Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3384477
Laten we een nieuw rondje doen om andere mensen aan goede ideeën te helpen :biggrin2:

Deodorant Lekker in een Potje:

Afbeelding

En dan ook echt de pepermunt & rozemarijnvariant. Werkt serieus beter dan de Sanexen, Doves en Rexonas. Omdat ik 'm wel droog en moeilijk opsmeerbaar vind, doe ik zelf eerst een klein beetje aloë gel onder m'n oksels (of de natuur deo van Alverde maar die is nu even op). Dan een dotje "lekker uit een potje" erop, lekker fris, die met pepermunt en serieus: ik ben de hele dag fris! En dat terwijl ik heul snel onder m'n oksels ruik. Je blijft wel zweten (stopt de zweetproductie dus niet want er zit geen zooi in) maar het zweet blijft geurloos. Bij de AH regelmatig 1 + 1 gratis en dan laai ik altijd even lekker in :biggrin2:

En deze tandpasta: Aloe Dent Tandpasta Sensitive:

Afbeelding

Ik heb eigenlijk mijn hele leven ontzettend gevoelige tanden gehad. Sinds ik deze tandpasta gebruik (zonder fluoride) is het weg. Over. Zelfs tandsteen weg halen doet minder pijn. En ik gebruik 'm nu zo'n jaar of twee. Krijg van mijn moeder regelmatig complimenten dat ik van die mooie witte tanden heb. Mijn gebit is ook echt schoon, na het poetsen. En toen ik laatst bij de tandarts was voor controle zei hij letterlijk "wat een schitterende gebit heb je toch". Nou heb ik helemaal geen mooi gebit in de zin van mooie tanden want m'n voortanden zijn te groot, mijn ondertanden staan schots en scheef maar mijn gebit is mooi wit en schoon.

Wie volgt?
#3384499
Toch eeuwig zonde dat dat mooncup topic zoek is. ;D ;D

Die tandpasta klinkt leuk. Deo uit een potje klinkt als gedoe, zeker als er eerst nog iets anders onder moet. :-X deo zonder rotzooi klinkt dan weer als muziek..

Ik gebruik momenteel shampoo op honingbasis, te koop bij de d.a. drogist. Nuxe heet het. Vrij van alle gummie die in gewone shampoo wel zit en ik heb geen conditioner meer nodig. Heerlijk. En gezond haar (ondanks zware blondeersessies) wat wel echt goed schoon word, itt shampoo bars.
#3384508
Wat een leuk topic!

Lekker in een potje ken ik nog niet :D
1+1 gratis klinkt ook top :biggrin2:
Zou hij ook goed genoeg werken om mee te sporten (tussen andere mensen :P )?

Ik gebruik nu Ohm Deo, dat is poeder en daaronder smeer ik eerst Dr Organic bodylotion om het te laten plakken.
Werkt top tegen geur, maar het schuurt mijn oksels.

Ik heb sinds ik natuurlijke tandpasta zonder fluor gebruik ook geen gevoelige tanden meer :)
#3384517
Die deo ga ik straks bij Appie even kijken nooit van gehoord. En die tandpasta zonder fluoride krijg je dan niet eerder gaatjes :???: want ik heb al zo slecht gebit ondanks dat ik 2 x per dag poets en tandenstokers gebruik en Elmex groen voor gevoelige tanden.

Erg leuk topic ;)
#3384523
Eef+doggies schreef: do 22 aug 2019, 21:14 Wat een leuk topic!

Lekker in een potje ken ik nog niet :D
1+1 gratis klinkt ook top :biggrin2:
Zou hij ook goed genoeg werken om mee te sporten (tussen andere mensen :P )?

Ik gebruik nu Ohm Deo, dat is poeder en daaronder smeer ik eerst Dr Organic bodylotion om het te laten plakken.
Werkt top tegen geur, maar het schuurt mijn oksels.

Ik heb sinds ik natuurlijke tandpasta zonder fluor gebruik ook geen gevoelige tanden meer :)
Toch denk ik niet dat het de fluoride is. Na 1 week gebruik te hebben gemaakt van Weleda, moest ik huilen van de pijn in mijn gebit :-X
#3384524
Ik gebruik de deo's van Louland (op basis van kokosolie) uit een potje. Werkt super! Is ook goed smeerbaar. Ik poets soms ook mijn gebit ermee, gewoon omdat het kan ;D

Na het vorige haarzeep topic (wat dus echt niet werkte bij mij) ben ik blijven hangen bij Himalaya shampoo en dat beviel goed. Nu is het nergens meer te koop en moet ik opnieuw gaan zoeken :P

Als je last hebt van eczeem zou je Sorion creme eens kunnen proberen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door