Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3383182
Wat mij ook opvalt is dat wanneer je in een topic reageert, je automatisch een mailtje krijgt als er een nieuwe reactie wordt geplaatst. Dat mis ik nu.
En als ik op mijn avatar klik staat er dat ik off-line ben, terwijl er onderaan de pagina staat dat ik on-line ben.
#3383184
Doranto schreef: di 06 aug 2019, 14:28 Wat mij ook opvalt is dat wanneer je in een topic reageert, je automatisch een mailtje krijgt als er een nieuwe reactie wordt geplaatst. Dat mis ik nu.
En als ik op mijn avatar klik staat er dat ik off-line ben, terwijl er onderaan de pagina staat dat ik on-line ben.
Email doet het nog niet, dat komt eraan. Ik zal even kijken waarom het offline laat zien.
#3383191
Jeff schreef: di 06 aug 2019, 13:55 Wel raar want er hoort een flubbertje achter je naam te staan zodat je ziet dat er nog een menu is. Wat voor een mobiel heb jij?
Waarschijnlijk is dat omdat koekje een moderator is en de naam in het groen staat. Dat zal op de een of andere manier de reden kunnen zijn dat er geen pijltje achter de naam staat.

Of het moet iets specifieks op iOS zijn.
Wie met een iPhone kan dat bevestigen?
#3383192
Rik01 schreef: Waarschijnlijk is dat omdat koekje een moderator is en de naam in het groen staat. Dat zal op de een of andere manier de reden kunnen zijn dat er geen pijltje achter de naam staat.

(Of het moet iets soecifieks op iOS zijn)
Ja ik vermoed ook zoiets want ik heb daar ook geen avatar.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door