Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Cindy de Wolf
#3383978
Lizzy schreef: wo 14 aug 2019, 17:02 Ohww, wat een schatjes :smitten: . Glimwormpjes :smitten:

Waarom is d'r moederschap zozo?
Ze waste ze niet. Plas en poep IEKSSS, no way, dus stimuleerde niet/nauwelijks. De eerste week hebben we flink aan de bak gemoeten hiervoor maar met roompate van de AH op de buikjes smeren kwamen we zover dat ze ging stimuleren maar wij moesten het opruimen en dat dan grofweg elke 2-3 uur Inmiddels wast ze ze redelijk, maar bij voorkeur laat ze dat aan ons over. Ze ligt ook best veel buiten de bak, maar daarentegen mag er nog geen enkele van de andere honden bij; EVIL EYE...
Door src_esther
#3383983
Cindy de Wolf schreef: wo 14 aug 2019, 20:19 Ze waste ze niet. Plas en poep IEKSSS, no way, dus stimuleerde niet/nauwelijks. De eerste week hebben we flink aan de bak gemoeten hiervoor maar met roompate van de AH op de buikjes smeren kwamen we zover dat ze ging stimuleren maar wij moesten het opruimen en dat dan grofweg elke 2-3 uur Inmiddels wast ze ze redelijk, maar bij voorkeur laat ze dat aan ons over. Ze ligt ook best veel buiten de bak, maar daarentegen mag er nog geen enkele van de andere honden bij; EVIL EYE...
Oei, die is niet voor het moederschap gemaakt. Het lijkt mij dat je dan blij bent dat het er geen 10 zijn.
Door Lizzy
#3384014
Cindy de Wolf schreef: wo 14 aug 2019, 20:19 Ze waste ze niet. Plas en poep IEKSSS, no way, dus stimuleerde niet/nauwelijks. De eerste week hebben we flink aan de bak gemoeten hiervoor maar met roompate van de AH op de buikjes smeren kwamen we zover dat ze ging stimuleren maar wij moesten het opruimen en dat dan grofweg elke 2-3 uur Inmiddels wast ze ze redelijk, maar bij voorkeur laat ze dat aan ons over. Ze ligt ook best veel buiten de bak, maar daarentegen mag er nog geen enkele van de andere honden bij; EVIL EYE...
OK duidelijk. Laten we zeggen: ze heeft andere talenten ;D
Door Lizzy
#3387019
Cindy de Wolf schreef: za 05 okt 2019, 09:35 En toen waren ze alweer 9 weken. Dit weekend vliegt de eerste uit.

Dit is mijn meisje Scooby.

IMG_20190923_142611.jpg

OMG :smitten: :smitten: . Het kwijl loopt me echt uit de bek!

Wat een plaaaaatje Cindy!!!!!!!!!! Zijn ze allemaal zo leuk? Is alles goed gegaan, de afgelopen 9 weken?
Door Cindy de Wolf
#3387034
Lizzy schreef:

OMG :smitten: :smitten: . Het kwijl loopt me echt uit de bek!

Wat een plaaaaatje Cindy!!!!!!!!!! Zijn ze allemaal zo leuk? Is alles goed gegaan, de afgelopen 9 weken?
Ja ik vind ze allemaal leuk. Scooby staat wat hoger op de pootjes en is wat gladharig.
Ja op de eerste hick ups is eigenlijk alles probleemloos verlopen.

Dit is jip
IMG-20191002-WA0004.jpg
IMG-20191002-WA0004.jpg (92.22 KiB) 1665 keer bekeken
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door