Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3382472
Ik laat vanochtend de meiden uit, komt er een allerschattigst jack russeltje (denk ik) de 50 km weg over steken, helemaal alleen. Even gezellig buurten bij mijn dames die hem allebei lief vonden :smitten:

Maar geen eigenaar te bekennen. Hij liep terug mee naar huis waar ik Xindy in de tuin liet en omkeerde om het ventje aan te lijnen, maar hij was bang.
Ik mijn telefoon opgehaald en met Bella weer zijn richting opgegaan, om hem te lokken.

Staat hij inmiddels bij een man met 2 herders te buurten. Hem gevraagd of hij wist van wie de hond was. Wist hij ook niet en het hondje liep verder weg.

Komt er in de verte ineens een kerel de weg oversteken, loopt naar de hond toe en geeft hem een mep en schudt hem door elkaar :'(
Ik was te ver weg om er wat van te kunnen zeggen.
Maar de eigenaar van de herders vertelde me dat die fijne kerel honden heropvoed :-X
Ik zeg ik noem dat geen opvoeden :-\
Weet hij mij te vertellen dat mensen tegenwoordig zijn doorgeslagen in het lief doen naar honden, dat zag hij ook bij mij zegt ie :o ::) ) want als hij zijn herders niet op die manier had opgevoed had Bella geen kans van leven ::)
Ik heb het gesprek gauw afgekapt.
Tril er nu nog van :-\
Door - pien -
#3382490
Eef+doggies schreef:Ik laat vanochtend de meiden uit, komt er een allerschattigst jack russeltje (denk ik) de 50 km weg over steken, helemaal alleen. Even gezellig buurten bij mijn dames die hem allebei lief vonden :smitten:

Maar geen eigenaar te bekennen. Hij liep terug mee naar huis waar ik Xindy in de tuin liet en omkeerde om het ventje aan te lijnen, maar hij was bang.
Ik mijn telefoon opgehaald en met Bella weer zijn richting opgegaan, om hem te lokken.

Staat hij inmiddels bij een man met 2 herders te buurten. Hem gevraagd of hij wist van wie de hond was. Wist hij ook niet en het hondje liep verder weg.

Komt er in de verte ineens een kerel de weg oversteken, loopt naar de hond toe en geeft hem een mep en schudt hem door elkaar :'(
Ik was te ver weg om er wat van te kunnen zeggen.
Maar de eigenaar van de herders vertelde me dat die fijne kerel honden heropvoed :-X
Ik zeg ik noem dat geen opvoeden :-\
Weet hij mij te vertellen dat mensen tegenwoordig zijn doorgeslagen in het lief doen naar honden, dat zag hij ook bij mij zegt ie :o ::) ) want als hij zijn herders niet op die manier had opgevoed had Bella geen kans van leven ::)
Ik heb het gesprek gauw afgekapt.
Tril er nu nog van :-\
Getverdemme! Word er ook boos en verdrietig van...als ik nu nog deed wat ik 23 jaar geleden heb geleerd bij onze eerste hond zou dat niet fraai zijn :-X :-X :-X
Kun je er achter komen waar die vent woont en de dierenpolitie bellen?

Gloeiende! Wasmasjien knalt eruit...er lekt vast ergens iets..nu zit er natte was in, die moet ik er uit zien te krijgen en centrifugeren gaat dan niet ...kletsnat buiten hangen maar...gelukkig is het droog en warm :biggrin2:
Dit gebeurde 2 maanden geleden ook al...tijd voor een andere ::)
Door Eef+Stippels
#3382496
- pien - schreef:Getverdemme! Word er ook boos en verdrietig van...als ik nu nog deed wat ik 23 jaar geleden heb geleerd bij onze eerste hond zou dat niet fraai zijn :-X :-X :-X
Kun je er achter komen waar die vent woont en de dierenpolitie bellen?

Gloeiende! Wasmasjien knalt eruit...er lekt vast ergens iets..nu zit er natte was in, die moet ik er uit zien te krijgen en centrifugeren gaat dan niet ...kletsnat buiten hangen maar...gelukkig is het droog en warm :biggrin2:
Dit gebeurde 2 maanden geleden ook al...tijd voor een andere ::)
Ik heb die man nooit eerder gezien, maar ga het in de gaten houden... :-\

Balen van je wasmachine!

