Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3383150
Jeff schreef: di 06 aug 2019, 10:12 Welk overzicht ben je kwijt? Of bedoel je dat meer in een filosofische zin dat je in het leven het overzicht kwijt bent? :-\
Ja, ik moet gewoon wennen hoor. Ik ben gewend een bepaald iets in 1 beeld te zien en nu is het allemaal wat groter waardoor er minder op 1 scherm past. Moet gewoon wat meer scrollen.
Maar binnen 2 dagen weet ik al niet meer hoe het voorheen was hoor. ;)
#3383151
Kaio schreef: di 06 aug 2019, 10:32 En van dit topic zie ik op de eerste pagina's gewoon foto's, en op de laatsten niet
viewtopic.php?f=17&t=137741&start=210
Likt er op dat recentere foto's ( maar dan niet alle, of ligt wellicht aan de manier van plaatsen) het niet doen.

Mijn nieuwe foto net wel weer :biggrin2:
Mijn kippenfoto van gisteren zie ik ook nog. Zien jullie die ook?
viewtopic.php?f=17&t=137501&start=225
#3383152
pearlsofpassion schreef: di 06 aug 2019, 10:33 Ja, ik moet gewoon wennen hoor. Ik ben gewend een bepaald iets in 1 beeld te zien en nu is het allemaal wat groter waardoor er minder op 1 scherm past. Moet gewoon wat meer scrollen.
Maar binnen 2 dagen weet ik al niet meer hoe het voorheen was hoor. ;)
Tis net zoiets als in de supermarkt als ze bijv alle groente en fruit weer een andere plek hebben gegeven, wat ze minimaal 4x per jaar doen, dan heb ik ook altijd even zoiets van :nono2: Maar went gelukkig ook snel ;D
#3383155
Oeps :o Dat is ff wennen! Ga het eens allemaal op mijn gemak bekijken als ik tijd heb.

Wat mij wel gelijk opviel is dat de foto van de avatar wat uit zijn verband is getrokken nu. Mijn hondjes zijn plotseling hoger en korter.

Maar het geheel is wel mooi geworden hoor!

Edit: Heb mijn avatar al aangepast :)
Laatst gewijzigd door doranto op di 06 aug 2019, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
#3383157
Kaio schreef: di 06 aug 2019, 10:32 En van dit topic zie ik op de eerste pagina's gewoon foto's, en op de laatsten niet
viewtopic.php?f=17&t=137741&start=210
Likt er op dat recentere foto's ( maar dan niet alle, of ligt wellicht aan de manier van plaatsen) het niet doen.

Mijn nieuwe foto net wel weer :biggrin2:
Ik zie het al. Er is een probleem met de nieuwste versie van de software, dat ga ik meteen oplossen. En met het kopiëren van de foto's van het oude forum is de helft op de een of ander manier niet meegekomen. Die ben ik nu aan het kopiëren. :)
#3383158
Kim_S schreef: di 06 aug 2019, 11:06 Dat kostte wel even moeite hoor :P

Ik mis mijn “nieuwe berichten” knop in het scherm. Of kijk ik gewoon niet goed?
Nieuwe berichten staat onder het menu Forum links bovenin. Ik ben het wel met je eens dat het niet handig is. Ik kom er net ook achter dat de notificaties knop op mobiel mist. Al die knoppen bovenin ga ik nog even op een handigere manier indelen.
#3383159
Jeff schreef: di 06 aug 2019, 11:11 Nieuwe berichten staat onder het menu Forum links bovenin. Ik ben het wel met je eens dat het niet handig is. Ik kom er net ook achter dat de notificaties knop op mobiel mist. Al die knoppen bovenin ga ik nog even op een handigere manier indelen.

Dank je Jeff.... na mijn eerste schrik moet ik zeggen dat ik het er rustiger uit vind zien zo :)

Die knoppen iets handiger indelen zou fijn zijn.

En kan je ook iets doen met/aan het openen van een topic
Normaal klikte ik op het icoontje wat ervoor staat en hopte dan automatisch naar het eerst volgende nieuw geplaatste bericht.
Nu moet ik op de topic titel tikken en of gokken op welke pagina ik gebleven wat met lezen (en dat weet ik natuurlijk nooit, dus moet ik gaan zoeken naar wat het laatst gelezen berichtje was)
#3383160
Ina schreef: di 06 aug 2019, 11:20 Dank je Jeff.... na mijn eerste schrik moet ik zeggen dat ik het er rustiger uit vind zien zo :)

Die knoppen iets handiger indelen zou fijn zijn.

En kan je ook iets doen met/aan het openen van een topic
Normaal klikte ik op het icoontje wat ervoor staat en hopte dan automatisch naar het eerst volgende nieuw geplaatste bericht.
Nu moet ik op de topic titel tikken en of gokken op welke pagina ik gebleven wat met lezen (en dat weet ik natuurlijk nooit, dus moet ik gaan zoeken naar wat het laatst gelezen berichtje was)
.....al gevonden....er staat nu een sterretje bij die mij keurig brengt naar waar ik wil zijn :biggrin2:
#3383161
Doranto schreef: di 06 aug 2019, 10:52 Oeps :o Dat is ff wennen! Ga het eens allemaal op mijn gemak bekijken als ik tijd heb.

Wat mij wel gelijk opviel is dat de foto van de avatar wat uit zijn verband is getrokken nu. Mijn hondjes zijn plotseling hoger en korter.

Maar het geheel is wel mooi geworden hoor!
Ja dat klopt. Avatars zijn nu vierkant dus als de foto te klein is dan wordt ie uitgerekt. Je kan of een grotere avatar uploaden of een vierkantje.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door