Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Monique77
#3384015
Gisteren hebben Marieke en ik geprobeerd wat foto's te maken van Rox met haar 2 dochters.

Ondanks dat de zon het uiteindelijk liet afweten toen we op de heide waren was het ontzettend leuk om te doen, en wat deden de 2 pubers het goed !!

Ik kan niet anders zeggen dat beide dochters ontzettend diep in mijn hart zitten, en ben ook ontzettend dankbaar dat we in hun leven zoveel foto's van hun samen kunnen maken !

Op naar zonnig weer, zodat we de foto's nog een keer over kunnen doen met zon :biggrin2:
Bijlagen
DSC_2705.jpg
Beau en Bobbie
DSC_2705.jpg (560.48 KiB) 1274 keer bekeken
DSC_2607.jpg
Beau
DSC_2607.jpg (319.56 KiB) 1274 keer bekeken
DSC_2776.jpg
Bobbie
DSC_2776.jpg (488.83 KiB) 1274 keer bekeken
#3384016
En dan natuurlijk nog even samen met moeders
Bijlagen
DSC_2629.jpg
Beau - Rox
DSC_2629.jpg (428.75 KiB) 1272 keer bekeken
unnamed (6).jpg
Bobbie - Rox
unnamed (6).jpg (109.97 KiB) 1272 keer bekeken
DSC_2662.jpg
Bobbie - Rox - Beau
DSC_2662.jpg (543.47 KiB) 1272 keer bekeken
Door Lizzy
#3384021
Wat een prachtige honden :smitten:

Grappig, op de foto waar de twee zusjes naast elkaar zitten vind ik ze echt heel erg verschillend maar op de foto waar ze naast Rox zitten samen lijken ze juist weer op elkaar. Mooi stel! En mooie foto's!!
#3384042
Lizzy schreef: do 15 aug 2019, 11:34 Wat een prachtige honden :smitten:

Grappig, op de foto waar de twee zusjes naast elkaar zitten vind ik ze echt heel erg verschillend maar op de foto waar ze naast Rox zitten samen lijken ze juist weer op elkaar. Mooi stel! En mooie foto's!!

Grappig hè, want ik zie juist super veel van elkaar in ze terug. Ik zie echt dat ze zussen zijn! Ja ze zijn heel anders. Vanaf geboorte was dat al een verschil, en dat zal zo blijven.. en dat past dan weer ontzettend goed bij mijn smaak en bij de smaak van Monique!!
Qua karakter zijn het allebei super leuke meiden!! Ben zo blij met die kleine krummel!

Monique bedankt! Heb echt genoten gisteren en wat we altijd voor ogen hadden, gister was een klein voorproefje!!
#3384046
Wat leuk om hen nog eens te zien!
Wat zijn ze mooi en groot geworden!

Beau is echt het evenbeeld van haar moeder in een andere kleur he.
Ik vind de zusjes ook erg verschillend. Heel ander hoofd, maar wel dezelfde 'look'.

Echt leuk stel!
Door El_Kato
#3384548
Hè wat grappig ik was even vergeten dat Rox alweer een tijdje terug mama geworden was. Had nog even puppie Rox in mijn hoofd maar dat is alweer even geleden :P Bij het lezen herinnerde ik het me weer… oooh ja 2 blonde mopjes :D

Mooie foto’s hoor en idd op die eerste lijkt de linker veel forser maar op de foto met Rox samen zie je dat helemaal niet meer terug!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door