Maar een nieuwe uitzoeken is ook leuk :cool:
Onze droger loopt op zijn eindje na 17 jaar trouwe dienst en ik kijk bijna uit naar de dag dat ie ermee stopt :biggrin2:
Lijkt me heerlijk als er geen slang meer naar buiten hoeft en ik koud kan drogen of zelfs stomen :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382549
Hopelijk ben je bijgekomen. Wat een enorme pannekoek zeg! Allebei die mensen die je tegenkwam! :-X
Snap wel dat het hondje bang was.

Hopelijk heb je de was schoon gekregen! :)
Door Eef+Stippels
#3382638
sam28 schreef:Hopelijk ben je bijgekomen. Wat een enorme pannekoek zeg! Allebei die mensen die je tegenkwam! :-X
Snap wel dat het hondje bang was.
Zeg dat wel :-\

Vanmiddag kwam ik een vrouw tegen die haar hond kwijt was. Ze heeft haar adres gegeven voor het geval ik hem zou vinden, maar heb hem niet gezien.
Hopelijk is ie inmiddels weer terecht..
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3382659
Ben vrijdagavond in m'n lip gestoken door een wesp. >:(
Gratis tip: ook als het donker is goed in je glas kijken voordat je een slok neemt. :D

Zie er nu uit alsof ik in een slechte kliniek lipfillers heb laten doen. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382683
FOTO!!! :D :D :D

Gelukkig stak ie in je lip en niet in je mond!

Ik vind die verdwenen honden ook altijd zo naar. Hopelijk ligt ie lekker in zn mandje.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382684
Ik laat alles uit mn handen vallen. Incl een vol bakje mayo/aioli vettigheid. Zo bats, op de kop op de grond. :-X
Geloof dat ik moe ben :biggrin2:
Door eelke
#3382777
Joep heeft een bloedoor, links. Rechts is zijn oor een beetje ontstoken. Waarschijnlijk dus echt dikke pech en met zijn linkeroor ergens tegenaan geflapperd omdat het rechts jeukte.

Advies was om het volgende week leeg te laten zuigen. Straks maar eens rondlezen of ik het eens ben met dat advies ;)
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382778
eelke schreef:Joep heeft een bloedoor, links. Rechts is zijn oor een beetje ontstoken. Waarschijnlijk dus echt dikke pech en met zijn linkeroor ergens tegenaan geflapperd omdat het rechts jeukte.

Advies was om het volgende week leeg te laten zuigen. Straks maar eens rondlezen of ik het eens ben met dat advies ;)
Zoekfunctie " Maci bloedoor" ;)
Ik heb 2 homeopathische middelen gegeven
Door Eef+Stippels
#3382784
sam28 schreef:Ik laat alles uit mn handen vallen. Incl een vol bakje mayo/aioli vettigheid. Zo bats, op de kop op de grond. :-X
Geloof dat ik moe ben :biggrin2:
Gelukkig is het nu beter slaapweer :D
Maak er maar goed gebruik van :biggrin2:


Beterschap voor Joep!
Door eelke
#3382787
Kaio schreef:Zoekfunctie " Maci bloedoor" ;)
Ik heb 2 homeopathische middelen gegeven
Ha, dank je wel :) de eerste druppels arnica zitten er nu in. En het zal weer eens niet, de mening van BP 'niet leegzuigen' staat weer loodrecht tegenover die van de DA en Google :D hmmm.
Gebruikersavatar
Door Border Bandit
#3382797
Beterschap en sterkte voor jullie! :-*

Hopeloos, die instanties die je constant weer opdrachten geven om zelf niks te hoeven doen of uitkeren. Zo was bij ons ooit een originele, uitgeprinte rekening 'niet leesbaar'. :o
Zo frustrerend allemaal!

Grr, mensen die honden opvoeden middels de 'fysieke manier'... >:(

Mijn klacht is dat mijn buren de deuren zó hard dicht doen, dat ik (ondanks op maat gemaakte slaapdoppen) constant wakker wordt.
Dan heb ik het over 0.30 ca. 3.00 en vanaf 5.30. Sommige mensen hebben wel heel weinig slaap nodig...
Ik ben helaas ziek van uitputting. :(
Door hannabelgje
#3382809
eelke schreef:
Ha, dank je wel :) de eerste druppels arnica zitten er nu in. En het zal weer eens niet, de mening van BP 'niet leegzuigen' staat weer loodrecht tegenover die van de DA en Google :D hmmm.
Wij hebben het met onze hond vroeger gelaten zoals het was. Is gewoon in orde gekomen. Ook bij de da waar ik werkte liet het altijd op z'n beloop. Hooguit hangt het oor net iets anders erna.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door