Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Laika
#3382216
Het gaat hier weer "gewoon" 29 graden worden. Nu voelt het redelijk fris buiten. Hoopt dat dat even blijft want om 9.00 heb ik een BAT training met Seven. Gelukkig is dat in wandeltempo. Voor woensdag beloven ze regen.
Door Lizzy
#3382218
Kaio schreef:Kom ik thuis is het gewoon kous binnen in de woonkamer, slaapkamer ook al :

20190727_173109.jpg

:D
Whaaaaaaaaaaaa, hij hangt gewoon al!!!!!!!!! Lekker he? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382225
Lizzy schreef:Whaaaaaaaaaaaa, hij hangt gewoon al!!!!!!!!! Lekker he? :biggrin2:
Ja :D en dus lekker geslapen!
Je merkt het echt de andere ruimtes zijn ondanks luchten nog steeds klef en warmer, maar waar deze hangen zijn gewoon lekker! Ik zelf knap er ook echt meteen van op.
Denk dat er volgend jaar ook een in de werkkamer gaat komen.

Die in de woonkamer is wel groot :o maar ach dat went wel :biggrin2:
Door Lizzy
#3382226
Kaio schreef:Ja :D en dus lekker geslapen!
Je merkt het echt de andere ruimtes zijn ondanks luchten nog steeds klef en warmer, maar waar deze hangen zijn gewoon lekker! Ik zelf knap er ook echt meteen van op.
Denk dat er volgend jaar ook een in de werkkamer gaat komen.
Ja heerlijk he! In elke kamer een :biggrin2: . Hebben jullie 1 buiten unit of 2 ?
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382228
2, we hadden voor de woonkamer een sowieso al een 18000 but, 5,3kw nodig die krijg je niet in splits.
Maar dan zouden de ruimtes ook nog te ver uit elkaar gelegen hebben, ze houden het het liefst kort mogelijk

En de werkkamer zou ook weer een aparte moeten ( had die ook al laten offreren zodat ik daar ook al een indicatie van zou hebben ) , omdat ie ook weer aan de andere kant van het huis ligt
Door Lizzy
#3382233
OK. Op naar 3de airco dus :biggrin2:

Wij gaan hard sparen voor een voor op de slaapkamer.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382241
pike schreef:Buiten 24, heerlijk! Binnen echter overal 28 en het wil maar niet zakken. De heke avond heeft alles tegen elkaar open gestaan maar het heeft niets geholpen. Alles voelt warm aan, zelfs het granieten aanrecht. Omwille van de honden en met name Jakkie hoop ik toch echt dat het morgen niet meer boven de 30 uitkomt. Ik wil ook een plensbui!
Hier net zo inderdaad.
Begin nu te merken dat dinky ook niet goed meer weet waar ze het zoeken moet.
pearlsofpassion schreef: Je hebt al heel vaak mooier/beter weer gehad dan hier.
Objectief gezien is dat nu ook het geval, maar gezien de voorgeschiedenis, zijn wij nu iets beter af. :biggrin2:
Al zal ik ook blij zijn als die 48 uur regen weer voorbij is hoor. Mag van mij meteen wel weer 25 graden worden. :P

Oh regen ben ik ook wel snel klaar mee hoor ;-) Baal vooral dat het in huis niet afkoelt. Nu alles tegen elkaar open, 24 graden buiten en binnen blijft het 28,5...
Door Cathelijn
#3382245
Normaal hou ik wel van mooi zomerweer, maar ik denk dat wij hier nu niet zo verkeerd zitten. Ok, officieel nog een tropennacht van 21 graden, maar het lijkt vandaag niet veel warmer te worden dan dat. Het is bewolkt, af en toe een spatje regen, en het koelt (heel langzaam) af in huis. Nu nog 25 graden binnen.
De enige klaag is dat de meeste regen hier net een paar kilometer ten zuiden langs trekt. Dan maakt Buienalarm je blij met een bui maar dan gebeurt het steeds niet.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382249
sam28 schreef:Ik wil winter, kou, waai, regen, guur en dikke, dikke truien en warme choco.
Ik blijf hierbij. Ik ben niet gemaakt voor deze temperaturen, ook niet nu ik 30kg kwijt ben. Het gaat beter maar word nog steeds ziek ervan.
Daarnaast moet het gewoon regenen, de komende 3 weken. Gestaag en de hele dag willen we de natuur een beetje redden.

Naast dit alles wil ik dat mijn huis afkoelt!! Alles wat ik vastpak is lauwwarm :-X :-X Heb de deuren tegen elkaar open gezet en de ventilatoren in de hoek waar geen raam open kan op volle snelheid aan staan. Het is nu 27gr in huis.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3382264
Onee dat wil ik ook weer niet, ik vind harde wind, guur en regen ook echt niks.
Gewoon zomer, graadje of 25 , zonnetje, wolkje, dat vind ik heerlijk zomerweer, en ok af en toe wat regen is ook wel ok. Maar de voorspelling voorspellen nu al weer genoeg regen, dus over 2 weken zijn we hier de regen ook weer zat en willen we zomer ;D :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3382286
Hier alweer 28 graden buiten met een licht brirsje dus tijd om zwembad in te gaan. Binnen is het niet bepaald beter met 29 graden.
Gebruikersavatar
Door sam28
#3382288
er valt hier iets uit de lucht. Ik geloof dat het regen heet.. ;D ;D ;D

En het is koel!!! Helaas mn huis niet maar geduld hebben geloof ik.. En die is op :cool:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3382289
sam28 schreef:er valt hier iets uit de lucht. Ik geloof dat het regen heet.. ;D ;D ;D

En het is koel!!! Helaas mn huis niet maar geduld hebben geloof ik.. En die is op :cool:
Hier is het buiten 19 graden en binnen 22. Ik heb het idee dat het binnen best snel opfrist als ik alles tegen elkaar open zet.
Gebruikersavatar
Door pike
#3382298
Doranto schreef:Hier is het buiten 19 graden en binnen 22. Ik heb het idee dat het binnen best snel opfrist als ik alles tegen elkaar open zet.
:o :o Op welke planeet is dat? ;D
Buiten 29 en binnen 27 en regen wordt niet verwacht staat er.
Door Lizzy
#3382299
pike schreef::o :o Op welke planeet is dat? ;D
Buiten 29 en binnen 27 en regen wordt niet verwacht staat er.
Ik zit op dezelfde planeet. Het is bewolkt en 19 graden buiten. Ook een flinke bui vannacht en vanmorgen precies toen ik in het bos liep.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door