
Pfffff, gelukkig, die heb ik al Afbeelding
Inderdaad ideaal

Verstuurd vanaf mijn Mi A1 met Tapatalk

#3385297
Tipje voor langere mensen (inclusief dames!)
Ik heb altijd moeite met outdoorbroeken vinden die lang genoeg zijn.
Eindelijk een merk wat mij (met mijn 180cm) lang genoeg is: Revolution Race.

Ik heb nu de silence pro zipp-off en die zit heerlijk! Echt een zomerbroek waar de pijpen dus ook vanaf te ritsen zijn en lang genoeg als ze eraan geritst zitten.

(En ze hebben regelmatig 25 - 40% korting dus dan is het ook betaalbaarder)

Ze hebben ook wat dikkere broeken die wat meer voor de herfst zijn dus dat wordt de volgende.....
#3385300
Ik beperk me even tot de verzorgingsproducten.

Qua deo ben ik uitermate tevreden over Lavera Roll-On Limoen & Verveine en bij ML hoor ik geen klachten over de Lavera Roll-On Men Care. Zonder deo stink ik uren in de wind als ik gezweet heb en dit is de eerste 'verantwoordde' deo die makkelijk een hele lange dag zorgt dat ik niet ga stinken, zelfs als ik mijn okselharen niet scheer.
Ook van Lavera: oogcreme, dagcreme en nachtcreme, voor mezelf en ML.

Tandpasta gebruik ik 2 verschillende. Lavera Tandpasta (Mint met fluoride) voor fijne schone gladde tanden. De Lavera schuurt nogal en is daarom niet geschikt om 2 maal daags te gebruiken (volgens mijn tandarts) en dus gebruik ik ook Zendium (yep ook fluoride) wat bij mij goed helpt tegen tonsilsteentjes (gatsie).

Douchecreme en handcreme (de citrus is heel fijn in de winter) van Weleda.

Shampoo van Traay Bee Honest en dan kokosolie op handdoekdroog haar, heerlijk.

Voor het handenwassen liggen er stukken zeep van Traay (Olijf) en Weleda (Calendula).
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door