Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3382511
Ik heb hier de nageltjes ook nog maar iets korter gemaakt. Kon blijkbaar nog best wat meer af zonder het leven te raken.

Lizzy hoe doe jij dat bij de 2 lange tenen van Fritzi?
Knip je die nagels korter zodat ze er geen last van heeft bij het lopen?

Ik heb bij Xindy net toch maar een stukje van het leven eraf geknipt bij haar lange teen :-\ want ze compenseert volgens mij met haar schouder. Ze draait haar poot naar buiten. Haar schouder zat ook helemaal vast bij de osteo.
Door Lizzy
#3382515
Eef+doggies schreef:Ik heb hier de nageltjes ook nog maar iets korter gemaakt. Kon blijkbaar nog best wat meer af zonder het leven te raken.

Lizzy hoe doe jij dat bij de 2 lange tenen van Fritzi?
Knip je die nagels korter zodat ze er geen last van heeft bij het lopen?

Ik heb bij Xindy net toch maar een stukje van het leven eraf geknipt bij haar lange teen :-\ want ze compenseert volgens mij met haar schouder. Ze draait haar poot naar buiten. Haar schouder zat ook helemaal vast bij de osteo.
Die tenen staan zo plat en recht vooruit dat ze met geen mogelijkheid de grond kan raken met die nagels :-\ . Dus nee, die knip ik niet extra kort. Gewoon normaal zeg maar. Ik ga ff knippen :biggrin2: :biggrin2: (het is heel ziekelijk maar ik kan niet over nagels knippen praten zonder niet gelijk nagels te gaan knippen :biggrin2: ).
#3382516
Lizzy schreef:Die tenen staan zo plat en recht vooruit dat ze met geen mogelijkheid de grond kan raken met die nagels :-\ . Dus nee, die knip ik niet extra kort. Gewoon normaal zeg maar. Ik ga ff knippen :biggrin2: :biggrin2: (het is heel ziekelijk maar ik kan niet over nagels knippen praten zonder niet gelijk nagels te gaan knippen :biggrin2: ).
Dus ook als ze loopt raken die nagels de grond niet?
Bij Xindy juist wel :-\ En dan lijkt die teennagel wat in de weg te zitten, want die drukt die teen dan op. Eerst dacht ik van niet, maar ik zie inmiddels dat ze toch haar poot wat naar buiten draait.. hopelijk wordt dat minder nu de nagel nog een stukje korter is.

Ik kon er ook niet over lezen zonder te knippen ;D
Door Lizzy
#3382519
Confetti Fritzi (van vier poten, niet alleen van platvoet):
IMG_20190730_150553[1].jpg
IMG_20190730_150553[1].jpg (5.96 MiB) 1848 keer bekeken
Fritzi's nagels platvoet:
IMG_20190730_150619[1].jpg
IMG_20190730_150619[1].jpg (6.1 MiB) 1848 keer bekeken
#3382522
Laika schreef:Dat ziet er weer netjes uit.
Ik durf echt niet meer te knippen aan die zwarte nagels. De vorige keer knipte ik toch net even te veel weg en werd het een bloedbad :-[
Dat is het voordeel van confetti knippen, dan kan je eigenlijk niet tot bloedens toe in het leven knippen als je goed kijkt en dunne flintertjes knipt!
Door Lizzy
#3382525
Ja precies. En de Millers is zo scherp: die zet je in de nagel, knipt er een flintertje af en dat kun je heel langzaam doen. Zit je in het leven, gaan ze piepen. Kun je nog stoppen voordat je bloed hebt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door