Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3383708

Anne in Zweden schreef:Maar waarom moet dat dan? Je ziet toch of aan de topictitel al of je iets interessant gaat vinden, of je hebt het topic al bezocht en weet dus dat het niets voor je is? Dat hoef je dan toch niet extra op je eigen computer aan te geven? Of werkt dat niet voor iedereen zo?
Ik gebruik de pagina "ongelezen berichten" als binnenkomende pagina op het forum. Zo mis ik geen berichten. Maar het nadeel daarvan is dan dat de oninteressante berichten/topics daarin blijven staan (als je de niet opent) en dat is niet overzichtelijk. Dat zijn ook nieuwe berichten in oninteressante oude topics!! En dan moet je elke keer kijken waar je gebleven was en met 20 nieuwe berichten is dat al helemaal onhandig. Je wilt dan alle berichten markeren zodat je ongelezen berichten pagina helemaal leeg is. Dan is die pagina veel overzichtelijker.

Maar ik begrijp dat jij het forum niet zo gebruikt.
#3383709
Rik01 schreef: zo 11 aug 2019, 15:25 Ik gebruik de pagina "ongelezen berichten" als binnenkomende pagina op het forum. Zo mis ik geen berichten. Maar het nadeel daarvan is dan dat de oninteressante berichten/topics daarin blijven staan (als je de niet opent) en dat is niet overzichtelijk. Dat zijn ook nieuwe berichten in oninteressante oude topics!! En dan moet je elke keer kijken waar je gebleven was en met 20 nieuwe berichten is dat al helemaal onhandig. Je wilt dan alle berichten markeren zodat je ongelezen berichten pagina helemaal leeg is. Dan is die pagina veel overzichtelijker.

Maar ik begrijp dat jij het forum niet zo gebruikt.
Ah, zo. Ik heb het even uitgeprobeerd, die 'ongelezen berichten', dan krijg je dus van alle subfora de ongelezen berichten op een rijtje. Gruwel! ;D Ik klik inderdaad op ieder subforum afzonderlijk om de kijken wat er nieuw is (daarom vind ik die sterretjes ook niet zo fijn, de tomaat van vroeger was duidelijker), en weet dan ook nog wel welke topics ik interessant vond.

Maar nu weet ik in ieder geval waar die vermaledijde 'markeer als gelezen'-knop voor was/is. Weer wat geleerd! :D
#3383712
Anne in Zweden schreef: zo 11 aug 2019, 15:56 Ah, zo. Ik heb het even uitgeprobeerd, die 'ongelezen berichten', dan krijg je dus van alle subfora de ongelezen berichten op een rijtje. Gruwel! ;D
Als je veel ongelezen berichten hebt is dat overzicht inderdaad 'gruwel' ;D

Maar als je het overzicht dus 'schoon' houdt met "markeer als gelezen" is het een heel fijn overzicht van alle nieuwe ongelezen berichten. Zo hoef ik niet elke keer alle subfora door te spitten.

Maar goed, iedereen werkt zo op hun eigen manier met het forum :cool:
#3383716
Doranto schreef: vr 09 aug 2019, 16:54 Poehpoeh, mijn mailbox stroomt wel vol zeg :o Kan het niet zo ingesteld worden dat ik maar één mail per topic krijg als er nieuwe berichten zijn geplaatst? Nu krijg ik volgens mij bij iedere nieuwe reactie een (of meerdere) mailtje(s), ik heb een uurtje of 2 niet gekeken en heb nu 15 mailtjes voor 1 topic ::)
Als je naar je profiel gaat en dan Forumvoorkeuren, Wijzig notificatieopties, dan kan je instellen waar je een notificatie van wil ontvangen en waarvan een email. Je kan het hier vinden.
#3383717
Jeff schreef: zo 11 aug 2019, 20:03 Als je naar je profiel gaat en dan Forumvoorkeuren, Wijzig notificatieopties, dan kan je instellen waar je een notificatie van wil ontvangen en waarvan een email. Je kan het hier vinden.
Notificaties heb ik uitgezet en e-mail staat aan, in de e-mails die ik ontvang staat: "Er worden geen nieuwe meldingen verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht."
Dat is dus kennelijk niet zo. Als ik even niet in mijn mailbox heb gekeken, kunnen er soms wel meer dan 10 ongeopende e-mails staan voor hetzelfde topic.
#3383718
Doranto schreef: zo 11 aug 2019, 20:08 Notificaties heb ik uitgezet en e-mail staat aan, in de e-mails die ik ontvang staat: "Er worden geen nieuwe meldingen verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht."
Dat is dus kennelijk niet zo. Als ik even niet in mijn mailbox heb gekeken, kunnen er soms wel meer dan 10 ongeopende e-mails staan voor hetzelfde topic.
Klopt dat had ik ook. Heb het gelijk uitgeschakeld :biggrin2: want daar kan ik niet tegen, zo'n bombardement aan mailtjes.
#3383719
Doranto schreef: Notificaties heb ik uitgezet en e-mail staat aan, in de e-mails die ik ontvang staat: "Er worden geen nieuwe meldingen verzonden totdat je het onderwerp weer hebt bezocht."
Dat is dus kennelijk niet zo. Als ik even niet in mijn mailbox heb gekeken, kunnen er soms wel meer dan 10 ongeopende e-mails staan voor hetzelfde topic.
Ik las al dat andere forums daar last van hadden met deze versie van het forum. Ik had gehoopt dat het met de instelling was opgelost maar ik ga er nog even naar kijken. Als je er last van hebt kan je notificaties even uitzetten. Dat geef ik wel een gil als het is opgelost.

Trouwens als je notificaties aanzet dan is het ook opgelost.
#3383721
Jeff schreef: zo 11 aug 2019, 20:32 Ik las al dat andere forums daar last van hadden met deze versie van het forum. Ik had gehoopt dat het met de instelling was opgelost maar ik ga er nog even naar kijken. Als je er last van hebt kan je notificaties even uitzetten. Dat geef ik wel een gil als het is opgelost.

Trouwens als je notificaties aanzet dan is het ook opgelost.
Bedoel je als ik notificaties aanzet, ik dan nog maar 1 e-mail per topic krijg?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door