Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door judith vd
#3384777
Geen idee of t wat is, maar vanaf morgen de 27ste voor €39,95 bij de Aldi te koop:
Bijlagen
79C3B2C5-505A-4D0D-9C5F-5AFDECFA95E1.png
79C3B2C5-505A-4D0D-9C5F-5AFDECFA95E1.png (472.73 KiB) 3275 keer bekeken
Door eelke
#3384789
Lidl had er laatst ook zo een volgens mij. Wel een luxe uitvoering voor die prijs met timer en instelbare temperatuur.

Ik zou alleen liever niet een droger hebben waar de motor onder zit, dat wordt toch snel vuil denk ik, als ik kijk wat er op de bodem van mijn bohman ligt...
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3384803
Ik zit zelf ‘te wachten’ tot mijn bohmannetje t begeeft, zodat ik n grotere kan kopen, maar hij doet t inmiddels als ruim 8 jaar.
Voor n motor onderin zou ik idd ook niet direct gaan (had t niet gezien).
Gebruikersavatar
Door pike
#3384870
Bij mij zit de motor onderin en hij draait inmiddels 14 jaar. Hij wil maar niet stuk :biggrin2: Er ligt altijd gedroogd vleesvocht op de bodem maar het kan niet zonaar in de motor lopen. je kan die bodem gewoon schoonmaken. Vet ligt er nooit. Vet smelt toch niet bij lage droogtemperaturen en vette dingen leg ik er zowiezo niet op.
Gebruikersavatar
Door Laika
#3384880
pike schreef: di 27 aug 2019, 13:31 Bij mij zit de motor onderin en hij draait inmiddels 14 jaar. Hij wil maar niet stuk :biggrin2: Er ligt altijd gedroogd vleesvocht op de bodem maar het kan niet zonaar in de motor lopen. je kan die bodem gewoon schoonmaken. Vet ligt er nooit. Vet smelt toch niet bij lage droogtemperaturen en vette dingen leg ik er zowiezo niet op.
Hier ook zo'n die hard :biggrin2: Ook de rekken zijn allemaal nog heel na al die jaren. Ik gebruik hem ook om groente en fruit te drogen (gebruik ik aparte rekken voor). Omdat ik soms best veel wil drogen uit de moestuin en dan geen rekken genoeg heb heb ik vandaag deze droger bij de Aldi gekocht. Nu heb ik 2 drogers :D
Gebruikersavatar
Door judith vd
#3384881
Laika schreef: di 27 aug 2019, 15:37 Hier ook zo'n die hard :biggrin2: Ook de rekken zijn allemaal nog heel na al die jaren. Ik gebruik hem ook om groente en fruit te drogen (gebruik ik aparte rekken voor). Omdat ik soms best veel wil drogen uit de moestuin en dan geen rekken genoeg heb heb ik vandaag deze droger bij de Aldi gekocht. Nu heb ik 2 drogers :D
Wat droog jij uit de moestuin? En hoe doe je dat?
Gebruikersavatar
Door Laika
#3384884
judith vd schreef: di 27 aug 2019, 15:42 Wat droog jij uit de moestuin? En hoe doe je dat?
Momenteel ben ik courgettes aan het drogen. Courgettes in dunne plakken snijden en dan drogen tot ze bros worden. Zo kan ik ze veel beter bewaren dan in de vriezer (daar worden ze erg papperig).
Door Ruisje
#3384908
Zo te zien dezelfde als de Lidl in de aanbieding had. Ik heb daar wat youtube filmpjes van gezien en de bodem waarop vleesvocht e.d. komt is gemakkelijk schoon te maken.

Ik ga er deze week eentje halen, mijn eerste droger. Eindelijk! :biggrin2:

Door tt-tjes
#3385040
Ik heb een severin met de motor onderin. De oude heeft het 13 jaar volgehouden. Nu weer dezelfde gekocht. De roosters van de oude wel bewaart.
Door Siberienne
#3385042
judith vd schreef: di 27 aug 2019, 15:42 Wat droog jij uit de moestuin? En hoe doe je dat?
Weliswaar niet uit de moestuin, maar ik droog ook appeltjes, bessen moes ("fruitleer") en zelfs hele maaltijden voor op vakantie. Daarvoor droog ik wortel, paprika etc.

Terwijl ik dit type zit ik te bedenken dat ik ook groentemix voor de honden kan drogen zo ipv invriezen: kost minder stroom en beetje water erbij en klaar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door