Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#338444
Ik heb al eerder gezegd dat Joep niet dol is op vis. Heb gisteren geprobeerd met koolvisfilet (diepvries) en dat gemengd met zalm uit blik. De zalm was op en de rest lag her en der verspreid door de keuken! Kan ik proberen met water over de vis te gieten? Of heeft dit geen zin. Ik wil hem toch graag vis laten eten, maar rauwe vis eet hij echt niet. Vis uit blik is geen probleem, maar ook daarbij merk ik dat het niet zijn favoriete maaltijd is.
Dus wie heeft er nog tips?
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 22 jun 2005, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Doedels
#338449
Heb je al andere soorten vis geprobeerd? Verse wijting, sardines, zalm of haring. Je zou het inderdaad kunnen overgieten met heet water. Als dat helpt zou je het kunnen afbouwen. Maar ik zou me er niet echt druk over maken. Er zijn meer honden die echt geen vis lusten. Die krijgen af en toe vis uit blik of alleen maar visolie. Voor zover ik weet doen ze het er goed op.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#338469
Joep krijgt ook 2x per week visolie en ongeveer 1x per 10 dagen een blikje vis. Maar ja, je leest dan over verse vis en proberen kun je het altijd. Ik heb inderdaad ook wel zoiets van: dan maar niet! >:(
Door Lizzy
#338493
Ik vind het ook hoor: als hij geen vis lust, dan maar niet. Geef je hem af en toe een stukje gestoomde makreel, sardientjes/makreel uit blik en visolie-capsules. Krijgt hij wel genoeg omega 3 vetzuren binnen.
Gebruikersavatar
Door sylvia
#338636
Hoe maak je vis lekker...mmmm je neemt een stuk alu folie daar in leg je je vis, wat verse groenten zoals peultjes, worteltjes e.d doe er wat verse kruiden bij Thijm e.d wat citroensap erover, klontje roomboter erbij, folie dicht vouwen en in de oven leggen of op de BBQ De hond geef je dan een lekker stukje pens of ander vlees 8)
Door pollekind
#338640
sylvia schreef: Hoe maak je vis lekker...mmmm je neemt een stuk alu folie daar in leg je je vis, wat verse groenten zoals peultjes, worteltjes e.d doe er wat verse kruiden bij Thijm e.d wat citroensap erover, klontje roomboter erbij, folie dicht vouwen en in de oven leggen of op de BBQ De hond geef je dan een lekker stukje pens of ander vlees 8)
;D ;D ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#338823
sylvia schreef: Hoe maak je vis lekker...mmmm je neemt een stuk alu folie daar in leg je je vis, wat verse groenten zoals peultjes, worteltjes e.d doe er wat verse kruiden bij Thijm e.d wat citroensap erover, klontje roomboter erbij, folie dicht vouwen en in de oven leggen of op de BBQ De hond geef je dan een lekker stukje pens of ander vlees 8)
Eddie is blij met je suggestie. ;D Hij is namelijk dol op vis en ik niet. Maar zoals jij het beschrijft lijkt het me ook te eten.
Zondag a.s. gaan ze vissen op de wadden dus als er wat gevangen wordt gaan we het volgende week proberen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door