Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3382824
Lizzy schreef:Leuk hoor, Noodles! Wat gaaf trouwens, dat ze zo makkelijk KVV eet!!
Bij de fokker kreeg ze rc brokjes, verschillende soorten natvoer en bibi kvv. Ze kende het dus al. Maar de bibi eet ze hier niet. Misschien te weining concurentie ofzo. Andere smaakjes doen wonderen blijkbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3382856
hannabelgje schreef:Bij de fokker kreeg ze rc brokjes, verschillende soorten natvoer en bibi kvv. Ze kende het dus al. Maar de bibi eet ze hier niet. Misschien te weining concurentie ofzo. Andere smaakjes doen wonderen blijkbaar.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Ja, dat helpt altijd wel, concurrentie. Gaat ze bij jou helemaal over op KVV?
#3382890
Lizzy schreef:
Ja, dat helpt altijd wel, concurrentie. Gaat ze bij jou helemaal over op KVV?
Eerst op kvv deze zomer en daarna gaat iedereen weer over op barf. De heren eten in de zomer altijd bizar slecht en gaan dan even over op kvv en natvoer. Als ze weer beginnen met fatsoenlijk eten dan gaan ze weer terug op barf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3382922
Gisteravond/nacht was de kleine hooligan om 2 uur nog aan het klieren. Ik heb haar maar terug naar beneden gebracht. Vanmorgen lag ze braaf bovenin de krabpaal te slapen. Ze was wel blij om me te zien.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3382937
hannabelgje schreef:Eerst op kvv deze zomer en daarna gaat iedereen weer over op barf. De heren eten in de zomer altijd bizar slecht en gaan dan even over op kvv en natvoer. Als ze weer beginnen met fatsoenlijk eten dan gaan ze weer terug op barf.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Oh perfect! Gek he, dat ze in de zomer zo beroerd eten?! Of is dat normaal met katten?
#3382940
Lizzy schreef:
Oh perfect! Gek he, dat ze in de zomer zo beroerd eten?! Of is dat normaal met katten?
Die twee heren hebben dat echt ieder jaar. In de zomer eten ze super slecht en in de winter is het niet aan te slepen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
#3383081
En ze is er nu een dikke week?
Ach ja, zal tijd nodig hebben, komt vast wel goed.

Bij haar in de buurt leuke dingen doen of lekkers krijgen, kan altijd helpen. Dan moet de kleine zich wel even gedragen natuurlijk. :biggrin2:

En zij zelf? Niet meer bang of zo? Te zien aan de foto's niet. Het ziet er heerlijk druk uit. :)
#3383090
pearlsofpassion schreef:En ze is er nu een dikke week?
Ach ja, zal tijd nodig hebben, komt vast wel goed.

Bij haar in de buurt leuke dingen doen of lekkers krijgen, kan altijd helpen. Dan moet de kleine zich wel even gedragen natuurlijk. :biggrin2:

En zij zelf? Niet meer bang of zo? Te zien aan de foto's niet. Het ziet er heerlijk druk uit. :)
Ze is er nu een week inderdaad. Ach ik vind het helemaal niet slecht gaan hoor.
En met de hond gaat het vast ook goedkomen hoor. Ze is heerlijk vrij en nieuwsgierig.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door