Lizzy schreef:Ik zit op dezelfde planeet. Het is bewolkt en 19 graden buiten. Ook een flinke bui vannacht en vanmorgen precies toen ik in het bos liep.Dat is dan een ongeluk bij een geluk

Ik wil ook regen!!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef:Ik zit op dezelfde planeet. Het is bewolkt en 19 graden buiten. Ook een flinke bui vannacht en vanmorgen precies toen ik in het bos liep.Dat is dan een ongeluk bij een geluk
pike schreef:![]()
Op welke planeet is dat?
![]()
Buiten 29 en binnen 27 en regen wordt niet verwacht staat er.
pike schreef:Zo te lezen zitten wij op dezelfde planeet![]()
Op welke planeet is dat?
![]()
Buiten 29 en binnen 27 en regen wordt niet verwacht staat er.
Cathelijn schreef:Eindelijk weer een behoorlijke wandeling kunnen maken bij een graad of 21 maar je voelde eigenlijk de warmte nog uit de grond komenZeker weten, hier is het nog steeds 27 binnen. En dat terwijl de hele dag al alles tegen elkaar open staat. En het vanmiddag is het bewolkt geraakt en behoorlijk is gaan waaien. De buien heb ik zien hangen maar die trokken aan de noordkant voorbij![]()
Thuis binnen is het onder de 24 gekomen. Net stond ik in de keuken vlak bij de achterdeur in de iets koelere lucht maar ik voelde zo de warmte nog uit het huis komen. Het duurt lang voordat het echt afgekoeld is.
sam28 schreef:Eindelijk de energie en koelte gehad om te stofzuigen. Ik heb een heel tapijt van honden en kattenharen overal af gezogen. Bahbah!!Hier is het ook aardig 'pluis'
Ook maar gedweild en mn huis is lekker schoon en fris voor de week die komen gaat!!![]()