Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3383958
;D Doet je deurbel het dan ook niet?


Ik denk dat heel veel hondeneigenaren al eens van alles hebben gehoord ::)
Border Bandit schreef: Da's een goeie! Beetje choqueren, dan denken ze de volgende keer wel 2x voor ze zo'n opmerking plaatsen. :biggrin2:

O Angelique, dat is net zoiets als wat Spikkelneus ervaart.....

Ik heb een grote, zeer sociale hond gehad. Veel mensen willen dan aandacht zonder van plan te zijn hem echt aan te halen, en maken dan van die klik-geluidjes om de hond te lokken. Mijn hond bleef die mensen dan echt nakijken met zo'n blik: ik kreeg toch aandacht?
Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik hem op hun af liet gaan als ze hem lokte en zei: ja, nu moet je hem aaien ook!
Maar dat was niet de bedoeling! ...... tja, dan moet je hem niet lokken.
Zo, in één keer afgeleerd! :P
Ja gewoon laten springen en onderkwijlen, echt irri die mensen die dat doen, ze doen het ook wel eens als ik er 2 aan de lijn heb :-X Gelukkig kom ik hier niet zo veel mensen tegen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3383959
Angelique schreef: wo 14 aug 2019, 08:43 Nee, of je Gert heet...die is pas grappig :biggrin2:

Hahaha! ;D



@Kaio: acuut de beertjes loskoppelen en ze de persoon in kwestie op zijn beers laten bespringen (bij voorkeur met tong) :D
"oh jongens, die meneer wil KROELEN!"
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3383961
koekje schreef: wo 14 aug 2019, 16:45 Hahaha! ;D



@Kaio: acuut de beertjes loskoppelen en ze de persoon in kwestie op zijn beers laten bespringen (bij voorkeur met tong) :D
"oh jongens, die meneer wil KROELEN!"
Ik bied me aan! :biggrin2:
Door Too
#3383962
koekje schreef: wo 14 aug 2019, 16:45 Hahaha! ;D



@Kaio: acuut de beertjes loskoppelen en ze de persoon in kwestie op zijn beers laten bespringen (bij voorkeur met tong) :D
"oh jongens, die meneer wil KROELEN!"
;D ;D
Ik zie jou dit dan weer doen met chocoladevingerpeuters en koetsjiekoetsji-bejaarden
Gebruikersavatar
Door koekje
#3383975
Mijn peuters krijgen geen chocola en meestal is mijn boze oog niet nodig, of een "blijf af! Ik zit ook niet ongevraagd aan jou!".
De peuters in kwestie kunnen namelijk heel goed zelf duidelijk maken dat ze niet van ongewenste intimiteiten gediend zijn. De ene gaat namelijk per direct paniekerig ontroostbaar huilen en zijn broer het onderdeurtje kan geweldig goed gillen: standje misthoorn met een trommelvliezen scheurende frequentie.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3383977
Ik heb trouwens wel ervaring met opmerkingen in zwangere vorm. Bij kleuter had ik een grote buik, want (te) veel vruchtwater. Bij de tweeling had ik een grote buik, want dat waren er 2, helemaal uitgedragen en geen groeiachterstand.
Zo liep ik met mijn 35 weken zwangere tweelingbuik van het moeder&kindcentrum naar de poli, om ergens voor te laten bloedprikken wat alleen in het lab kon. Iedereen die ik op dat stukje tegenkwam, moest iets over mijn buik zeggen :-X
Door Siberienne
#3383987
Na de honderdste keer ‘waar is je slee’ of ‘zo kan ik het ook’ (als ze trekken bij hardlopen, en dan bij voorkeur door mannen met een flinke bierpens) ben ik het ook wel eens zat. Weet iemand nog een snedig antwoord?

Kleine klaag; ik mag morgen weer eens het huis en de tuin opruimen en maandag ook weer. Maar ach het is voor het goede doel ;)
Door src_esther
#3383991
Siberienne schreef: wo 14 aug 2019, 22:05 Na de honderdste keer ‘waar is je slee’ of ‘zo kan ik het ook’ (als ze trekken bij hardlopen, en dan bij voorkeur door mannen met een flinke bierpens) ben ik het ook wel eens zat. Weet iemand nog een snedig antwoord?

