Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3383432
Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven. :) :) vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje :-*
Door Cathelijn
#3383438
Siberienne schreef: vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven. :) :) vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje :-*
Ahhh, wat lief :-*
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3383444
Siberienne schreef: vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven. :) :) vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje :-*
Oh :smitten:
En je dan nog komen bedanken dat zijn mand er weer staat... :-*
Door Eef+Stippels
#3383465
Siberienne schreef: vr 09 aug 2019, 07:03 Gisteren weer kijkers voor ‘t huis, alles opgeruimd inclusief hondenmanden. Zit Spot mij gisteravond met zielige blik aan te kijken. Oh ja, mand ! Dus ik ,m terugzetten, kleedje erin, komt ‘ie me helemaal happy een kusje geven. :) :) vanmorgen lag hij heerlijk in zijn mand, kleedje opgetrommeld als knuffelkussen. Mijn lieve draakje :-*
:smitten: :smitten:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3384246
Gister een ouwelullen stapritje gereden met Goopy. En waar ik dan soms twijfel of dat nog wel leuk en goed voor hem is, protesteert hij als we thuis komen dat ie het erf op moet en niet door mag lopen. #levensvreugde!
Door Eef+Stippels
#3384285
Gisteren lag Xindy in de verte ergens in te rollen naast een meertje/vijver... Dat kan alleen maar iets goors zijn, want daar is ze dol op.
Ze had zich er al minstens 3x in laten vallen tegen de tijd dat ik bij haar was.

Het was een rotte vis :-X
Maar alle keren had ze mis gerold :D :D
Was dat even geluk :biggrin2:
Door - pien -
#3384371
Eef+doggies schreef: ma 19 aug 2019, 13:39 Gisteren lag Xindy in de verte ergens in te rollen naast een meertje/vijver... Dat kan alleen maar iets goors zijn, want daar is ze dol op.
Ze had zich er al minstens 3x in laten vallen tegen de tijd dat ik bij haar was.

Het was een rotte vis :-X
Maar alle keren had ze mis gerold :D :D
Was dat even geluk :biggrin2:
Haha, ja, dat is zeker een geluksmomentje :biggrin2:

Hier zijn er diverse geluksmomentjes geweest: Gabi was vorige week iedere nacht wel een keer aan het blaffen en aan het spoken en tegenwoordig laat 'ie ons weer rustig slapen :thumbup:
Gebruikersavatar
Door pearlsofpassion
#3384836
We zijn op vakantie, met de caravan op een camping in Bretagne.
Morgen alweer de laatste dag, maar goed.

Onderaan het dak van het douchegebouw, heeft een koppel zwaluwen hun nest. Zalig om ze bezig te zien. Ik ben zowiezo al gek van zwaluwen (zoals ze vliegen :smitten: en ik vind ze heel mooi), dus dit is echt zalig voor mij.
Net zaten moeder en vader op een balk om te gaan slapen, want buiten is het donker en dan kunnen ze niet goed meer jagen.
Beginnen plots die 4 jongen daar te schreeuwen om eten. Zie je 4 kleine kopjes met grote bekjes uit dat nest komen. ;D
En dan zie je die ouders naar elkaar kijken he. Zo van: ga jij of ga ik? Dus hop, maakt de ene de andere duidelijk dat hij maar moet gaan. De ander naar buiten, maar ja, is al vrij snel terug, zonder eten. En zo gaat dat tafereel een paar keer over en weer. Zie je die ouders zo kibbelen en ondertussen die kinders er nog eens doorheen met veel kabaal en wijdopengesperde bekjes. ;D
Uiteindelijk kon er dan toch een ouder wat bemachtigen, denk ik, want ze kregen nog wat eten (terug opgegeven uit de maag).

Maar dit hele tafereel terwijl je onder de douche staat, dat is toch heerlijk? :)
Door Eef+Stippels
#3384852
- pien - schreef: di 20 aug 2019, 15:21 Haha, ja, dat is zeker een geluksmomentje :biggrin2:

Hier zijn er diverse geluksmomentjes geweest: Gabi was vorige week iedere nacht wel een keer aan het blaffen en aan het spoken en tegenwoordig laat 'ie ons weer rustig slapen :thumbup:
Wat is dat toch, he..? Dat ze van die spookperiodes hebben.
Heerlijk dat het weer voorbij is :biggrin2:


Wat leuk PoP! :)
Zwaluw tv :D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3384902
Afgelopen zondag heerlijk naar de Prinsentuin in Leeuwarden geweest. Zomerconcert.
Ik was al wel vaker geweest, maar nu was het ècht leuk. De Funksoulbrothers!
Gedanst alsof niemand me zag, gezongen alsof niemand me hoorde!

Heerlijk!

En na afloop even afbieren in de Ierse pub... ::)
Bijlagen
69447822_10214789485150753_7793334882918203392_n.jpg
69447822_10214789485150753_7793334882918203392_n.jpg (119.89 KiB) 1787 keer bekeken
Door MillyMol
#3385656
Ik zit nu al een paar avonden te genieten van luidkeelse concerten van burlende herten hier op mijn Hongaarse heuvel. Ik zie ze niet in het donker, maar het lijkt net alsof ze door het dorp lopen.
En in de verte (Grens Kroatië denk ik). Licht de lucht feloranje op van de bliksemflitsen terwijl het hier windstil is.

Echt een feest hoor!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door