Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door sam28
Ik heb alles open gezet. Het zonnetje is waterig of afwezig en heb de vlag uitgehangen. Het koelt heel, heel, heel langzaam af in huis. Alles wat ik vastpak in huis is lauw-warm. Ieuw... :o :o
Door Kaela
pike schreef:Wij beginnen de dag met 22. Wat voelt dat heerlijk koel!
Verrukkelijk!! Hier is het nu ook 22 graden met een lekkere wind. Heerlijk!
Door fransbulletje
Het was binnen nog 25,5 graden, gelijk alles open en koeler aan, nu 24 graden.
Buiten was het heerlijk maar wordt nu warmer .
Fijn weekend!
Door pearlsofpassion
Hier wil het ook nog niet erg zakken, de lucht wel, maar de rest niet, dus dat gaat traag. En alles open wil ook zeggen : veel vliegen. :-X
Maar goed, komt wel in orde zeker. Ze geven nog wel even beschaafdere temperaturen.
Door sam28
Ben zo slap als vaatdoek. Ik heb cracker met zout gegeten en heb bouillon staan om te drinken als is afgekoeld. Nu koude limo aan het drinken ook. Hopelijk werkt het. Het is hier weer heet, hoor duidelijk niet bij het zuiden nog. :-[

Afkoelen in huis heeft het niet gedaan, ja eventjes. De frisse lucht was wel lekker vanochtend maar het is onverminderd heet in huis
Door pike
Inmiddels weer 32 buiten. Maar dat is heel wat beter dan 41. En het waait stevig. In de schaduw is het goed toeven nou.
Door sam28
Ik vind het nog steeds 20 graden te heet. Ziva denk er anders over en logeerhond is net geprikt door een wesp en ligt binnen... Die is zich rot geschrokken
DSC_0942.JPG
DSC_0942.JPG (7.45 MiB) 5491 keer bekeken
Zonnebraaien
DSC_0941.JPG
DSC_0941.JPG (7.72 MiB) 5491 keer bekeken
Arm diertje. Hopelijk heb ik genoeg gekoeld
Door pike
sam28 schreef:Ik vind het nog steeds 20 graden te heet. Ziva denk er anders over en logeerhond is net geprikt door een wesp en ligt binnen... Die is zich rot geschrokken

DSC_0942.JPG
Zonnebraaien

DSC_0941.JPG
Arm diertje. Hopelijk heb ik genoeg gekoeld
Ach gas dat is sneu :(

Het is hier inmiddels weer 34,5. Het waait behoorlijk maar de wind geeft geen verkoeling.
Door fransbulletje
Het is hier "maar" 30,6 graden nu buiten, binnen 24,5 graden.
Het vooruitzicht dat het komende dagen koeler wordt maakt veel goed.
Door dinky89
Vandaag maar even zwembad gekocht, heerlijk!
Regen zou hier welkom zijn, gras is alweer zo droog dat er weer een 'kloof' van 2 cm tussen gras en stenen zit ::)
Het waait alleen wel enorm stevig dus het is steeds goed nadenken of iets dat je neerlegt niet gaat vliegen ;D maar daardoor nu wel te doen buiten ondanks de 30 graden :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door