Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door sam28
#3384341
Wat gaaf Milly! Wat een strak plan ook!!
Super dat je het aandurft en doet.
Ik droom ook wel eens om weg te gaan (Noorwegen/Zweden) en heb bedacht dat ik er een rondreis wil maken maar ik geloof niet dat ik zou gaan zo snel. Mijn vriendinnen wonen hier en die laat ik niet zomaar achter. ;D
Door Anne in Zweden
#3384361
Geweldig, ik krijg er al weer helemaal de emigratiekriebels van! Heb het erg naar m'n zin hoor, hier in Zweden, maar er zijn nog een paar landen op aarde waar ik vlinders van in m'n buik krijg...

Ik vind het vooral retestoer dat je dit gewoon ijskoud in je eentje doet, verhuizen naar een land waarvan je de taal ook nog eens van begin af aan moet leren. Echt geweldig dat je die stap durft te wagen!
En wat een kittig optrekje! Volgens mij kun je nog een hoop geld scoren als je een keer een vlooienmarkt in je voortuin houdt, met al die nostalgische voorwerpen. :biggrin2: De verbouwingsplannen zien er ook goed uit. Ooo, zo leuk allemaal, uitdenken en plannen en schetsen en ontwerpen en en en!

Heel veel succes met alles, en hou ons op de hoogte!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3384372
Anne in Zweden schreef: di 20 aug 2019, 12:12 Geweldig, ik krijg er al weer helemaal de emigratiekriebels van! Heb het erg naar m'n zin hoor, hier in Zweden, maar er zijn nog een paar landen op aarde waar ik vlinders van in m'n buik krijg...

Ik vind het vooral retestoer dat je dit gewoon ijskoud in je eentje doet, verhuizen naar een land waarvan je de taal ook nog eens van begin af aan moet leren. Echt geweldig dat je die stap durft te wagen!
En wat een kittig optrekje! Volgens mij kun je nog een hoop geld scoren als je een keer een vlooienmarkt in je voortuin houdt, met al die nostalgische voorwerpen. :biggrin2: De verbouwingsplannen zien er ook goed uit. Ooo, zo leuk allemaal, uitdenken en plannen en schetsen en ontwerpen en en en!

Heel veel succes met alles, en hou ons op de hoogte!
Er is vast wel iemand die tegen die tijd jullie allerschattigste huis wil kopen ::)

(Hoe kun je daaaaar nou weg willen?? :???:)
Door MillyMol
#3384376
Anne in Zweden schreef: di 20 aug 2019, 12:12 Geweldig, ik krijg er al weer helemaal de emigratiekriebels van! Heb het erg naar m'n zin hoor, hier in Zweden, maar er zijn nog een paar landen op aarde waar ik vlinders van in m'n buik krijg...

Ik vind het vooral retestoer dat je dit gewoon ijskoud in je eentje doet, verhuizen naar een land waarvan je de taal ook nog eens van begin af aan moet leren. Echt geweldig dat je die stap durft te wagen!
En wat een kittig optrekje! Volgens mij kun je nog een hoop geld scoren als je een keer een vlooienmarkt in je voortuin houdt, met al die nostalgische voorwerpen. :biggrin2: De verbouwingsplannen zien er ook goed uit. Ooo, zo leuk allemaal, uitdenken en plannen en schetsen en ontwerpen en en en!

Heel veel succes met alles, en hou ons op de hoogte!
De zondagsmarkten zijn hier echt heel leuk, maar ik heb mijn spullen al beloofd aan de dominee van het dorp, zodat hij er een goede bestemming voor kan vinden. Zo gaat het vaak in Hongarije. Of je zet het aan de kant van de weg en als je je omdraait is het weg. Ook prima. Het krijgt in ieder geval een goede herbestemming.
Door miik
#3384411
nikèdog2000 schreef: do 15 aug 2019, 10:16 wat een onderneming
ziet er prachtig uit
misschien kom je millk (linda) wel tegen :D :D
kunnen jullie samen naar barf adresjes zoeken
Rita was me voor.... maar ik denk dat we zo ongeveer buren worden ;)
Ik heb daar ook een huisje gehuurd voor een jaar. Na mijn Zweden avontuur wilde ik perse weg uit Nederland, maar mn vriend wilde niet naar Zweden, dus verder gaan kijken. En ook helemaal verliefd op de prachtige natuur van de Baranya ! Welk dorpje staat jullie huisje ? (mag ook in pb hoor)
Door MillyMol
#3384433
miik schreef: wo 21 aug 2019, 00:22 Rita was me voor.... maar ik denk dat we zo ongeveer buren worden ;)
Ik heb daar ook een huisje gehuurd voor een jaar. Na mijn Zweden avontuur wilde ik perse weg uit Nederland, maar mn vriend wilde niet naar Zweden, dus verder gaan kijken. En ook helemaal verliefd op de prachtige natuur van de Baranya ! Welk dorpje staat jullie huisje ? (mag ook in pb hoor)
Wat leuk Linda! Mijn huisje staat in Magyarlukafa. En waar staat jouw paleisje?
Door MillyMol
#3384448
miik schreef: wo 21 aug 2019, 20:10 Hahahaha, nou op loopafstand, letterlijk 4 km verder...
Vasarosbec :)
Nou zeg, voor een weddenschap lukt dat toch niet!?! Zijn we zowat buren! Ik heb daar zelfs ook nog twee huizen bekeken. Beiden met een zwembad en een fantastisch uitzicht, maar iets boven de begroting.
Leuk hoor!
Door Lizzy
#3384460
Nou jaaaaaa! Dit is toch grappig?! De wereld is wel klein :o . Maar hee Linda, wat een goed idee joh, om daar een jaar een huis te huren! Het is natuurlijk toch wel een halve volksverhuizing maar zo kun je daar alle seizoenen meemaken en bekijken of het wat voor jullie is!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door