Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
#3382566
cath schreef:Ik vind haar zó leuk. :smitten:
Dit ras kom je niet vaak tegen he.
Nee daar zijn er niet zoveel van. Ik vind ze echt geweldig. Ik kende ze niet voor ik Nori tegenkwam. En ze hebben echt een heel leuk karakter. Mijn Thai siamees Wasabi is veel stress gevoeliger. Deze zijn heerlijk onverstoorbaar, knuffelig, zacht en sociaal. En ik vind ze ook nog leuk om naar te kijken. Daarom was het voor mij ook moeilijk om nee te zeggen. De wachttijd is erg lang anders.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door Too
#3382588
Aaah, wat wilde ze van je?
Ze is echt zó leuk :-*

Zijn 'de jongens' nog van de leg door deze kleuter?
Door hannabelgje
#3382590
Too schreef:Aaah, wat wilde ze van je?
Ze is echt zó leuk :-*

Zijn 'de jongens' nog van de leg door deze kleuter?
Ze wilde aandacht. Dat wil ze 24/7 eigenlijk. De jongens zijn behoorlijk van de leg. Maar het gaat vast goedkomen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3382625
Ze heeft de hele ochtend lopen rotzakken en klieren. Nu ligt ze op schoot te slapen.
De naam is nog niet zeker, maar ik denk dat het Noodles wordt. LolAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3382790
Vandaag met mutsie naar de da geweest om haar chip te laten registreren. Dat mag je in België niet zelf doen. Ze is gezond verklaard en bij de da heet ze nu Noodles. Dus dat blijft het ook. Nori heeft haar inmiddels gevonden en loopt heel de dag achter haar kont aan. Hij grijpt haar ook regelmatig niet al te vriendelijk vast maar dat accepteert ze en ze blijft hem opzoeken. Dat komt wel goed zo te zien. Wasabi wil nog steeds niks van haar weten.
Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Door hannabelgje
#3382806
Nou de topictitel is aangepast hoor.
De afgelopen dagen wilde juffrouw niks anders eten dan natvoer uit blikjes en zakjes. Vanmiddag naar de dierenwinkel geweest waar ze veel soorten kvv verkopen. Ik heb kiezebrink mixen gekocht met kwartel, fazant en duif. Deze avond stond de kwartel op het menu en voor de juffrouw had ik er een klein beetje natvoer bij gedaan. Ze begon te miauwen toen ze het rook en heeft in 1x heel het bakje leeg gegeten. Dat vond ze dus erg lekker. Ik wil een beetje minderen met natvoer want dat spul is reteduur en zo gezond is die rommel niet.
#3382815
Angelique schreef:Wat een leukerd is Noodles :smitten: Heeft ze nou zo'n lange staart of lijkt dat zo?
Ze heeft inderdaad een lange staart. Die wordt straks ook nog wat voller als het goed is. Nori heeft ook een volle en lange staart.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door