Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3382301
Lizzy schreef:Ik zit op dezelfde planeet. Het is bewolkt en 19 graden buiten. Ook een flinke bui vannacht en vanmorgen precies toen ik in het bos liep.
Dat is dan een ongeluk bij een geluk :biggrin2: bij jou gaat wel erg veel mis de laatste tijd zeg.
Ik wil ook regen!!
Door fransbulletje
#3382302
Hier ook 29,2 graden, de zon is nu wel wat vaker weg gelukkig.
Morgen geven ze 25 graden op maar dinsdag alweer 29 ::)
Door Siberienne
#3382306
pike schreef::o :o Op welke planeet is dat? ;D
Buiten 29 en binnen 27 en regen wordt niet verwacht staat er.

Op dezelfde planeet ongeveer als wij. #omgekeerde wereld
In zuidoosten koeler en bewolkter dan elders als ik dit zo lees. Tuin zucht opgelucht na regenbuien en huis opgefrist. Drukke husky heren op wandeling vanochtend
Door Eef+Stippels
#3382311
Hier is het nog steeds erg warm.
Geen zon meer gelukkig!

Ik wil ook een airco!
De dames ook. Ik vind het bijna onverantwoord om Xindy volgend jaar als ze 12 is weer zo'n hete zomer zonder airco door te laten worstelen ::)
En Bella heeft ook meer last van de warmte dan je van een Spaanse schone zou verwachten..
Gebruikersavatar
Door constance.blokzijl
#3382318
Regen!!! En onweer dus Harry is minder blij...
Meteen alles open gezet in de hoop dat het nu ook binnen een beetje afkoelt...
F1 kijken is al verhit genoeg
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382323
pike schreef::o :o Op welke planeet is dat? ;D
Buiten 29 en binnen 27 en regen wordt niet verwacht staat er.
Zo te lezen zitten wij op dezelfde planeet ::)
Door Cathelijn
#3382330
Eindelijk weer een behoorlijke wandeling kunnen maken bij een graad of 21 maar je voelde eigenlijk de warmte nog uit de grond komen :(
Thuis binnen is het onder de 24 gekomen :D. Net stond ik in de keuken vlak bij de achterdeur in de iets koelere lucht maar ik voelde zo de warmte nog uit het huis komen. Het duurt lang voordat het echt afgekoeld is.
Gebruikersavatar
Door pike
#3382345
Cathelijn schreef:Eindelijk weer een behoorlijke wandeling kunnen maken bij een graad of 21 maar je voelde eigenlijk de warmte nog uit de grond komen :(
Thuis binnen is het onder de 24 gekomen :D. Net stond ik in de keuken vlak bij de achterdeur in de iets koelere lucht maar ik voelde zo de warmte nog uit het huis komen. Het duurt lang voordat het echt afgekoeld is.
Zeker weten, hier is het nog steeds 27 binnen. En dat terwijl de hele dag al alles tegen elkaar open staat. En het vanmiddag is het bewolkt geraakt en behoorlijk is gaan waaien. De buien heb ik zien hangen maar die trokken aan de noordkant voorbij :'( Buiten nu nog 24. Het waait gewoon door het huis en het voelt nog koud aan ook maar dat is het dus niet want die termometer wil maar niet zakken.
Jakkie had vandaag gelukkig niet meer zo'n last van de hitte. En Duc heeft weer heerlijk buiten gelegen nu de zon achter de wolken zat. Misschien kunnen we morgen wel weer een wandeling gaan maken, wie weet.
Door zurca
#3382355
Bij ons thuis is vrijdagavond, gisteren en vandaag 40mm regen bijelkaar gevallen... Het is een graad of 19 en gisteren hadden we het in huis beneden 22 graden en boven 23 graden. Vandaag zijn we in Garderen, hier was en is geen regen gevallen. Vanmiddag kwam er bewolking hier en koelde het gelukkig hier ook wat af.
Gebruikersavatar
Door pike
#3382357
Nog steeds geen drup regen. Maar buiten is het nu dankzij de wolken en stevige wind afgekoeld naar een heerlijke 21 graden. Dat is afkicken :biggrin2: In huis is het nog 26. Aangezien voor morgen en dinsdag weer 27 en 30 graden verwacht wordt zal daar ook nog niet snel iets aan veranderen denk ik.
Maar Jakkie had het vandaag tenminste niet meer zo moeilijk en kwam vanavond zelfs vragen voor een rondje :D
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3382358
Hier ook nog geen spetter regen gevallen, wel koelde her vanavond lekker af. Hopelijk is het binnen morgen dan ook echt koeler.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382374
Eindelijk de energie en koelte gehad om te stofzuigen. Ik heb een heel tapijt van honden en kattenharen overal af gezogen. Bahbah!!
Ook maar gedweild en mn huis is lekker schoon en fris voor de week die komen gaat!! :biggrin2: :biggrin2:
Door - pien -
#3382375
sam28 schreef:Eindelijk de energie en koelte gehad om te stofzuigen. Ik heb een heel tapijt van honden en kattenharen overal af gezogen. Bahbah!!
Ook maar gedweild en mn huis is lekker schoon en fris voor de week die komen gaat!! :biggrin2: :biggrin2:
Hier is het ook aardig 'pluis' ;D
De stofzuiger stond al klaar maar het was niet te doen...vandaag gaat het gebeuren :D
In huis is het 24C en buiten 22C, gister was het nog frisser want toen hadden we geen zon...heerlijk hoor!
Zo mag het van mij blijven :yeah:

Zaterdag heb ik serieus naar een huis gezocht in Schotland :crazy2: waar het 21C was toen het hier boven de 30C was...
Nu het weer koeler is wordt het toch een airco wordt in plaats van een huis in Schotland ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door