Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3381492
Siberienne schreef:Huis is officieel in de verkoop en al voor we op funda staan 3 bezichtigingen ingepland ! Alleen dus via de site vd makelaar tnt :)
Dat begint gelijk hoopvol zeg, succes!

Hier zijn de logees gearriveerd dus wij gaan gezellige dagen/weken tegemoet. En het was boven allemaal op tijd af. Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3381510
constance.blokzijl schreef:Aaah hoe lief! En moet Atz nu zijn nieuwe beste vriend achter laten bij die mensen die hem de kans geven om in de auto te springen?
Ja. :'( En dat terwijl Atz' baasjes hadden aangeboden hun oudste dochter bij die mensen achter te laten in ruil voor Mello. En dan rijden ze alsnog zonder Mello weg. :'(
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3381519
Anne in Zweden schreef:Ja. :'( En dat terwijl Atz' baasjes hadden aangeboden hun oudste dochter bij die mensen achter te laten in ruil voor Mello. En dan rijden ze alsnog zonder Mello weg. :'(
Oudste dochter is nog steeds boos dat ze niet mocht blijven ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3381520
Siberienne schreef:Huis is officieel in de verkoop en al voor we op funda staan 3 bezichtigingen ingepland ! Alleen dus via de site vd makelaar tnt :)
Wauw, gaaf!!! Ik duim :)
Door Too
#3381990
Het kleine briesje ... de poezenpootjes deden t ineens weer eventjes, 1 iemand heeft eindelijk gepoept :D èn ze hebben allebei met smaak gegeten.
Zo fijn!
Door hannabelgje
#3383225
Vanavond hadden we na best een lange onderbreking onze eerste les van level 4 detectie. De hondjes hadden er wat moeite mee, maar Zoë deed alles meteen perfect. Super veel complimentjes gehad over dat ze het zo super goed doet. Heeft ook weinig geblaft en was heerlijk rustig. Nu is ze moe. Baan maar opzeggen denk ik. Ze is veel kalmer als ze lekker thuis bij mij kan zijn.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Door - pien -
#3383362
Wat geweldig Hanna!

Maandag was mijn kleinhond hier en ze wond mijn mannen zo om haar pootje ;D
Gabi was te erg onder de indruk van haar om bang te zijn van mijn dochter :P (zoals hij bang is van elke vreemde in huis)...
Ik mag af en toe een dagdeel oppassen dus zo konden ze even aan elkaar wennen :D
Yuna wilde spelen maar sowieso speelt Joep niet, Rocco zit niet lekker in z'n vel (vandaag komt het supplement van de huisdierendokter) en Gabi moest erg wennen...maar is wel degene die ik misschien met haar zie spelen :D

Meneer pien is weer terug van z'n reis naar de Noordkaap en heeft voor mij koelkastmagneten meegenomen, dat is hier traditie, als je op reis bent geweest neem je een koelkastmagneet voor me mee. In dit geval 2, Noors en Fins...in Zweden eentje kopen was 'ie vergeten ::) Eentje van Denemarken had ook nog gekunnen, maar daar zijn ze doorheen gesjeesd.

Geluksmomentje nummer 3:
Ik heb een nieuwe wasmasjien die het doet, en dat kwam goed uit met meneer pien z'n wasgoed van 2 weken :biggrin2:
Door zurca
#3383365
- pien - schreef: do 08 aug 2019, 11:11 koelkastmagneten meegenomen, dat is hier traditie, als je op reis bent geweest neem je een koelkastmagneet voor me mee.
Wat grappig, dat was hier ook traditie toen mijn vriend voor zijn werk nog veel in het buitenland kwam :)
Fijn dat het met je kleinhond goed ging, de eerste kennismaking met Joep, Rocco en Gabi!
Door Eef+Stippels
#3383400
- pien - schreef: do 08 aug 2019, 11:11 Wat geweldig Hanna!

Maandag was mijn kleinhond hier en ze wond mijn mannen zo om haar pootje ;D
Gabi was te erg onder de indruk van haar om bang te zijn van mijn dochter :P (zoals hij bang is van elke vreemde in huis)...
Ik mag af en toe een dagdeel oppassen dus zo konden ze even aan elkaar wennen :D
Yuna wilde spelen maar sowieso speelt Joep niet, Rocco zit niet lekker in z'n vel (vandaag komt het supplement van de huisdierendokter) en Gabi moest erg wennen...maar is wel degene die ik misschien met haar zie spelen :D

Meneer pien is weer terug van z'n reis naar de Noordkaap en heeft voor mij koelkastmagneten meegenomen, dat is hier traditie, als je op reis bent geweest neem je een koelkastmagneet voor me mee. In dit geval 2, Noors en Fins...in Zweden eentje kopen was 'ie vergeten ::) Eentje van Denemarken had ook nog gekunnen, maar daar zijn ze doorheen gesjeesd.

Geluksmomentje nummer 3:
Ik heb een nieuwe wasmasjien die het doet, en dat kwam goed uit met meneer pien z'n wasgoed van 2 weken :biggrin2:
Wat een geluk :D :D
Heerlijk dat Gabi en je kleinhond misschien wel speelmaatjes worden :)
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3383414
Vl had nieuwe speakers gekocht die we morgen op zouden gaan halen. Gisteren toen ik thuis kwam struikelde ik bijna over grote doos. Bleek vl een vriend te hebben ingeschakeld om ze op te halen en waren ze onderweg om de andere te halen. Scheelt mij twee ritjes en kan er nu eerder van genieten :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3383420
Weer 7 potten tomatensaus. Ik had er nog 11 van de verjaardagsbatch in de kast staan; nu totaal dus 18.

Deze saus is nog lekkerder dan de vorige. Hele lokale tomaten (zeg maar alleen de straat uitfietsen), die in de volle grond onder het zonnetje onbespoten zijn gegroeid. Eigenlijk hoeft er niets mee bij, zo uit de pot eten is ook al lekker.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3383431
koekje schreef: do 08 aug 2019, 20:26 Weer 7 potten tomatensaus. Ik had er nog 11 van de verjaardagsbatch in de kast staan; nu totaal dus 18.

Deze saus is nog lekkerder dan de vorige. Hele lokale tomaten (zeg maar alleen de straat uitfietsen), die in de volle grond onder het zonnetje onbespoten zijn gegroeid. Eigenlijk hoeft er niets mee bij, zo uit de pot eten is ook al lekker.
Klinkt goed Koek, zo kennen we je weer :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door