Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3383852
Angelique schreef: di 13 aug 2019, 09:29 Familie van mij heeft na minstens 5 newfen gehad te hebben, nu dan de 1ste die 8+ is. Die vinden dat dus heel oud. Wel van de ene knieoperatie naar de ander, maar het is 8.
Tis soms echt schrikbarend :'( :'( :'(
Nr 1, 13, op 4 dagen na, nr 2 loopt nu rond, bijna 13 ( Ok wel aflopende zaak ) En nr 3 is dus bijna 8, waarvan ik vrees dat ie gezien wat er achter zit niet die leeftijden gaat halen. Maar ken ook mensen die in tussentijd terwijl ze later pas aan newfs begonnen zijn er al meer in hebben moeten inleveren :-X
Zelf de DA hier in Dtsl noemt 6 jaar bij een newf al oud >:(
Nou Maci en Kaio renden toen nog rond als jonge honden hoor. En dat zou ook gewoon nog moeten
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3383868
Border Bandit schreef: ma 12 aug 2019, 21:43

Een tijdje terug riep er een meisje van een jaar of 9: oh gaaf, een husky!!
Naar Bandit. :o
Om je een idee te geven, dit is Bandit:

DSC06898.JPG
Van een kind van negen kun je ook vaak niet meer verwachten. Maar wel heel leuk om Bandit voorbij te zien komen!
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3383870
Ik voelde me ook niet rot of zo en ik heb totaal geen negatieve gevoelens naar dat meisje toe. ;)

Ze riep op zo'n enthousiaste manier dat ik het gevoel had dat ze een groot fan van husky's was. Ik was eerder verbaast dat ze Bandit als husky aanzag, meer niet. ;)
Door Eef+Stippels
#3383874
Border Bandit schreef: ma 12 aug 2019, 21:43
Een tijdje terug riep er een meisje van een jaar of 9: oh gaaf, een husky!!
Naar Bandit. :o
Om je een idee te geven, dit is Bandit:

DSC06898.JPG
Aaaahh wat een schattige husky :smitten: :biggrin2:
Leuke foto van Bandit!

Husky's zijn (momenteel?) nogal populair bij kinderen volgens mij. Misschien is er een tekenfilmserie met husky's?

Van de week zat Xindy voorin bij mij in de bestelauto, want achterbak zat vol. Komt er weer zo'n origineel persoon :P met de vraag waar de andere 100 dalmatiërs zijn :cool:
Ik zeg: "die zitten achterin". Hij ging nog kijken ook ;D ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3383878
De WK is voorbij :( En de finales zijn dramatisch slecht gefilmd. Betaal je een vermogen voor de livestream, zit je klaar voor de finale van je favoriete onderdeel. Die duurt pak 'm beet 15 minuten, er doen 6 paarden aan mee en er is een paard dat er met een enorme kop en schouder bovenuit steekt. Komt die topper echt amper in beeld. De hele tijd dezelfde paarden in beeld, het publiek, fancy shots van onscherp naar scherp en dan weer onscherp. Rot op! Laat me die topper zien! Daar betaal ik voor, daar draait zo'n finale om! Nu heeft ie met een enorme voorsprong gewonnen en ik heb hem niet meer als 1,5 lange zijde zien lopen.

Ik heb een klacht ingediend en kreeg na een uur antwoord. Ik had gevraagd of ze van het beeldmateriaal wat ongetwijfeld nog wel geschoten is, nog wat extra in de Library kon zetten, maar nee, dat kon niet.

Jammer hoor. Volgende keer maar weer live gaan. Ook al was ik blij dat ik dit keer niet gegaan ben, anders had ik mijn vriendin niet kunnen steunen de afgelopen week. Kun je nooit weten van te voren, maar was blij dat ik er voor haar kon zijn.
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3383892
Border Bandit schreef: di 13 aug 2019, 16:46 Ik voelde me ook niet rot of zo en ik heb totaal geen negatieve gevoelens naar dat meisje toe. ;)

Ze riep op zo'n enthousiaste manier dat ik het gevoel had dat ze een groot fan van husky's was. Ik was eerder verbaast dat ze Bandit als husky aanzag, meer niet. ;)
Ik weet niet welk ras ik er als kind op zou geplakt hebben, maar zeker geen border. Tot mijn 20e dacht ik dat je die enkel in zwart-wit vond. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3383898
O Kaela, balen zeg!

Eef+doggies: geweldig dat die man in de bestelbus 100 dalmatiërs ging zoeken! ;D

Nauwelijks iemand herkent een border collie in Bandit, dat ben ik wel gewend.
Vaak 'is' het een australian shepherd. Daar kan ik nog goed inkomen ook.

Och, het geeft vaak aanleiding tot een kort gesprekje en dat vind ik wel gezellig. De meeste mensen denken dat een border collie zwart-wit is, dat vind ik logisch, daarvan zijn de meeste. ;)
Ik vind het wel leuk om een unieke hond te hebben. :)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3383914
Eef+doggies schreef: di 13 aug 2019, 17:53 Aaaahh wat een schattige husky :smitten: :biggrin2:
Leuke foto van Bandit!

Husky's zijn (momenteel?) nogal populair bij kinderen volgens mij. Misschien is er een tekenfilmserie met husky's?

Van de week zat Xindy voorin bij mij in de bestelauto, want achterbak zat vol. Komt er weer zo'n origineel persoon :P met de vraag waar de andere 100 dalmatiërs zijn :cool:
Ik zeg: "die zitten achterin". Hij ging nog kijken ook ;D ;D

Elke keer ..... ::) ::)
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3383942
Spikkelneus schreef: wo 14 aug 2019, 08:54 Oh my...... :P

Ik zeg trouwens meestal 'Daar heb ik een jas van gemaakt' :biggrin2:
Da's een goeie! Beetje choqueren, dan denken ze de volgende keer wel 2x voor ze zo'n opmerking plaatsen. :biggrin2:

O Angelique, dat is net zoiets als wat Spikkelneus ervaart.....

Ik heb een grote, zeer sociale hond gehad. Veel mensen willen dan aandacht zonder van plan te zijn hem echt aan te halen, en maken dan van die klik-geluidjes om de hond te lokken. Mijn hond bleef die mensen dan echt nakijken met zo'n blik: ik kreeg toch aandacht?
Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik hem op hun af liet gaan als ze hem lokte en zei: ja, nu moet je hem aaien ook!
Maar dat was niet de bedoeling! ...... tja, dan moet je hem niet lokken.
Zo, in één keer afgeleerd! :P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door