Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3384504
Anne in Zweden schreef: do 22 aug 2019, 18:34 Als je erin slaagt eerder een miljoen euro op tafel te leggen, willen we ook wel eerder verkopen, hoor. We zijn flexibel. :biggrin2:
Vervang euro door SEK en we hebben een deal :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3384506
Lizzy schreef: do 22 aug 2019, 08:03 Ik denk dat ik de allereerste in NL was die zelf vlees ben gaan drogen voor honden. Dus bij deze mijn excuses dames en heren :biggrin2:

Ik heb zelf de Magic Mop ook al eeuwen en ik geloof niet dat ik dat van Barfplaats heb :g:

Wel de Vitamix! Omdat ik voor de groentenmix niet meer de Champion Juicer kan gebruiken (vanwege schouder).
Je hebt je alverde zooi via bp ;D
Ooit nog door Tineke kwam ik erop en nu ben ik jouw importeur ;D
Door hannabelgje
#3384511
Goh waar moet ik beginnen. Mijn siamezen heb ik door bp. Ik ben haar naam kwijt maar ze had een paar mezen en door met haar te praten besloot ik daar ook voor te gaan. Ze leeft helaas niet meer.
Mijn Henry, magic mop, steammop, sapmachine, tandpasta zonder fluoride, lush producten, voedseldroger, barf voeren uiteraard, mijn lieve airco van Kim, golden paste, okugest, honingzalf en vast nog meer dingen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door kiara
#3384518
Poeh teveel om op te noemen eigenlijk. Maar het allerbelangrijkste dat ik enorm veel geleerd heb kwa voeding en daardoor gezonde honden heb :-*
Door Lizzy
#3384520
MarijeEnBoomer schreef: do 22 aug 2019, 21:04 Je hebt je alverde zooi via bp ;D
Ooit nog door Tineke kwam ik erop en nu ben ik jouw importeur ;D
Ik ken jou door Barfplaats :-*
En hoe de Alverde is gegaan wist ik niet maar ik heb de Alverde dus ook via Barfplaats :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door MarijeEnBoomer
#3384529
Lizzy schreef: vr 23 aug 2019, 07:30 Ik ken jou door Barfplaats :-*
En hoe de Alverde is gegaan wist ik niet maar ik heb de Alverde dus ook via Barfplaats :biggrin2:
Jij kost mij zoveel geld met dat gekke forum van je ;D
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384540
Hmmmm denken...ik moet echt diep nadenken wat van al die zooi hier begonnen is ;D

Barefootschoenen
Voedseldroger
Haarzeep
Juicers
Eigen gedroogde boullion maken
Ja pit & pit ook
Oja hakmes
Och vergat ik de Millers nagelkniptang voor de hond, duh, nog wel een belangrijke ook



En er zullen vast meer zaken zijn waar ik via hier op idee gebracht ben
Ik heb bijv ook een Robotstofzuiger, nou is dat niet alleen door bp maar bp hielp er wel bij ;D
Airco zelfde, stond al op verlanglijst en is er nu ook, maar erover l*llen hier was ook fijn.
En zo is dat met veel zaken
Een vitamix of optimum staat op verlanglijst ( net als veel zaken ;D )
Met gewone stofzuigers haak ik af, ik hoef geen Henry of Hetty ;D ( Ik heb er wel naar gekeken omdat geen een stofzuiger voldoet hier, maar ik vind de stofuitstootklasse echt niet goed genoeg )
Gebruikersavatar
Door Cait_ie
#3384576
Ik kwam hier binnen als ontzettende jonkie, ik woonde denk ik net 1 jaar niet meer thuis.
Wat BP mij vooral heeft gegeven is een kritische blik! Waardoor ik andere keuzes ben beginnen maken :)

Dat is begonnen met dus vers voer, maar liep al snel door in schoonmaakproducten, shampoo, tandpasta, dagcrème,... en de luchtverfrissers zijn hier ook collectief de vuilbak ingegaan (we hebben er nog 1 die we uit beleefdheid laten staan in geval van visite op het kleinste kamertje :P )
Ik vind het ontzéttend leuk hoe jullie mij telkens weer inspiratie geven om telkens kleine dingetjes te veranderen of eens op een andere manier te bekijken.

De laatste aanwinst -gemotiveerd door BP- zijn de Vivo Barefoot Trackers die ik vanmiddag besteld heb :biggrin2:
Nou, goed voor de portemonee zijn jullie in ieder geval niet ::)
Laatst gewijzigd door Cait_ie op vr 23 aug 2019, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384577
Maar Lizzy heb jij eigenlijk al deze geprobeerd?
Ik zie nl dat het ook nog je favoriete merk is
20190823_135313.jpg
20190823_135313.jpg (2.06 MiB) 1604 keer bekeken
Door Chouka
#3384629
Ooit heb ik de aanbevolen 'super goede scherpe' schaar gekocht in een goedkope zaak (zonder reclame te maken).
Veel heb ik er niet mee moeten doen. Voor minder dan een euro geloofde ik er niet echt in. Toch heeft iemand me overtuigt om ze aan te kopen.

Toen had ik pas een schaar van meer dan 25 euro open gebroken. Daar had ik veel plezier van gehad en ik vroeg hier om nog beter.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door