Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3382652
-Annemarie- schreef:Nou, ik sprak vanmorgen jongste spruit, die is op vakantie in Schotland. Klaagt ze dat het veeeeel te warm is daar! Vierentwintig graden en pas één keer een klein buitje gehad. :biggrin2: ;D


Er komt hier een verschrikkelijk donkere lucht aan. Joepie! :D
Zo ken ik het weer van Schotland en Ierland. Vaak zon, soms bewolkt en heel af en toe een buitje.
Door - pien -
#3382666
-Annemarie- schreef:Nou, ik sprak vanmorgen jongste spruit, die is op vakantie in Schotland. Klaagt ze dat het veeeeel te warm is daar! Vierentwintig graden en pas één keer een klein buitje gehad. :biggrin2: ;D


Er komt hier een verschrikkelijk donkere lucht aan. Joepie! :D
Kak ;D
Hier is de zondvloed net een uurtje gestopt :D
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382689
Ik ben in de zondvloed naar huis gefietst van stage. Tot op mn onderbroek nat geregend en ook mn schoenen kan ik uitwringen. Ik vond het heerlijk!!!!! Meer graag!!!! :D :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382696
De regen die om 18 uur werd verwacht is uitgesteld naar 19 uur ::) vanavond na het sporten maar even kijken of de planten nog wat water van mij willen hebben
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3382698
Na de bui van vanmiddag zijn ook wij weer in de betere temperaturen aangekomen.

Pffff wat was dat afzien zeg :(
Door Too
#3382700
Ik ga de plantjes water geven, de komende 24 uur valt hier nog niks
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3382703
Wij hebben echte plensbuien gehad :o !!!! Buiten is het wel te doen, maar in huis blijft het warm; ‘s ochtends is het nog steeds 24,5 graden... heb maar af en toe de ven aan gedaan.....
Gebruikersavatar
Door pike
#3382718
Twee keer enkele minuten wat regen.... tja, daar worden de planten en de dieren niet vrolijk van. Binnen is het met alles open toch nog 24,5. Daar mag wat mij betreft nog wel wat van af.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382731
Ik hoop dat we gewoon een front regen krijgen over heel NL. En binnen mag het zeker nog wel afkoelen, het is hier 25.3 in huis nog. :-\ Mijn bed is nog steeds lauw.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382738
Wat een verschil, het is hier al een paar dagen lekker weer. En ook af en toe een bui gehad, na een weekend met hele dag regen
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382745
Ja ik had meteen na de afkoeling een zomergriepje te pakken ::) nog niet klaar ermee
Door Cathelijn
#3382752
Het is hier wel afgekoeld maar er is nog steeds geen regen van betekenis gevallen. We zitten in een droogtegebied: ten noorden en ten zuiden valt er van alles maar bij ons niet :'(
Gebruikersavatar
Door doranto
#3382758
Cathelijn schreef:Het is hier wel afgekoeld maar er is nog steeds geen regen van betekenis gevallen. We zitten in een droogtegebied: ten noorden en ten zuiden valt er van alles maar bij ons niet :'(
Hier hetzelfde :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door