Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3382655
Photobucket (gratis account) was bij mij al einde verhaal, nu komt Tinypic ook met een mededeling dat ze gaan stoppen. Ga maar naar Photobucket, zeggen ze. :biggrin2:

Wat gebruiken jullie om foto's te uploaden? En betaal je ervoor?
Gebruikersavatar
Door pike
#3387133
Waarom kan je niet gewoon de mogelijkheid gebruiken die het forum biedt ("bijlage uploaden")? Dat gebruik ik namelijk altijd als ik een foto wil plaatsen. Ook vanaf de telefoon. Ik zal wel weer iets missen :???: :-[
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3387134
pike schreef: zo 06 okt 2019, 16:59 Waarom kan je niet gewoon de mogelijkheid gebruiken die het forum biedt ("bijlage uploaden")? Dat gebruik ik namelijk altijd als ik een foto wil plaatsen. Ook vanaf de telefoon. Ik zal wel weer iets missen :???: :-[
Ah, zie nu pas dat dat ook kan. :-[ ;D
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3387138
Gelukt, ziet er wel beter uit. :biggrin2:

Dank, Pike. :thumbup:
Lizzy schreef:Jeff gaf laatst deze link: https://tinypng.com/

Enige probleem dat ik heb is dat mijn foto's groter zijn (van m'n telefoon) dan 5 mb en daar ligt het limiet.
Deze ga ik zeker ook proberen! Dank. :)
Door Lizzy
#3387165
Ik doe dat eigenlijk ook. Maar we hebben een tijdje gehad dat alle grotere foto's op hun zij kwamen te liggen :g:. Maar dat lijkt opgelost te zijn he?
Gebruikersavatar
Door Ina
#3387168
test test.... ik lees nu iets over bijlagen toevoegen :o
Eens zien of mijn foto dan wel blijft plakken
Bijlagen
IMG_8365.JPG
IMG_8365.JPG (934.59 KiB) 1556 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ina
#3387180
Dit is Misty....ons GordonSetter-meisje :D

Het blonde geval hieronder is Aysa..... het Galgo-draakje ;D
Bijlagen
Screenshot_2018-03-25-22-18-38 (1).png
Screenshot_2018-03-25-22-18-38 (1).png (1.5 MiB) 1544 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Ina
#3387181
Nu kan ik dus alleen nog geen foto in mijn onderschrift plaatsen... zou handig zijn als dat op dezelfde manier kan (of zie ik als nog iets over het hoofd?)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door