Kleine klaag; ik mag morgen weer eens het huis en de tuin opruimen en maandag ook weer. Maar ach het is voor het goede doel ;)
Poeh. Voor de hoeveelste keer? Wel al biedingen gehad?
Door Siberienne
#3383993
src_esther schreef: wo 14 aug 2019, 22:32 Poeh. Voor de hoeveelste keer? Wel al biedingen gehad?
Keer of 8? Inclusief voor bv foto’smaken enzo. Voor de rest nog even afwachten.
Door MillyMol
#3384003
Siberienne schreef: wo 14 aug 2019, 22:05 Na de honderdste keer ‘waar is je slee’ --> "gesmolten door de opwarming van de aarde"of "die heeft een lekke band" of ‘zo kan ik het ook’ "dat denk je alleen maar" (als ze trekken bij hardlopen, en dan bij voorkeur door mannen met een flinke bierpens) ben ik het ook wel eens zat. Weet iemand nog een snedig antwoord?

Kleine klaag; ik mag morgen weer eens het huis en de tuin opruimen en maandag ook weer. Maar ach het is voor het goede doel ;)
Gebruikersavatar
Door Fenixjuh
#3384010
Pfff, ik heb altijd geroepen dat ik het niet erg vind om hondenpoep op te ruimen, maar dat er in mijn woonplaats geen vuilnisbakken zijn waardoor ik er een halfuur of langer mee moet rondlopen...
Deze stelling wil ik graag aanpassen in: ik vind het niet erg om BARFhondenpoep op te ruimen.... ::) Op vakantie met stress en opgeleukte hamburgers met eischaalpoeder e.d. is de poep toch anders... :(

Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3384023
Siberienne schreef: wo 14 aug 2019, 22:05 Na de honderdste keer ‘waar is je slee’ of ‘zo kan ik het ook’ (als ze trekken bij hardlopen, en dan bij voorkeur door mannen met een flinke bierpens) ben ik het ook wel eens zat. Weet iemand nog een snedig antwoord?

Kleine klaag; ik mag morgen weer eens het huis en de tuin opruimen en maandag ook weer. Maar ach het is voor het goede doel ;)
1.Eh zie jij dan sneeuw ? Ik niet hoor.

2. Niet zo aardig: Nou dat geloof ik meteen, kijkende naar de bierpens.
Of je stopt en biedt ze aan : proberen?


En och huid opruimen voor bezichtigingen, ellende altijd zeg.
Ik had een stuk kast waar ik de "tentoonstellings atributen en badlakens ed. " in had. Die kwamen dan tevoorschijn en na bezichtiging weer terug. En een andere kast waar ik de rommel inpropte :biggrin2:
Maar hoe dan ook je huis voelt niet helemaal meer je eigen huis met die kijkers
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3384027
Mijn lieve buurvrouw is terug van vakantie: direct weer nauwelijks kunnen slapen.
Ik ben zo beroerd door slaapgebrek vandaag...
Al zo vaak geprobeerd om met haar in gesprek te gaan, maar het standaard antwoord is: nee hoor, dat ben ik niet!

Wat gek dat het doodstil was toen ze op vakantie was....

Grr. Hopeloos.
Door Siberienne
#3384029
Kaio schreef: do 15 aug 2019, 12:28 1.Eh zie jij dan sneeuw ? Ik niet hoor.

2. Niet zo aardig: Nou dat geloof ik meteen, kijkende naar de bierpens.
Of je stopt en biedt ze aan : proberen?


En och huid opruimen voor bezichtigingen, ellende altijd zeg.
Ik had een stuk kast waar ik de "tentoonstellings atributen en badlakens ed. " in had. Die kwamen dan tevoorschijn en na bezichtiging weer terug. En een andere kast waar ik de rommel inpropte :biggrin2:
Maar hoe dan ook je huis voelt niet helemaal meer je eigen huis met die kijkers
Dank voor de tips, Millymol die global warming is wel erg leuk!

En ja, dat is het denk ik vooral, niet meer helemaal ‘mijn’ huis. Want op zich kan ik het aardig opgeruimd laten zo deze weken, werk valt wel mee. Maar kom ook nauwelijks aan mozaïek toe want dat steeds weer opruimen heb ik geen zin in.

Klaag van S2: de bazen doen raar... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door